Een jaar of 5 geleden ben ik Nico nog tegengekomen in de kroeg van z'n ouders op het Waterlooplein en hebben we over vroegah gesproken. Hij had spijt van alles en wilde rust in z'n leven. Dat heeft 'ie inmiddels gekregen, buiten het leven dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Zelf nooit tot die scene behoort, maar had wel een vriend die dat wel deed (JvdD). Maar dan inderdaad meer de krakers / ska kant als het ware. Ook een ex-vriendinnetje (T) van Nico en een leraar van 'm gekend.
Geen probleem, was eigenlijk benieuwd naar je connectie met het voorvalquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar of 5 geleden ben ik Nico nog tegengekomen in de kroeg van z'n ouders op het Waterlooplein en hebben we over vroegah gesproken. Hij had spijt van alles en wilde rust in z'n leven. Dat heeft 'ie inmiddels gekregen, buiten het leven dan.
Dennis heb ik vorig jaar nog gesproken tijdens de boekpresentatie van Studio Paradiso en die was toen nog zo gek al een deur. Hij gaf toen wel aan dat hij de gekte zat was en het anders wilde gaan doen.
Maar goed, we dwalen af.
Sorry...
Puur en alleen ramen of kan glas/spiegel etc. ook?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:26 schreef Sequencial het volgende:
Nieuwe opdracht:
Jullie top 5 nummers over ramen, hetzij in de titel of ergens in de tekst (even er bij vermelden).
Ik zou zeggen alleen glas wanneer het een raam betreft, niet iets met bier erin ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2014 12:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Puur en alleen ramen of kan glas/spiegel etc. ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nog wat liedjes met ramen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_glam_metal_bandsquote:Op vrijdag 11 april 2014 19:13 schreef methodmich het volgende:
Is er niet ergens een leuk overzicht met hair bands te vinden?
Thanks!quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_glam_metal_bands
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |