cemeteryslut = begraafplaats = vies = vuil + slut = vuile sletquote:Op zondag 9 maart 2014 22:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Juist. Zeg dat dan gewoon.
Die naam ook echt van d'r btw.Maar wel een lekker wijf.
Accepteer die ban gewoon als een vent manquote:Op zondag 9 maart 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
cemeteryslut = begraafplaats = vies = vuil + slut = vuile slet
mfc = onderdanig + vuile slet = vuile onderdanige slet
Hier is over nagedacht mensen.
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Accepteer die ban gewoon als een vent man
Ze zoekt woonruimte. Ik zie kansen.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
cemeteryslut = begraafplaats = vies = vuil + slut = vuile slet
mfc = onderdanig + vuile slet = vuile onderdanige slet
Hier is over nagedacht mensen.
Gescript man, kan niet anders. Jammer dat die Ewout Genemans betrokken is, kan me altijd zo ergeren aan hoe hij zijn programma's maaktquote:Op zondag 9 maart 2014 22:10 schreef fathank het volgende:
Lol from Russia with love een vent die z'n ex laat komen om z'n koffer in te pakken
En die ander die condooms van z'n moeder krijgt
BrOn?quote:
Moet haast wel, zulke mensen bestaan toch niet echtquote:Op zondag 9 maart 2014 22:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Gescript man, kan niet anders. Jammer dat die Ewout Genemans betrokken is, kan me altijd zo ergeren aan hoe hij zijn programma's maakt
Wie?quote:Op zondag 9 maart 2014 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet haast wel, zulke mensen bestaan toch niet echt
Als ik het goed heb komen ze bij Yuri uit de buurt
Die 2 jonge gasten uit from Russia with love. Komen uit Vorden.quote:
Ken het niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Die 2 jonge gasten uit from Russia with love. Komen uit Vorden.
Daarom juist. Mods op FOK! zijn zelf stuk voor stuk agressieve driftkikkers die vroeger naar een zmok-school moesten en uit huis werden geschopt omdat ze niet in toom gehouden konden worden. Die rustige en relaxte houding van je benijden ze stiekem verschrikkelijk en maakt ze woedend.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik speel wel met mijn FOK!leven. Living on the edge. Ik kreeg van de week nog een DM dat ik in een weerzinwekkend tempo notes opspaar dat zeer spoedig kan leiden tot een ban. Begrijp niet waarom. Ben gewoon een rustige lieve jongen.
V&A / [gez] Zelfstandige woonruimte Amsterdam max 680 excl. voor leuke dame.quote:[quote]BrOn?
quote:Op zondag 9 maart 2014 22:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarom juist. Mods op FOK! zijn zelf stuk voor stuk agressieve driftkikkers die vroeger naar een zmok-school moesten en uit huis werden geschopt omdat ze niet in toom gehouden konden worden. Die rustige en relaxte houding van je benijden ze stiekem verschrikkelijk en maakt ze woedend.
[..]
V&A / [gez] Zelfstandige woonruimte Amsterdam max 680 excl. voor leuke dame.
Deze man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:27 schreef amenth het volgende:
mijn neef heeft wel kamer vrij voor een zina denk ik moet ik vragen voor je
Droeftoeters die naar Oekraïne gaan om een vrouw te zoeken/'kopen'quote:
u wotquote:Op zondag 9 maart 2014 22:15 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarom juist. Mods op FOK! zijn zelf stuk voor stuk agressieve driftkikkers die vroeger naar een zmok-school moesten en uit huis werden geschopt omdat ze niet in toom gehouden konden worden. Die rustige en relaxte houding van je benijden ze stiekem verschrikkelijk en maakt ze woedend.
[..]
V&A / [gez] Zelfstandige woonruimte Amsterdam max 680 excl. voor leuke dame.
Wil zo graag weten wie de persoon achter amenth is.quote:
LoL. Heb wel een soortgelijk programma op NGC gezien waarbij oudere mannen naar Roeslan/Oekraine/India oid gaan om een vrouw te vinden, vaak jong en zo. Echt fucking triest.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Droeftoeters die naar Oekraïne gaan om een vrouw te zoeken/'kopen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |