Precies, helemaal speciaal ingesteld.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we dan allemaal kijken naar jouw UI.
Het is nog niet eens zo warm buiten dat iedereen hier al zo opgefokt is/overkomt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ga eens genieten van het mooie weer in plaats van hier elkaar voor alles en nog wat uit te maken.
Familie bij betrekken? Wat een walgelijke kankergezwel ben je dan ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft je zus er soms ook last van dat het zo herkenbaar is voor jou?
Dat gaat nog leuk worden in de zomer...quote:Op zondag 9 maart 2014 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zo warm buiten dat iedereen hier al zo opgefokt is/overkomt.
Hoezo familie? Heeft de rest er ook last van dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Familie bij betrekken? Wat een walgelijke kankergezwel ben je dan ook.
Waarom vraag je het niet aan je man? O wacht.
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: arcadiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Che_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, BOOS BOOS IEDEREEN BOOS.SPOILER: TheMagnificentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOS BOOS IEDEREEN BOOS.. Zo schattig.
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Ga eens genieten van het mooie weer in plaats van hier elkaar voor alles en nog wat uit te maken.![]()
![]()
Wees een beetje vrolijk schatquote:
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Je hebt het over zijn zus, zus is familie.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoezo familie? Heeft de rest er ook last van dan?![]()
![]()
NEEEEE IK HEB ME PERONGELUK AANGEMELD BIJ FACEBOOK EN NU MOET IK NOOOOOG LANGER WACHTEN VOORDAT HET WEG IS.![]()
Goh. Dat jij die link kan leggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt het over zijn zus, zus is familie.![]()
Afferim.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wel. Maar jij blijkbaar niet. Vandaar de verheldering.![]()
Įok beklersin.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Arcadia het volgende:
Che_, ik heb je aangesproken per DM, doe maar graag reageren.
Waarom had je verwijderd dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:52 schreef Bortecinem het volgende:
NEEEEE IK HEB ME PERONGELUK AANGEMELD BIJ FACEBOOK EN NU MOET IK NOOOOOG LANGER WACHTEN VOORDAT HET WEG IS.![]()
Nee, vind shoarma niet lekker. Sagol. Affiyet olsun,quote:Op zondag 9 maart 2014 17:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je een hapje van mijn shoarma?
Heb ook friet besteld. Zijn van hele lekkere dikke.![]()
Okeeee.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, vind shoarma niet lekker. Sagol. Affiyet olsun,
Tenx jij ook.![]()
Pics or it didn't happen. met timestamp + my name + love sign.quote:~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |