Waarom?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatste dönerschotel op. Ik ga nooit meer bestellen.
All you can eat sushiquote:Op zondag 9 maart 2014 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom?
Bestellen.![]()
Vind het alleen zo jammer dat wij hier alleen kunnen kiezen uit donertenten..
Wij hebben dat hier niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
All you can eat sushi!
Alle dat je teveel pakt = dokken.
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, BOOS BOOS IEDEREEN BOOS.. Zo schattig.
quote:
Neem mijn zus niet kwalijkquote:
Dus jij wil een antwoord terwijl je net weer ging steken. En in dm het tegenovergestelde..quote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef Arcadia het volgende:
Che_, ik heb je aangesproken per DM, doe maar graag reageren.
quote:
Ik vind het niet waard voor het geld en ik word er altijd een beetje misselijk van. Ja, vooral ook omdat we hier weinig keus hebben en ik het nu allemaal wel gezien heb. Wil volgende week ook iets meer op mijn voeding letten; heb de afgelopen twee weken iets te vaak fastfood gehad.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom?
Bestellen.![]()
Vind het alleen zo jammer dat wij hier alleen kunnen kiezen uit donertenten..
Milka oreo, hazelnoot koekjes, knoppers, monster energy, cheeto's.quote:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, denk je ik ga nog al die moeite doen. Ik ga etenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen. met timestamp + my name + love sign.
Herkenbaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Milka oreo, hazelnoot koekjes, knoppers, monster energy, cheeto's.
![]()
De winkel ging dicht in een paar minuten dus ik was aan het panieken dus pakte ik maar alles.
You nasty.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Milka oreo, hazelnoot koekjes, knoppers, monster energy, cheeto's.
![]()
De winkel ging dicht in een paar minuten dus ik was aan het panieken dus pakte ik maar alles.
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhh, denk je ik ga nog al die moeite doen. Ik ga eten![]()
![]()
Ja, ik eigenlijk ook. Maar idem dito, als je alleen kunt kiezen uit fastfood dan moet je minderen. Ik was ook van plan om te minderen maar was net zo boos. Had al mijn spullen bij elkaar om eens zelf te gaan koken, mis ik een cruciaal ingredient.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het niet waard voor het geld en ik word er altijd een beetje misselijk van. Ja, vooral ook omdat we hier weinig keus hebben en ik het nu allemaal wel gezien heb. Wil volgende week ook iets meer op mijn voeding letten; heb de afgelopen twee weken iets te vaak fastfood gehad.
Ik heb meerdere gezichten? Jij kiest ervoor om het publiekelijk uit te vechten, ik daarentegen wilde een privégesprek. Ik heb geen steek richting jou gedaan, als je dat zo ervaren hebt dan kunnen we daarover praten, je noemde mij vorige keer een munafiq - iets wat erger is dan een kaafir - en nu beticht je me van meerdere gezichten? Jij en Stimorol passen inderdaad erg goed bij elkaar. Blijf elkaar zo dekken hoor in topics. Blijf zo doorgaan, Allah sizi bildigi gibi yapsinquote:Op zondag 9 maart 2014 18:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus jij wil een antwoord terwijl je net weer ging steken. En in dm het tegenovergestelde..
Jij hebt meerdere gezichten, zonde
Che spreekt geen Turks.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb meerdere gezichten? Jij kiest ervoor om het publiekelijk uit te vechten, ik daarentegen wilde een privégesprek. Ik heb geen steek richting jou gedaan, als je dat zo ervaren hebt dan kunnen we daarover praten, je noemde mij vorige keer een munafiq - iets wat erger is dan een kaafir - en nu beticht je me van meerdere gezichten? Jij en Stimorol passen inderdaad erg goed bij elkaar. Blijf elkaar zo dekken hoor in topics. Blijf zo doorgaan, Allah sizi bildigi gibi yapsin
Dat is een goede! Misschien ga ik dat ook maar eens doen... ookal is bestellen 2x zo duur.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik geen snoep meer koop en in plaats daarvan eens in de zoveel tijd macarons bestel.
quote:
Hhhhhhhhhhquote:
Inderdaad. Maar het geeft meer voldoening dan de shit in de winkels waar je uiteindelijk net zo veel aan kwijt bent.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is een goede! Misschien ga ik dat ook maar eens doen... ookal is bestellen 2x zo duur.
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is een goede! Misschien ga ik dat ook maar eens doen... ookal is bestellen 2x zo duur.
[..]
[..]
Hhhhhhhhhh
quote:‘Say what you wish in abuse of me,
For my silence towards the idiot is indeed an answer.
I am not at a loss for a response but rather,
It does not befit the lion to answer the dogs.’
- Imam al-Shafi’i (R)
Haha bevestiging.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb meerdere gezichten? Jij kiest ervoor om het publiekelijk uit te vechten, ik daarentegen wilde een privégesprek. Ik heb geen steek richting jou gedaan, als je dat zo ervaren hebt dan kunnen we daarover praten, je noemde mij vorige keer een munafiq - iets wat erger is dan een kaafir - en nu beticht je me van meerdere gezichten? Jij en Stimorol passen inderdaad erg goed bij elkaar. Blijf elkaar zo dekken hoor in topics. Blijf zo doorgaan, Allah sizi bildigi gibi yapsin
Welk ingrediënt?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook. Maar idem dito, als je alleen kunt kiezen uit fastfood dan moet je minderen. Ik was ook van plan om te minderen maar was net zo boos. Had al mijn spullen bij elkaar om eens zelf te gaan koken, mis ik een cruciaal ingredient.
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:18 schreef Crip het volgende:
Dat gevoel dat je een favo nieuwe kleding combo hebt.![]()
![]()
Is mijn specialiteit.quote:
Niet langer dan 2 dagen bedoel je.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]niet langer dan 1 week dragen
SWAGquote:Op zondag 9 maart 2014 18:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet langer dan 2 dagen bedoel je.Ik wou dat ik dit rest van me leven kon dragen.. naja het abaya gedeelte blijft altijd hetzelfde maar wat ik erbij draag vond ik echt leuk gecombineerd van mezelf.
Het is in huis, maar niet te vinden.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe kan je dat niet in huis hebben / niet vinden?
BRADA FROM ANOTHER MOTHAquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
Ben ik trouwens de enige die moeite heeft met de maten van Adidas? Ik heb hier truien/vesten liggen in maat 38 die mij te strak zitten en andere in 36 die mij weer veeeel te ruim zijn. Ik snap er echt niks van..
Ik zag dit plaatje van Salahedin Al ayyoubi, echt erg mooi.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Borte, Arcadia, ik en Bilge...
Wie van jullie is de grijze wolf?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check mij cool toekijken dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |