Ik kan niet naar buiten met de laptop. Dan zie ik niks.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zit al buiten met mijn laptop, ik pak er eentje
Ik moet wel goed zittenquote:Op zondag 9 maart 2014 15:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan niet naar buiten met de laptop. Dan zie ik niks.
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet wel goed zittenGelukkig kan mijn scherm vrij fel
Dat lijkt me echt een hoop werk eigenlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.
Valt op zich wel mee. Ik typ inmiddels redelijk snel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een hoop werk eigenlijk
Ik heb net even heerlijk in het zonnetje zitten werken koffie drinken.quote:
Gewoon van een video?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga met Word aan de slag, ik mag de show van een cabaretier gaan uittypen. Leukste werk tot nu toe.
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.quote:
Wind is aardig aanwezig hier dus dat maakt het wat frisjes.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.
Hij's heerlijk. Al lekker op het terras gezeten zonet. Mensen kijken, nou ja, sommigen meer dan anderen.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:23 schreef Belsezar het volgende:
Hij mag nog wel wat feller, hij is nu nog wat braaf.
Jep.quote:
Lekkers kijken. Vooral lelijke mannen gern blik waardig gunnen natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 15:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij's heerlijk. Al lekker op het terras gezeten zonet. Mensen kijken, nou ja, sommigen meer dan anderen.
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
Lekkers kijken. Vooral lelijke mannen gern blik waardig gunnen natuurlijk
Jouw woorden. Ik heb geen idee hoe je er uit ziet.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.Mooie mannen keur ik ook geen blik waardig overigens.
Pics van je lelijkheid.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik die wil zien, kijk ik wel in de spiegel.Mooie mannen keur ik ook geen blik waardig overigens.
Zie je PM.quote:
Gatverdamme.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |