Dit moet ik zien! Ik ga nu opstarten!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik ben zelfs weer eens onlinewat eigenlijk al kanjer triest is
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef Painore het volgende:
[..]
Dit moet ik zien! Ik ga nu opstarten!
Richten vasthouden en dan vierkantje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe doe.je dat rollen wat ik veel mensen zie.doen.
Een buzzard kunnen bestellen voor missies, da's pas handig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik was er zondagavond nog. Heb nu eindelijk een eigen vliegtuig voor missies... een Cropduster.
Daar heb ik het geld niet voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Een buzzard kunnen bestellen voor missies, da's pas handig.
Gta en playstation verkocht en scootertje gekochtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
Zijn weinig Fokkers van het eerste uur nog online. Alleen Painore zie ik af en toe.
Ben nog vaak online...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
Zijn weinig Fokkers van het eerste uur nog online. Alleen Painore zie ik af en toe.
ik ben er ook nog van het eerste uur hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zie je alleen maar in story mode zitten, beetje teleurstellend..quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ben er ook nog van het eerste uur hooralleen speel nog maar af en toe
Ik zit al de hele avond zonder internetquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar in story mode zitten, beetje teleurstellend..
What else is newquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond zonder internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |