Dit moet ik zien! Ik ga nu opstarten!quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik ben zelfs weer eens onlinewat eigenlijk al kanjer triest is
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:49 schreef Painore het volgende:
[..]
Dit moet ik zien! Ik ga nu opstarten!
Richten vasthouden en dan vierkantje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe doe.je dat rollen wat ik veel mensen zie.doen.
Een buzzard kunnen bestellen voor missies, da's pas handig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef hoink581 het volgende:
Ik was er zondagavond nog. Heb nu eindelijk een eigen vliegtuig voor missies... een Cropduster.
Daar heb ik het geld niet voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Een buzzard kunnen bestellen voor missies, da's pas handig.
Gta en playstation verkocht en scootertje gekochtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
Zijn weinig Fokkers van het eerste uur nog online. Alleen Painore zie ik af en toe.
Ben nog vaak online...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
Zijn weinig Fokkers van het eerste uur nog online. Alleen Painore zie ik af en toe.
ik ben er ook nog van het eerste uur hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:10 schreef FritsFlits het volgende:
Ik zie je alleen maar in story mode zitten, beetje teleurstellend..quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ben er ook nog van het eerste uur hooralleen speel nog maar af en toe
Ik zit al de hele avond zonder internetquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:09 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar in story mode zitten, beetje teleurstellend..
What else is newquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond zonder internet
^^ Web beheerder daar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
www.opblaaspoppen.nl
Zoek daar eens aandacht
fixedquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^ belangrijkste klant daar.
Pak jij je vrouw nou maar...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef kensei het volgende:
Je kan beter in R&P gaan huilen als je aandacht wil durex
koekoekquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef kensei het volgende:
Je kan beter in R&P gaan huilen als je aandacht wil durex
21 jarig klein (grote k) jochiequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:00 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
koekoek![]()
![]()
ik mis deze ruzies tijdens onlinedie tussen durex en panini zal ik nooit vergeten
![]()
![]()
(heeft ons wel een 2e crew opgeleverd)
Pm mij je adres maar, dan laat ik 1 maken op http://www.tegeltjemaken.nl/ en laat ik hem opsturen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die mag van mij gerust op een tegeltje
Delfts blauw uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die mag van mij gerust op een tegeltje
signeer je het tegeltje wel even voor me?quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
Pm mij je adres maar, dan laat ik 1 maken op http://www.tegeltjemaken.nl/ en laat ik hem opsturen.
Uiteraardquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
signeer je het tegeltje wel even voor me?
Zou ook zomaar allebei gebeurd kunnen zijn, Durex en ik hebben meer dan 1 onenigheidje gehadquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat er kleutertje gezegd werd in plaats van jochie
Zulke dingen had je eigenlijk moeten opnemen. Zonde dat we nooit een soort Youtubekanaal zijn begonnen als Fok! crew. Soap drama en explosies, wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat er kleutertje gezegd werd in plaats van jochie
Beter dan GTST in ieder geval! Tijdens lange races was er ook altijd wel goede muziek beschikbaar, Barbie Girl, Vengabus, Laat me,..quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zulke dingen had je eigenlijk moeten opnemen. Zonde dat we nooit een soort Youtubekanaal zijn begonnen als Fok! crew. Soap drama en explosies, wat wil je nog meer?
En de trip van de Love Boat!quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:36 schreef Painore het volgende:
[..]
Beter dan GTST in ieder geval! Tijdens lange races was er ook altijd wel goede muziek beschikbaar, Barbie Girl, Vengabus, Laat me,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |