SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 09-03-2014 15:17:59 ]
Met Zeebobbel in de spits zeker.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Clasie als aanvoerder. Groningen wint.
Sommigen doen er zelfs drie per weekend.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze doen toch geen 2 wedstrijden per weekend.
Ook heb ik Paxcon er op uit gestuurd onze jongens extra luidkeels aan te moedigen in het stadion.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
Johannes kijkt deze wedstrijd weer, dat zal de spelers van Groningen goede moraal geven om de wedstrijd te winnen.
Driesen af en toe wel dacht ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze doen toch geen 2 wedstrijden per weekend.
Dan heb ik er alle vertrouwen in dat ze dit gaan winnen.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook heb ik Paxcon er op uit gestuurd onze jongens extra luidkeels aan te moedigen in het stadion.
Met 2 aanvallers spelenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Nu weten we eindelijk het plan B van Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |