mei 2009, toevallig tram gemist en gaan lopen, toen zagen we ditquote:Op maandag 10 maart 2014 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
trambotsingen blijkbaar niet exclusief voorbehouden aan HTM: http://www.nu.nl/binnenla(...)ms-in-rotterdam.html
potverdoriequote:
Hoi spuit 11.quote:Op maandag 10 maart 2014 14:11 schreef Salatrel het volgende:
Gaat werd goed met de trams.... In rotterdam-zuid 3 trams op elkaar 26 gewonden
Dat is een stevige verhoging van het comfort voor die verbindingquote:Op maandag 10 maart 2014 16:00 schreef Fiorano het volgende:
In de sprinter Apeldoorn - Enschede is een ICMIII verzeilt geraakt...
Vanochtend tegenwind en vanmiddag weerquote:Op maandag 10 maart 2014 16:25 schreef boriq het volgende:
Weet je wat ook buitengewoon grappig is? Een solo DM90 om 1620 van Zwolle naar Enschede.
En nu? Daten?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef James1988 het volgende:
Ik had vanochtend een sjansende conductrice
quote:Komende nacht zijn er onverwachte werkzaamheden van 1.40 tot 5.20 uur tussen Leiden en Schiphol. U kunt gebruik maken van bussen. Houdt u rekening met een langere reistijd. De reisplanner wordt momenteel bijgewerkt.
alsof het gewoon spontaan uit de lucht komt vallen ook hequote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef remcoP het volgende:
Daar zijn ze weer! De onverwachte werkzaamheden!![]()
![]()
[..]
Over dat gesodemieter van gisteravond (niet-dringende vervanging onderdeel aan overweginstallatie tijdens de reizigersdienst, inclusief stillegging) mail gestuurd. Geen antwoord. ProRail staat nu zo erg met de mond vol tanden dat hun communicatie ook instort.quote:Op maandag 10 maart 2014 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alsof het gewoon spontaan uit de lucht komt vallen ook heDe onkunde en schaamteloosheid is werkelijk alle grenzen voorbij.
Zou je een befje bij d'r doen?quote:Op maandag 10 maart 2014 17:20 schreef James1988 het volgende:
Ik had vanochtend een sjansende conductrice
Ik vermoed dat de daadwerkelijke hoeveelheid storingen niet erger is geworden, maar dat de reizigershinder wel groter is geworden door de strengere veiligheidseisen (normenkader veilig werken enzo). ProRail is afhankelijk van aannemers en de aannemers zijn weer gebonden aan de CAO's en veiligheidseisen die hun wordt opgelegd door IL&T en aanverwante organisaties.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:14 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Wij van MVBOV weten zo langzamerhand ook niet meer, wat we nog kunnen doen/zeggen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like who?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:24 schreef James1988 het volgende:
Wat politici aanspreken zou het ook goed kunnen doen...
Ik dacht eerder aan wat lui uit de oppositie. GroenLinks, die knakker van het CDA, enz.. Die kunnen er dan wat herrie over gaan maken.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Like who?
Melanie "ieuw laat ik mijn onderknuppelinnetje maar het spoor in haar maag splitsen" Schultz?
Wilma "Ik zeg gewoon dat alles in overleg met consumentenorganisaties gegaan is en doe wat ik zelf wil" Mansveld?
Of toch Jeroen "kan mij dat hele spoor de tering inelkaar verrekken als de centen maar binnenkomen" Dijsselbloem?
Oh de Duco Hooglandjes ("Vriendje van me woont in Lansingerland dus ik weet hoe erg het is") en de Farshad Bashirtjes van deze wereld. Jaaaa daar ga je de oorlog wel mee winnenquote:Op maandag 10 maart 2014 19:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan wat lui uit de oppositie. GroenLinks, die knakker van het CDA, enz.. Die kunnen er dan wat herrie over gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |