Maar even serieus...wat -doe- je eigenlijk in dit topic?quote:
Dit vraag ik me ook erg af. Ik denk dat een Pro-Rusland forum je gewoon beter past.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar even serieus...wat -doe- je eigenlijk in dit topic?
Het kan natuurlijk zijn dat de indruk die ik van jou heb (zoals eerder door mij beschreven) onjuist is.
Het staat je vrij om daarop te antwoordenreageren
Reageren op actualiteiten met een koffertje aan geschiedenis en kennis over bepaalde zaken.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar even serieus...wat -doe- je eigenlijk in dit topic?
Het kan natuurlijk zijn dat de indruk die ik van jou heb (zoals eerder door mij beschreven) onjuist is.
Het staat je vrij om daarop te antwoordenreageren
En hoe kom je aan dat 'koffertje aan geschiedenis'? Opleiding? interesse?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Reageren op actualiteiten met een koffertje aan geschiedenis en kennis over bepaalde zaken.
En hier en daar wat nonsens rechtzetten met de bronnen die er relevant bij zijn.
En waarop heb je die aangeleerde kennis gefilterd?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Reageren op actualiteiten met een koffertje aan geschiedenis en kennis over bepaalde zaken.
En hier en daar wat nonsens rechtzetten met de bronnen die er relevant bij zijn.
Ervaring, voorganger wikileaks. Geschiedenis kun je trouwens op meerdere manieren invullen, ik heb het ook over geschiedenis van actuele spelers uitpluizen naast geschiedenis van bepaalde spelers al kennen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:42 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
En hoe kom je aan dat 'koffertje aan geschiedenis'? Opleiding? interesse?
Dat maken jullie er van, ik heb ook eerder uitgezocht of het uberhaupt waar was dat yarosh in contact stond met umarov of niet soms, bleek niet zo te zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waarop heb je die aangeleerde kennis gefilterd?
Want je komt op mij over als iemand die nogal partijdig is en blind is voor wat jou niet aanstaat
Negeer hem nou gewoon...als iemand zichzelf binnen twee pagina's diametraal tegen spreekt dan zegt dat toch genoeg?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En waarop heb je die aangeleerde kennis gefilterd?
Want je komt op mij over als iemand die nogal partijdig is en blind is voor wat jou niet aanstaat
Voorbeelden?, ipv er iets uit te flappen wat mij betreft mag je met onderbouwing komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:46 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Negeer hem nou gewoon...als iemand zichzelf binnen twee pagina's diametraal tegen spreekt dan zegt dat toch genoeg?
Het gaat mij dan ook niet om de kleine details, want het zou mij niks verbazen als alle partijen zich schuldig hebben gemaakt aan "iets" en dat ontken ik verder ook niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat maken jullie er van, ik heb ook eerder uitgezocht of het uberhaupt waar was dat yarosh in contact stond met umarov of niet soms, bleek niet zo te zijn.
Die details zijn anders het verschil tussen rechtmatig en onrechtmatigheid inzake de kwestie oekraine, en inzake de kwestie het krim.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook niet om de kleine details, want het zou mij niks verbazen als alle partijen zich schuldig hebben gemaakt aan "iets" en dat ontken ik verder ook niet.
Echter zijn al die details voor mij geen reden de annexatie van de Krim door Rusland goed te praten, dat is gewoon ordinair landjepik
Neen, Rusland had zich daar niet mee moeten bemoeien en zich aan de afspraken gemaakt 2 decennia geleden moeten houden.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die details zijn anders het verschil tussen rechtmatig en onrechtmatigheid inzake de kwestie oekraine, en inzake de kwestie het krim.
Dan hadden dus de duizenden terplaatse russen en russisch gezinde bevolking massaal de rugzak in moeten pakken en het krim verlaten op het moment dat oekraine overgenomen werd door geweldadigheden bedoel je?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, Rusland had zich daar niet mee moeten bemoeien en zich aan de afspraken gemaakt 2 decennia geleden moeten houden.
Wat ze hadden moeten doen was de Krim met rust moeten laten en Ukraine zelf de afscheiding laten regelen.
Persoonlijk denk ik niet dat die afscheiding dan wel goed zou verlopen.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen, Rusland had zich daar niet mee moeten bemoeien en zich aan de afspraken gemaakt 2 decennia geleden moeten houden.
Wat ze hadden moeten doen was de Krim met rust moeten laten en Ukraine zelf de afscheiding laten regelen.
Ah daar komt de Russische duimquote:Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan hadden dus de duizenden terplaatse russen en russisch gezinde bevolking massaal de rugzak in moeten pakken en het krim verlaten op het moment dat oekraine overgenomen werd door geweldadigheden bedoel je?
Nee de realiteit. Iets wat men hier stelselmatig ontkent en eroverheen tettert met beeldspraak als invasie en annexatie. We hebben het hier over russische en russisch gezinde mensen die al jaren daar leven, niet over soldaten die met schepen massaal het krim inmarcheren.quote:
Is dat serieus de enige haven joh en al die pijpleidingen lopen via de krim? Maar het was toch om de burgers te beschermen? Die burgers die vandaag de niet-Russen bedreigen en in elkaar slaan? Die burgers die niet werden afgeschoten in Kiev, toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan hadden dus de duizenden terplaatse russen en russisch gezinde bevolking massaal de rugzak in moeten pakken en het krim verlaten op het moment dat oekraine overgenomen werd door geweldadigheden bedoel je?
En al hun fasciliteiten achterlaten voor de grijp? En de gaspijpen ook maar onbeheerd laten, boeit het ook joh, en de enige haven met toegang tot europa ook maar wegmieteren. Goed idee zou dat zijn geweest voor rusland, word iedereen echt beter van.
Voor de 10.000e keer, dit is werkelijk de allerlaatste keer dat ik het godverdomme zeg.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is dat serieus de enige haven joh en al die pijpleidingen lopen via de krim? Maar het was toch om de burgers te beschermen? Die burgers die vandaag de niet-Russen bedreigen en in elkaar slaan? Die burgers die niet werden afgeschoten in Kiev, toch?
Dat ben ik in principe wel met je eens, maar wat er nu gebeurt is nog fouter en heeft grotere gevolgen voor de internationale politiek.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef Voszje het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik niet dat die afscheiding dan wel goed zou verlopen.
Typische verspreking.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de 10.000e keer, dit is werkelijk de allerlaatste keer dat ik het godverdomme zeg.
Het is én-én.
De belangen zijn zowel sociaal als fascilitair; infrastructuur.
Ojaquote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Voor de 10.000e keer, dit is werkelijk de allerlaatste keer dat ik het godverdomme zeg.
Het is én-én.
De belangen zijn zowel sociaal als fascilitair; infrastructuur.
Weet je, deze 1e zin zit al zooo vol met foutenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik spreek niet 24/7 nederlands.quote:
Dit...en tenzij je de handhaving van vrede en veiligheid fatsoenlijk regelt ( niet zoals nu, met een vleugellamme Veiligheidsraad) is territoriale integriteit de hoeksteen van het internationale systeem. Als je die hoeksteen weghaalt dan is het einde zoek...quote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat ben ik in principe wel met je eens, maar wat er nu gebeurt is nog fouter en heeft grotere gevolgen voor de internationale politiek.
Het westen gaat gezichtsverlies lijden en het westen is al tijden aan macht aan het inboeten. Wie heeft het straks voor het zeggen internationaal?
Amerika is allang al geen alleenheerser meer, dus daar kunnen we niet meer op vertrouwen.
Op wie dan wel? Rusland mag blijkbaar als kernmacht gewoon kleinere buurlanden aanvallen en hele provincies van ze afpakken en als Rusland dat mag, wat weerhoudt andere landen ervan om hetzelfde te gaan doen?
Dit zou kunnen betekenen dat er elders andere internationale conflikten gaan oplaaien, vooral in gebieden waar bevolkingsgroepen en internationale grenzen niet samenlopen (denk daarbij bijvoorbeeld aan Afrika).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |