Of we neuken en leven nog lang en gelukkig, niemand weet het.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik weet niet wat, maar iets zegt me dat het gezeik gaat opleveren, en toch in KLB gaat eindigen, al zijn jullie geen KLB'ers.
Vandaar dat je met heejwoet verdergaat.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit er over te denken om de gedurende drie, vier maanden, maar even niet meer te modden.
Alleen door Etsu en ik?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik zit er over te denken om de gedurende drie, vier maanden, maar even niet meer te modden.
Ze is best tof. En neukbaar. Vooral dat laatste.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat je met heejwoet verdergaat.
Als je met een tasje aan komt zetten neem ik de eerste de beste bus, trein, muilezel, fiets, whatever, naar huis.quote:
Nee, dat niet, zoals je weet ben ik Frank McBrink.Het gaat me meer om de nasleep.quote:
Mag een rugtas?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je met een tasje aan komt zetten neem ik de eerste de beste bus, trein, muilezel, fiets, whatever, naar huis.
Wacht, ik DM je een foto van mijn eerste echte meisje. Akkoord?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet aan jou is om die conclusie te trekken, na dat topic.
Zo erg ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meer door jou. Ik ben hartstikke braaf en Frank mag mij.
Sorry, geen idee, heb je films nooit gezien.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat niet, zoals je weet ben ik Frank McBrink.Het gaat me meer om de nasleep.
Dan ook. Zo fucking irritant als ik met vrienden afspreek en er komt er eentje met een rugtas aanzetten.quote:
Waarom insinueer jij dit, Deadprez?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Normaal zit hij ook de hele dag op FOK!
okéquote:Op zondag 9 maart 2014 00:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wacht, ik DM je een foto van mijn eerste echte meisje. Akkoord?
Maar we zijn geen vrienden, dus dan mag het?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo erg ben ik nou ook weer niet.
[..]
Sorry, geen idee, heb je films nooit gezien.
[..]
Dan ook. Zo fucking irritant als ik met vrienden afspreek en er komt er eentje met een rugtas aanzetten._!
Wat mij betreft mag jij de bruiloft organiseren.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, ik stap over mijn angst heen en ik wens hierbij Rez en Etsu heel veel succes..
Op voorwaarde dat jullie op de bruiloft mij uitnodigen én aberlour hebben én coquilles, want daar ben ik gek op.
Nee, geen tassen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar we zijn geen vrienden, dus dan mag het?
ontkennenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom insinueer jij dit, Deadprez?
Dat is weer iets te veel van het goede./quote:Op zondag 9 maart 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij de bruiloft organiseren.
We kunnen nog niet eens beslissen waar we gaan eten, laat staan of we trouwen of niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou ja, ik stap over mijn angst heen en ik wens hierbij Rez en Etsu heel veel succes..
Op voorwaarde dat jullie op de bruiloft mij uitnodigen én aberlour hebben én coquilles, want daar ben ik gek op.
Oke, ik denk ik ga even hier gluren, zie ik dit. Soepel, Etsquote:Op zondag 9 maart 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag jij de bruiloft organiseren.
Je gaat maar eerst naar je ouders en dan naar Leiden.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je pech, ik moet na Leiden naar mijn ouders.
Zeg ik toch ook niet.quote:
God, wat ben ik blij dat ik nu naar bed ga....quote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen nog niet eens beslissen waar we gaan eten, laat staan of we trouwen of niet.
Jij beslist dat trouwens.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen nog niet eens beslissen waar we gaan eten, laat staan of we trouwen of niet.
ANSUquote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef Ansu het volgende:
[..]
Oke, ik denk ik ga even hier gluren, zie ik dit. Soepel, Ets
Hij mag kiezen.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
God, wat ben ik blij dat ik nu naar bed ga....
Jullie komen er saampjes vast wel uit.
Maar waarom dacht daar iemand dat ik huiswerk maak?quote:
Nee, jij zou dat beslissen. Ik heb de kroeg al bepaald.quote:
Ben jij het zusje van Etsu?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:00 schreef Ansu het volgende:
[..]
Oke, ik denk ik ga even hier gluren, zie ik dit. Soepel, Ets
Trustenquote:
Mannen daten < wijven daten < niet datenquote:Op zondag 9 maart 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Gvd, kan net zo goed een wijf daten, is nog makkelijker geloof ik.
Oh, weet ik nergens van?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij zou dat beslissen. Ik heb de kroeg al bepaald.
quote:Op zondag 9 maart 2014 01:02 schreef d4v1d het volgende:
Onterechte klacht.
Ookal gaat het topic niet meer over de TT en zijn jullie 8 pagina's verder.
Onterechte klacht? Jij drinkt zeker alleen maar pils?quote:Op zondag 9 maart 2014 01:02 schreef d4v1d het volgende:
Onterechte klacht.
Ookal gaat het topic niet meer over de TT en zijn jullie 8 pagina's verder.
Jullie zijn net wijven manquote:Op zondag 9 maart 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij zou dat beslissen. Ik heb de kroeg al bepaald.
Onterechte klacht.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onterechte klacht? Jij drinkt zeker alleen maar pils?
Flikker op, je weet gewoon geen flikker van bier, pilsflikker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |