quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:24 schreef sacha het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lier???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lier_(Belgi%C3%AB)
dat is een stad man
ga jij eens een rode sportwagen kopen ofzo!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Fuck....ik loop opeens 5 pagina's achter. Ga eens Cossen ofzo!
Ik woon op 4 hoogquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
Dat heb je nodig? En daarna als je omhoog gehesen bent? Wat kun je dan nog
Gaatsnel he nu. is ook wweer eens wat anders dan dat slakkengangetjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Daar gebeurt ook niets ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb mijn (niet bestaande) midlifecrisis overgeslagen en rij amper meer auto.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ga jij eens een rode sportwagen kopen ofzo!
Tuurlijk kwam je in de buurtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
had ik toch wel gelijk hoor, dit is een katrol...
[ afbeelding ]
dus zo bezopen ben ik ook weer niet
En rls is?quote:
Ik heb nog nooit een eigen auto gehad... Altijd lease of niets , zoals nu dusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb mijn (niet bestaande) midlifecrisis overgeslagen en rij amper meer auto.
Sowieso....auto's
Real Life Soaps en dan kun je Commentaar Op Streams geven. (jaja....er zijn echt mensen die dat doen)quote:
Wel de deur op slot graagquote:
Staat aan op de achtergrond.. Maar er gebeurt niet veel ... En zo actief ben ik daar ook niet in vergelijking met DGK of een SSquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet jij geen Utopia kijken trouwens?Of heb je er genoeg van...
O dat is dus het utopia deel van het forum?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Real Life Soaps en dan kun je Commentaar Op Streams geven. (jaja....er zijn echt mensen die dat doen)
De Shit one bedoel jequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die vind ik zelf wel grappig
ja, voor als je echt levensmoe bentquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is dus het utopia deel van het forum?
Bingo!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is dus het utopia deel van het forum?
hetzelfde als die mop van Sam & Moosquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die bom afgelopen op het eiland?
dag Fann, lekker koezen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik een wegtrekken voel aankomendus ik ga pitten...
Welterusten allemaalwas effe gezellig zo effe lekker slap lullen...
see you later allemaal
Slaap lekker FANN kusje .. sweet dreamsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik een wegtrekken voel aankomendus ik ga pitten...
Welterusten allemaalwas effe gezellig zo effe lekker slap lullen...
see you later allemaal
Je weet gewoon van niks dus.. Of het was fake nieuws over een 2e WO bom die gevonden was nabij een huisje (daar waar jouw voormalig tentenhuisje ook ooit stond) ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
weet ik niet, ik kan geen moppen onthouden
wat zeg je nu weer allemaal, nee, nee, nee en neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet gewoon van niks dus.. Of het was fake nieuws over een 2e WO bom die gevonden was nabij een huisje (daar waar jouw voormalig tentenhuisje ook ooit stond) ?
Je leeft iig nogquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
wat zeg je nu weer allemaal, nee, nee, nee en nee
Met die politie-agent die zo boos werd. Ja, dat was bij sasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet gewoon van niks dus.. Of het was fake nieuws over een 2e WO bom die gevonden was nabij een huisje (daar waar jouw voormalig tentenhuisje ook ooit stond) ?
Ik heb alleen maar het bericht gelezen dat die bom gevonden was ... afgelopen week.. Dus een ook een boze agent... En had de postbode nog commentaar ? Of een Aant?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die politie-agent die zo boos werd. Ja, dat was bij sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |