quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:24 schreef sacha het volgende:
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lier???
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lier_(Belgi%C3%AB)
dat is een stad man
ga jij eens een rode sportwagen kopen ofzo!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Fuck....ik loop opeens 5 pagina's achter. Ga eens Cossen ofzo!
Ik woon op 4 hoogquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:25 schreef drakin het volgende:
Dat heb je nodig? En daarna als je omhoog gehesen bent? Wat kun je dan nog
Gaatsnel he nu. is ook wweer eens wat anders dan dat slakkengangetjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Daar gebeurt ook niets ..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
Ik heb mijn (niet bestaande) midlifecrisis overgeslagen en rij amper meer auto.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ga jij eens een rode sportwagen kopen ofzo!
Tuurlijk kwam je in de buurtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
had ik toch wel gelijk hoor, dit is een katrol...
[ afbeelding ]
dus zo bezopen ben ik ook weer niet
En rls is?quote:
Ik heb nog nooit een eigen auto gehad... Altijd lease of niets , zoals nu dusquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb mijn (niet bestaande) midlifecrisis overgeslagen en rij amper meer auto.
Sowieso....auto's
Real Life Soaps en dan kun je Commentaar Op Streams geven. (jaja....er zijn echt mensen die dat doen)quote:
Wel de deur op slot graagquote:
Staat aan op de achtergrond.. Maar er gebeurt niet veel ... En zo actief ben ik daar ook niet in vergelijking met DGK of een SSquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
moet jij geen Utopia kijken trouwens?Of heb je er genoeg van...
O dat is dus het utopia deel van het forum?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Real Life Soaps en dan kun je Commentaar Op Streams geven. (jaja....er zijn echt mensen die dat doen)
De Shit one bedoel jequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
die vind ik zelf wel grappig
ja, voor als je echt levensmoe bentquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is dus het utopia deel van het forum?
Bingo!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:34 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat is dus het utopia deel van het forum?
hetzelfde als die mop van Sam & Moosquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die bom afgelopen op het eiland?
dag Fann, lekker koezen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik een wegtrekken voel aankomendus ik ga pitten...
Welterusten allemaalwas effe gezellig zo effe lekker slap lullen...
see you later allemaal
Slaap lekker FANN kusje .. sweet dreamsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik een wegtrekken voel aankomendus ik ga pitten...
Welterusten allemaalwas effe gezellig zo effe lekker slap lullen...
see you later allemaal
Je weet gewoon van niks dus.. Of het was fake nieuws over een 2e WO bom die gevonden was nabij een huisje (daar waar jouw voormalig tentenhuisje ook ooit stond) ?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:45 schreef sacha het volgende:
[..]
weet ik niet, ik kan geen moppen onthouden
wat zeg je nu weer allemaal, nee, nee, nee en neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet gewoon van niks dus.. Of het was fake nieuws over een 2e WO bom die gevonden was nabij een huisje (daar waar jouw voormalig tentenhuisje ook ooit stond) ?
Je leeft iig nogquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
wat zeg je nu weer allemaal, nee, nee, nee en nee
Met die politie-agent die zo boos werd. Ja, dat was bij sasquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet gewoon van niks dus.. Of het was fake nieuws over een 2e WO bom die gevonden was nabij een huisje (daar waar jouw voormalig tentenhuisje ook ooit stond) ?
Ik heb alleen maar het bericht gelezen dat die bom gevonden was ... afgelopen week.. Dus een ook een boze agent... En had de postbode nog commentaar ? Of een Aant?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die politie-agent die zo boos werd. Ja, dat was bij sas
Niet de bom, maar de agent ontploftequote:Op zondag 9 maart 2014 13:53 schreef drakin het volgende:
Waarom zou een agent nou boos worden op een bom? wat een nutteloosheid zeg.
Of was het omdat hij ineens moest werken.
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet de bom, maar de agent ontplofte![]()
http://www.hartvannederla(...)ntmanteling-zeemijn/
Gelukkig is er nog nooit iets ergs gebeurt met al dat oude WO afval ... Maar stel je eens voor dat er wel iet zou gebeuren .. Dan hebben we gelijk een nationale enquete commissie en zoquote:Op zondag 9 maart 2014 15:58 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
Wat een agressief mannetje zeg, en dat hoort je normaal een veilig gevoel te geven? Dit is precies het omgekeerde.
Die journalist is veiliger tussen een groep hooligans.
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet de bom, maar de agent ontplofte![]()
http://www.hartvannederla(...)ntmanteling-zeemijn/
Op zo'n eiland heten ze zelfs nog bromsnorquote:Op zondag 9 maart 2014 16:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat een gladiool, die staat er gekleurd op die vent zeg
die kan zijn batch wel inleveren
![]()
of hebben die bromsnorren tegenwoordig geen batch meer? Dan kijk ik vast teveel van die
series... dat kan ook...
Het is wel zo'n machtswellusteling die ventquote:Op zondag 9 maart 2014 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zo'n eiland heten ze zelfs nog bromsnor
DEnk je een beetje te komen flierefluiten op zo'n eiland en dan kom je dat tegen ..quote:Op zondag 9 maart 2014 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is wel zo'n machtswellusteling die ventwas bromsnor ook een beetje die ging
swiebertje altijd pesten
Ja, je zou denken dat het daar een beetje gemoedelijk gaat eigenlijk, maar dat is dus niet zoquote:Op zondag 9 maart 2014 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
DEnk je een beetje te komen flierefluiten op zo'n eiland en dan kom je dat tegen ..
Is het al weer vreet tijd?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, je zou denken dat het daar een beetje gemoedelijk gaat eigenlijk, maar dat is dus niet zo![]()
Ik zit zo vies te vretenpatat met satésaus en Cola
![]()
wel lekker...
Ik heb nu water op staan om pasta te koken, maar daar maak ik pasta salade vanquote:
Smakelijk voor zo Bos... Ik heb nog een restje pasta staan van gisteren ... Straks maar eens opwarmen ... Nog geen hongerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb nu water op staan om pasta te koken, maar daar maak ik pasta salade van![]()
Dat heb ik vanmiddag ook gedaan (dus het restant van de pasta van gisteren). Had vanmorgen nog een crossloopje voltooid van 8.8 km dus dan smaakt de pasta wel extra lekkerquote:Op zondag 9 maart 2014 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Smakelijk voor zo Bos... Ik heb nog een restje pasta staan van gisteren ... Straks maar eens opwarmen ... Nog geen honger
En ik dacht dat ik laat opstond vandaagquote:
Hoe voel jij je vandaag? nog ziek?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:39 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik laat opstond vandaag
Lekker actief bezig Bos.. Dan kun je die extra pasta wel gebruikenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmiddag ook gedaan (dus het restant van de pasta van gisteren). Had vanmorgen nog een crossloopje voltooid van 8.8 km dus dan smaakt de pasta wel extra lekker
De telegraafquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor onzin zit je nu weer te surfen? Unsubscribe je eens ....
OK dan zou ik de Telegraaf vragen die onzin niet meer te posten, maar dat zal wel weer te ver gaanquote:Op zondag 9 maart 2014 17:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De telegraafsoms vind ik dat grappig...
http://www.telegraaf.nl/v(...)edrogen_vrouw__.html
fitter dan gister, maar dat zegt niks want zo voel ik me steeds tussen de wc-buien in.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe voel jij je vandaag? nog ziek?
Morgen ff langs de dokter ... echt doenquote:Op zondag 9 maart 2014 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
fitter dan gister, maar dat zegt niks want zo voel ik me steeds tussen de wc-buien in.
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:50 schreef drakin het volgende:
[..]
fitter dan gister, maar dat zegt niks want zo voel ik me steeds tussen de wc-buien in.
Nah... is gewoon tijdverdrijf eventjesquote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zou ik de Telegraaf vragen die onzin niet meer te posten, maar dat zal wel weer te ver gaan
Ziend geweest zijn en blind worden.. Echt niet moeilijk om die regel te kunnen schrijven..quote:Op zondag 9 maart 2014 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... is gewoon tijdverdrijf eventjes
dit is wel lief........
http://www.telegraaf.nl/v(...)an_zijn_vrouw__.html
Maar het is niet 3 weken, het is bijna 3 weken. Valt toch best mee dan toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja morgen naar de dokter dan maar, want 3 weken is écht lang hoor...
NIets aan de hand idd.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het is niet 3 weken, het is bijna 3 weken. Valt toch best mee dan toch?
Stoere mannen eten honing. Zieke vrouwen eten bijen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:05 schreef drakin het volgende:
Bijen is toch alleen voor stoere mannen om te eten?
Je hebt er toch zo'n alien wit pakkie voor en daarnaast rook je gewoon een hele vette joint of zoiets toch..quote:Op zondag 9 maart 2014 18:24 schreef drakin het volgende:
Maar misschien ben ik allergisch voor bijen, dus waarom zo'n groot risico nemen?
Ik heb liever een lekkere smoothie
Waarom mag de Telegraaf dit niet publiceren?quote:Op zondag 9 maart 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zou ik de Telegraaf vragen die onzin niet meer te posten, maar dat zal wel weer te ver gaan
Ik heb helemaal geen alien wit pakkiequote:Op zondag 9 maart 2014 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt er toch zo'n alien wit pakkie voor en daarnaast rook je gewoon een hele vette joint of zoiets toch..
Omdat ze zich tot hun eigen bronnen zouden moeten houden .. Mijn idee.. Er zijn al tig andere sites waar rotzooi wordt gepublisheerd ..quote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom mag de Telegraaf dit niet publiceren?
Ik vind dit juist wel grappige berichtjes, past wel bij een pauper- en roddelkrant als De Telegraaf, want ik verwacht dit soort berichten dan ook niet in het NRC.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze zich tot hun eigen bronnen zouden moeten houden .. Mijn idee.. Er zijn al tig andere sites waar rotzooi wordt gepublisheerd ..
quote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker actief bezig Bos.. Dan kun je die extra pasta wel gebruiken
Ja wel typisch Telegraaf .. Maar op zich vind ik het het niet aan de dagelijkse dagbladpers ... Maar wie ben ik ..quote:Op zondag 9 maart 2014 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dit juist wel grappige berichtjes, past wel bij een pauper- en roddelkrant als De Telegraaf, want ik verwacht dit soort berichten dan ook niet in het NRC.
Vandaag kon je lekker in korte broek en shirt lopen, het was heerlijk weer!quote:Op zondag 9 maart 2014 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was echt een leuk loopje en het weer was natuurlijk ook wel prettig. Deze loop is ieder jaar en ik weet niet of je het nog weet, maar 12 maanden geleden was het erg winters weer en was het lopen in de blubber. Alleen toen liep ik nog niet zo super actief als nu, dus nam ik niet deel
Nee het weer van afgelopen jaar omstreeks deze dagen ... helaas vergeten Bos.. Maar neemt niets weg van je prestatie .. Doorgaan en op naar die halve marathon ..quote:Op zondag 9 maart 2014 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was echt een leuk loopje en het weer was natuurlijk ook wel prettig. Deze loop is ieder jaar en ik weet niet of je het nog weet, maar 12 maanden geleden was het erg winters weer en was het lopen in de blubber. Alleen toen liep ik nog niet zo super actief als nu, dus nam ik niet deel
Ik loop eigenlijk al een paar weken in t-shirt, korte broek voor het eerstquote:Op zondag 9 maart 2014 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag kon je lekker in korte broek en shirt lopen, het was heerlijk weer!
TIS idd de laatste weken best wel redelijk weer ..quote:Op zondag 9 maart 2014 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk al een paar weken in t-shirt, korte broek voor het eerst
Je bent er lekker vroeg bij, de korte roek heb ik nog niet aan gehad, wel een shirtje, in deze tijd van het jaar is het altijd wel lastig wat je aan moet trekken, het is al snel te warm.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik loop eigenlijk al een paar weken in t-shirt, korte broek voor het eerst
Ja maar ik heb geen wit pakkie daarvoorquote:
OK ... Laat je eigen pakkie maar eens een keer zien... Ben wel benieuwd hoe jij de bijen doetquote:Op zondag 9 maart 2014 19:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen wit pakkie daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |