?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:11 schreef Tchock het volgende:
Hoe veel sterren geef je nou aan Revolution 9
Het is niet om aan te horen als muzikaal stuk, dus dan heel weinig. Maar het is wel briljant en zijn tijd gigantisch vooruit, dus dan veel.quote:
Ohja je bent al aan de Bquote:Op maandag 10 maart 2014 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik mijn hele library aan het luisteren en raten ben.
The Beatles...Ik heb kennelijk een Nederlandse iTunesquote:
Wat lijkt me dat irritant. Ik vind het al vervelend dat James Blake niet onder de B staat.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Beatles...Ik heb kennelijk een Nederlandse iTunes
Nee dat vind ik juist wel relaxed, zoek altijd op voornamen hoor. Anders krijg je dalijk moeilijkheden als het verschil tussen Chuck Inglish en Chip the Ripper, wat beiden artiestennamen zijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat irritant. Ik vind het al vervelend dat James Blake niet onder de B staat.
Wut?quote:Op maandag 10 maart 2014 20:20 schreef Kerftminister het volgende:
Anders krijg je dalijk moeilijkheden als het verschil tussen Chuck Inglish en Chip the Ripper, wat beiden artiestennamen zijn.
Dat je itunes niet weet wat een voornaam is en wat een artiesten-naam is.quote:
Een artiestennaam kan toch ook gewoon voor- en achternaam hebben? Lana Del Rey is ook niet zo geboren hoor (ik kon echt geen beter voorbeeld verzinnenquote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef Norrage het volgende:
Dat
[..]
Dat je itunes niet weet wat een voornaam is en wat een artiesten-naam is.
Precies, waar maak je onderscheid.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef Norrage het volgende:
Dat
[..]
Dat je itunes niet weet wat een voornaam is en wat een artiesten-naam is.
Ja maar hoe doe je dat dan met een Chip the Ripper, ga je dan op de R zoeken? Dat vind ik wel erg vergezocht.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een artiestennaam kan toch ook gewoon voor- en achternaam hebben? Lana Del Rey is ook niet zo geboren hoor (ik kon echt geen beter voorbeeld verzinnen)
Jullie zeggen net dat je zoekt in de zoekbalk, dus dan maakt het voor het zoeken niet uit.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja maar hoe doe je dat dan met een Chip the Ripper, ga je dan op de R zoeken? Dat vind ik wel erg vergezocht.
Of Del the Funkee Homosapien? Doe je dan de F of de H?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |