Vitamine injectie gezet gisteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hyper waarvan?
Ikzelf sta op het punt van instorten. Maar komt wel goed.
Niks moet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
Ik dacht dat het een seks gerelateerde TT moest zijn
Oh dat wil ik dan ook wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamine injectie gezet gisteren.
Maardoor? Moe?
Ah.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vitamine injectie gezet gisteren.
Maardoor? Moe?
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat wil ik dan ook wel.
Maar ik ga wel weer een weerstand kuurtje halen
Zoo moefutloos
Mja.quote:
Kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.Ik haat alleen het zetten van een injectie. Vind het rot om in mijn eigen been te prikken.
[..]
Mja.
Een ding tegelijk aanpakken
Dat is nogal moeilijk. Ik doe mijn best. Maar heb in mijn hoofd al wat beslissingen gemaakt. Geeft wel weer wat rust.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze standaard in de koelkast liggen.Ik haat alleen het zetten van een injectie. Vind het rot om in mijn eigen been te prikken.
[..]
Mja.
Een ding tegelijk aanpakken
Ik alleen in de buurt van m'n gezicht. Dus een verdoving van de tandarts skip ik liever.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Verl mensen vinden naalden stom, eng, niet prettig
Grappig. Ik ben best wel bang voor naalden dat ik een waardeloze drugsverslaafde zou zijn, maar tandartsinjecties vind ik dan weer ok.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik alleen in de buurt van m'n gezicht. Dus een verdoving van de tandarts skip ik liever.
Een dunne piemel is wat anders dan een naaldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind naalden echt niet eng.
Ik ben zo vaak lek geprikt in mijn leven
Mja, het is niet zozeer de naald. Heb het ook bij een mes of een scheermes of iets. Gewoon mezelf pijn doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Verl mensen vinden naalden stom, eng, niet prettig
Heel goed, fijn om te horen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is nogal moeilijk. Ik doe mijn best. Maar heb in mijn hoofd al wat beslissingen gemaakt. Geeft wel weer wat rust.
Wist niet dat jij seks had gehad met Lola.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een dunne piemel is wat anders dan een naald
Jij voelde ook niks toen hij zn pener in je kontje stopte?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij seks had gehad met Lola.
Volgende week misschien wat minder leuk nieuws, maar dat is nog even afwachten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, het is niet zozeer de naald. Heb het ook bij een mes of een scheermes of iets. Gewoon mezelf pijn doen.
En dat goedje prikt behoorlijk.
[..]
Heel goed, fijn om te horen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Man, ik heb rioolpijpen meegemaakt die krapper warenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij voelde ook niks toen hij zn pener in je kontje stopte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |