Nee 1.70 ongeveerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je weer een chick van 1,83 geregeld?
Donderdag geweest, dikke 8, hele dikke scènes en door de 3d zijn de scènes echt vet, vooral qua dieptequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo fucking grappig.
[..]
Lol, just jokin' brah. Don't feel attacked.
[..]
Ik ga morgen man. Ben benieuwd.
Goede poel 1,70 - 1,80, kleiner dan 1,70 hebben ze vaak eetproblemenquote:
Moet er nog wel even bij zeggen dat je prima plezier kan hebben in de jacht. Zodra de jacht leuker word dan de prijs zal op den duur de fun van de jacht ook verdwijnen en dan is het kutquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo fucking grappig.
[..]
Lol, just jokin' brah. Don't feel attacked.
[..]
Ik ga morgen man. Ben benieuwd.
Haha sos is kut man. Nooit genoeg, lekker in je egotrip jezelf helemaal interessant vinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:18 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Of pijn aan me neusgram SOS er door heen, kemker dronken, 100e armer
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:18 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Of pijn aan me neusgram SOS er door heen, kemker dronken, 100e armer
valt wel mee hoor, vroeger echt wildebras geweest, ieder weekend van god losquote:
netjes, heb je ook echt niet nodig in het leven hoorquote:
quote:
Slaap lekker G.quote:
Ik ben nu al best lang gestopt met roken en neig er nooit naar; stinkt inderdaad fucking erg en het is gewoon smerig, maar als ik uitga en vnml met bier, is het op de één of andere manier echt fucking chill lol. Dus alleen dan nog af en toe.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:27 schreef VMSDKR het volgende:
Roken vind ik wel echt nasty trouwens. Soms wel eens gedaan tijdens het uitgaan maar de volgende ochtend meteen spijt door die kankersmerige geur aan je vingers en in je kleren.
Als zelfs je moeder dat zegt dan ben je gew een fatty. Niks bulk niks discussie.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, mijn moeder zegt dat ik af moet vallen. Dat bulk.Zelf heb je eigenlijk geen idee hoeveel je nou echt aangekomen bent, tenzij je foto's maakt.
Ja, dat herken ik wel. Maar voor mij wegen de nadelen de ochtend erna zwaarder dan die chille paar minuten de avond ervoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben nu al best lang gestopt met roken en neig er nooit naar; stinkt inderdaad fucking erg en het is gewoon smerig, maar als ik uitga en vnml met bier, is het op de één of andere manier echt fucking chill lol. Dus alleen dan nog af en toe.
Omg man.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef fathank het volgende:
Lol ik ga op stap omdat het fucking goed voor mn ego is. Werd gister zonder aanleiding vol op mn bek gepakt door een chick
Ze vindt het alleen zonde omdat ik zo mooi afgevallen was.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als zelfs je moeder dat zegt dan ben je gew een fatty. Niks bulk niks discussie.
Het trieste is dat ik het niet eens leuk lekker vind alleen de sfeer om je heen als je dronken bent maakt het leuk. Gelukkig alweer een lange tijd geledenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
zulke avonden zijn echt hels ja, dan vliegt het geld er echt doorheen .. walgelijk .. en dan ook weer nuchter worden daardoor en nog meer mixjes drinken
Beseft je madre dat je straks lean als een MUTHAFUCKA weer onder je wintervachtje tevoorschijn komt?!?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze vindt het alleen zonde omdat ik zo mooi afgevallen was.
dat dus iddquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het trieste is dat ik het niet eens leuk lekker vind alleen de sfeer om je heen als je dronken bent maakt het leuk. Gelukkig alweer een lange tijd geleden
Ze snapt er sws niks van.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beseft je madre dat je straks lean als een MUTHAFUCKA weer onder je wintervachtje tevoorschijn komt?!?
wel lief zijn voor je moeder hequote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Goede poel 1,70 - 1,80, kleiner dan 1,70 hebben ze vaak eetproblemen
Yuri gaat voor de powerlifter look. De konstantinov van de Achterhoek.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Beseft je madre dat je straks lean als een MUTHAFUCKA weer onder je wintervachtje tevoorschijn komt?!?
Lotgenoot. Word ook ongecontroleerd aangerand waar ik ook benquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:14 schreef fathank het volgende:
Lol ik ga op stap omdat het fucking goed voor mn ego is. Werd gister zonder aanleiding vol op mn bek gepakt door een chick
die allemaal gezien ja .. pff little z'tjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
als je tropa de elite leuk vind moet je sowieso city of god en jerusalema ook checken, cell 211 is ook nice
Hahaha sickening.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Yuri gaat voor de powerlifter look. De konstantinov van de Achterhoek.
Vet he, ben nu bij 41:35quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:33 schreef dreamerbulk het volgende:
@stoeltafel
tropa de elite
3:49.. nigga what?
edit: ohnee.. de film zit e 2x in dat bestand .. wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |