No idea. Zag er wel eentje van Donny Shankle.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:16 schreef Verbosity het volgende:
Dan Green had toch ook een video over hand care en taping? Kan iemand die zo vinden?
Klopt net gevonden en toen zag ik jou post.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No idea. Zag er wel eentje van Donny Shankle.
Gwn sture k wil je likkequote:Op zondag 9 maart 2014 00:08 schreef Dimachaerus het volgende:
had paar uur geleden berichtje gestuurd naar meisje, geen reactie ze was wel online geweest
kheb gewillige meisje in stuk of 10 berichtjes op me laten afknappen
Nee ik had JB in de Winkel geregeld.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo had je JB ook geregeld zei je laatst toch?
Dit is niet mijn winkel vriendquote:Op zondag 9 maart 2014 00:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee ik had JB in de Winkel geregeld.
Keek het alleen omdat nu een film begint. Denzel erin ook nog zie ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is altijd dope, zowel de oude als de SVU
Huphup terug onder de wol jij.quote:
Young Denzel. Altijd sterk. Kan me geen slechte rol van em voor de geest halenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Keek het alleen omdat nu een film begint. Denzel erin ook nog zie ik.
sorry papquote:
nope, misschien nog keer aan beginnenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iemand de serie van hannibal gekeken?
nee want keek gewoon een 1080p br ripquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Kijk je met 5.1 geluid? Vette surrounds effects
Goed bezig Braddie!quote:Op zondag 9 maart 2014 02:19 schreef dreamerbulk het volgende:
halloon jongens ik kom hier even gluren in het dieettopic
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |