SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ga over paar maanden uit deze kamer, niet mijn keuze, ik ga wonen met een vriend in Antwerpen insha'Allahquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dan nog een keer tapijt aanleggen..![]()
Antwerpen...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want ik ga over paar maanden uit deze kamer, niet mijn keuze, ik ga wonen met een vriend in Antwerpen insha'Allah
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
Vandaag was erg productief. Trots op mezelf
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Antwerpen...
Toen ik een tijdje terug daar was ben ik meerdere keren bijna over de kop gegaan op de snelweg. Zo slecht zijn de wegen daar.
Sylie is n rustige rijder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi xaban06, ga je naar Candan Erçetin?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Te duur, geen geld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Daarom fietsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Antwerpen...
Toen ik een tijdje terug daar was ben ik meerdere keren bijna over de kop gegaan op de snelweg. Zo slecht zijn de wegen daar.
Hahaha. Had ik al verteld dat het heel hard regende? Het water bleef op het wegdek waardoor men (ik ook) last had van aquaplaning.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.
?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alleen als ik een of meerdere passagiers heb.quote:
Nee, dat had je niet verteld. Ok, met regen heb je wat minder grip en minder zicht, maar je bent wel gevaarlijke op de weg als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha. Had ik al verteld dat het heel hard regende? Het water bleef op het wegdek waardoor men (ik ook) last had van aquaplaning.
Aquaplaning kan ik wel mee omgaan. Het is echter verdomd irritant (en gevaarlijk) om onder die weersomstandigheden uit te moeten wijken wanneer anderen (voorliggers) niet kunnen rijden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om meerdere keren bijna over de kop te gaan moet je wel heel debiel auto rijden.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
?
Zelfs de Belgen klagen over het wegennetwerk van België. Wij hebben hier in Nederland echt goede wegen in vergelijking.
Gevaarlijk? Ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, dat had je niet verteld. Ok, met regen heb je wat minder grip en minder zicht, maar je bent wel gevaarlijke op de weg als ik het zo lees.
Bedankt voor de aandacht van de AIVD over te nemen hhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gevaarlijk? Ik?
Ik kan wel een sportieve of agressieve rijstijl hebben, maar ik zal andermans leven nooit in gevaar brengen.
Ja, ik scheur graag met 140km/h door een scherpe bocht. Als er geen ander verkeer is en wanneer ik de auto waarin ik rijd goed ken.
Ik vind het niet normaal dat onervaren bestuurders onder die weersomstandigheden rijden en daarmee een gevaar voor anderen vormen.quote:
Oh, in Duitsland rijd ik ook graag met 270km/h. Heb ik maar een keer kunnen doen, in de auto van een vriend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt voor de aandacht van de AIVD over te nemen hhhhhhhhhhhhh
Denken dat ik daar serieus wilde doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En je wilde nog de meet betalen...
Zeg het dan niet..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denken dat ik daar serieus wilde doen
Goede manier om op te komen voor vrouwenrechten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=825068977507129
De Turkse vrouw!
Niet eens salaam...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu gaat t weer dagenlang over heb gehoord dat sjiieten/tekenfilms/etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GOED en boos.
Met jou?
[..]
wassup
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens salaam...
/ArcadiaWou het tatta-friendly houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze: Assalamu alaykom wa ra7matullahi wa barakatoe!Waarom boosssss!?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GOED en boos.
Met jou?
[..]
wassup
Ja gaat wel goed elhamdullilah!
Nou ik zal het eens uittypen. Voel je niet beledigd hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom boosssss!?
Ja gaat wel goed elhamdullilah!
Hehe... Aleikum salaam!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Wou het tatta-friendly houden.
Bij deze: Assalamu alaykom wa ra7matullahi wa barakatoe!
[..]
Jij slet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik zal het eens uittypen. Voel je niet beledigd hoor.
Ik was vandaag lekker de stad in geweest, lekker genieten van het zonnetje en geld uitgeven in winkels. Maar dan opeens, starende groepje moslima's. Ja toevallig was ik daar met een jongeman die mij af en toe aanraakte. En dan hoor ik ze al zachtjes smoezen met elkaar over wat ze zien.Echt zó onbeschoft. Ik hoorde ze ook al nadenken van: wie is dit? Ken ik haar? Zou het die of die kunnen zijn? Wat een hoer, etc.
En dat heb ik best vaak al meegemaakt, bah.
Echt, hoezo staren ze allemaal zo.
Nee ik voel me niet beledigd, walgelijk zulke mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was vandaag lekker de stad in geweest, lekker genieten van het zonnetje en geld uitgeven in winkels. Maar dan opeens, starende groepje moslima's. Ja toevallig was ik daar met een jongeman die mij af en toe aanraakte. En dan hoor ik ze al zachtjes smoezen met elkaar over wat ze zien.Echt zó onbeschoft. Ik hoorde ze ook al nadenken van: wie is dit? Ken ik haar? Zou het die of die kunnen zijn? Wat een hoer, etc.
Aw sweet! Ik heb jullie ook gemist.quote:
Waarom post hij hier niet (meer)?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:49 schreef Arcadia het volgende:
TM, kijk dit, ik ga hem ook (morgen) kijken. Ik heb het gekregen van Bilge. Hij gaat je nu btw toevoegen op Steam
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nu gaat t weer dagenlang over heb gehoord dat sjiieten/tekenfilms/etc.
Ja, misschien moet ik dat maar gaan doen. Of gewoon even naar zo'n groepje toelopen en vragen wat hun probleem is. Men. Ik heb genoeg gezeur en gezeik aan m'n kop. En dan ook al die stomme stinkzakken erbij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij slet!
Grapje.
Why do you care? Ik had me srs waar wat dichter tegen hem aangevleid en ze glimlachend aangekeken.
Kijk precies dat bedoel ik! Leef je eigen leven en laat mij met rust.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet beledigd, walgelijk zulke mensen.
Altijd op anderen letten om hun eigen imperfectie's te verdoezelen. I.p.v iemand iets op de goede manier wijzen onder 4 ogen roddelen ze er op los wat ook nog eens een erge zonde is.
Let niet op ze joh, doe waar Jij je goed bij voelt <3
Het is nooit goed. Echt waar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terechte klacht.
[..]
Ja, misschien moet ik dat maar gaan doen. Of gewoon even naar zo'n groepje toelopen en vragen wat hun probleem is. Men. Ik heb genoeg gezeur en gezeik aan m'n kop. En dan ook al die stomme stinkzakken erbij.
[..]
Kijk precies dat bedoel ik! Leef je eigen leven en laat mij met rust.
Horen nadenkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wa alaikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuhu! Ik was je hhhhhhhhh al aan het overnemen, pogend om je gat hier op te vullen, lukt helaas nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon even ertussen uittttt hhh. Groet me back jonne muslimplicht!
Doe maar zo, Bilge.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:55 schreef Arcadia het volgende:
@zarGon, antwoord op waarom hij niet meer op het forum komt: "Gewoon, andere prioriteiten."
Ik heb van nature ook een boze blik, mensen denken dan ook dat ik ze vieze dingen toewens, maar zo kijk ik gewoon. Dus ik heb mezelf het laatste jaar aangeleerd om altijd te glimlachen wanneer iemand me aankijkt om mijn frown te compenseren.quote:
WAAAT, WAAROM?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:54 schreef Crip het volgende:
Was gister in A'dam en ik heb geen macarons gehaald.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had wel lekker asian gegeten in r'dam.. maar ik wou macarons.
Hhhhhhh, ik ben the one and only illigale hier.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa alaikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuhu! Ik was je hhhhhhhhh al aan het overnemen, pogend om je gat hier op te vullen, lukt helaas niet
Me nicht had geen zin om daarvoor in de tram te zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAAAT, WAAROM?
Klinker, I know the feel. Ik ben een keer door een Marokkaans rotkind voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ik aan het eten was tijdens de Ramadan.
Nu zie ik er zelf behoorlijk Midden-Oosters uit, dus misschien dacht hij dat ik Marokkaans was, maar toch.!!
Ik snap dat echt niet he. DIe mensen snappen het sowieso ook niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAAAT, WAAROM?
Klinker, I know the feel. Ik ben een keer door een Marokkaans rotkind voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ik aan het eten was tijdens de Ramadan.
Nu zie ik er zelf behoorlijk Midden-Oosters uit, dus misschien dacht hij dat ik Marokkaans was, maar toch.!!
Heb je nog je One Piece trui gevonden? Ik wilde vandaag de One Piece game halen voor de PS3, was in uitverkoopquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh, ik ben the one and only illigale hier.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhh, creep! Nee men =( Ik ga laten maken denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb je nog je One Piece trui gevonden? Ik wilde vandaag de One Piece game halen voor de PS3, was in uitverkoop
Hij riep eerst 'Het is Ramadan, je mag niet eten' en ik zei 'Bemoei je met je eigen zaken' en toen begon hij met 'Ah vieze ************************************************'quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet he. DIe mensen snappen het sowieso ook niet.![]()
Wat had je ervan gezegd? Of keek je hem alleen raar aan en at je weer rustig door?
Twee persoonlijkhedenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb van nature ook een boze blik, mensen denken dan ook dat ik ze vieze dingen toewens, maar zo kijk ik gewoon. Dus ik heb mezelf het laatste jaar aangeleerd om altijd te glimlachen wanneer iemand me aankijkt om mijn frown te compenseren.
illegaal, jij?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhh, ik ben the one and only illigale hier.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij riep eerst 'Het is Ramadan, je mag niet eten' en ik zei 'Bemoei je met je eigen zaken' en toen begon hij met 'Ah vieze ************************************************'
Maar waarom geen macarons gehaald?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Crip het volgende:
Ik werd gister ook helemaal uitgescholden door Marokkaanse jongens en ik deed niets verkeerd en was helemaal bedekt en al. Stomme Mocro boys.
wut, wat zeiden ze je dan tegen je?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Crip het volgende:
Ik werd gister ook helemaal uitgescholden door Marokkaanse jongens en ik deed niets verkeerd en was helemaal bedekt en al. Stomme Mocro boys.
Verbaast het je van Marokkanen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij riep eerst 'Het is Ramadan, je mag niet eten' en ik zei 'Bemoei je met je eigen zaken' en toen begon hij met 'Ah vieze ************************************************'
Ja. Waar heb je dat dan nog meer gezegd? Op hoeveel fora ben jij actief. Ze3ma hier niet veel posten om niet als nolife over te komen, daarom je activiteit verspreiden over meerdere foraquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Had ik dat hier gezegd of? Nee toch.
Creep omdat je dan zo'n stille lezer bent!
Omdat ik met de ''hhhhhhhhh'' doe lachen. o:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Twee persoonlijkheden
[..]
illegaal, jij?hoezo
[..]stakker..
Ik had al geantwoordquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar waarom geen macarons gehaald?
ik zit op mnl en fok.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja. Waar heb je dat dan nog meer gezegd? Op hoeveel fora ben jij actief. Ze3ma hier niet veel posten om niet als nolife over te komen, daarom je activiteit verspreiden over meerdere fora
Diablo 3 is 15 euro bij Gamemaniaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:08 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zit op mnl en fok.
![]()
Nee was helemaal niet zo erg actief
Je had zelf moeten gaan en dan een inimini stukje in haar mond moeten stoppen om vervolgens de rest voor haar neus op te eten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Me nicht had geen zin om daarvoor in de tram te zitten.
Eentje vond ik echt grappig..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wut, wat zeiden ze je dan tegen je?
Ik probeer die mensen altijd te vermijden.Met een boogje eromheen lopen.
Dat je nog moet nadenken man, shame on you.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Diablo 3 is 15 euro bij Gamemania. Ik twijfel om te halen
Echt he.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je had zelf moeten gaan en dan een inimini stukje in haar mond moeten stoppen om vervolgens de rest voor haar neus op te eten.
Haha, ik ook. Ik probeer niet te glimlachen, want dan ziet het er nog debieler uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb van nature ook een boze blik, mensen denken dan ook dat ik ze vieze dingen toewens, maar zo kijk ik gewoon. Dus ik heb mezelf het laatste jaar aangeleerd om altijd te glimlachen wanneer iemand me aankijkt om mijn frown te compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was een Marokkaanse jongen op mijn school destijds die altijd zeurde dat dingen haram en halal waren. Had hij honger bij de ramadan maar wilde niet belachelijk worden gemaakt, ging hij het eten op het toilet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
WAAAT, WAAROM?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat je nog moet nadenken man, shame on you.
[..]
Echt he.Ik was zo teleurgesteld dat ik 15 euro aan sucuk heb gekocht.
Als ik te veel ga glimlachen ziet dat er bij mij ook debiel uit, maar ik heb mijn juiste balans gevonden, door mijn ogen ook licht dicht te knijpen ziet het eruit alsof ik het meenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, ik ook. Ik probeer niet te glimlachen, want dan ziet het er nog debieler uit.
Te veel moeite. Ik ga voor de natural look.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als ik te veel ga glimlachen ziet dat er bij mij ook debiel uit, maar ik heb mijn juiste balans gevonden, door mijn ogen ook licht dicht te knijpen ziet het eruit alsof ik het meen
Ik deed een tijdje ook wat Arcadia doet, lachen omdat mensen zeiden dat ik te chago keek, kreeg ik te horen dat ik op Adile Nasit lijk omdat ik altijd lach!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Te veel moeite. Ik ga voor de natural look.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik deed een tijdje ook wat Arcadia doet, lachen omdat mensen zeiden dat ik te chago keek, kreeg ik te horen dat ik op Adile Nasit lijk omdat ik altijd lach!
Natural bitchy look it is.
Haha... Adile Nasit...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik deed een tijdje ook wat Arcadia doet, lachen omdat mensen zeiden dat ik te chago keek, kreeg ik te horen dat ik op Adile Nasit lijk omdat ik altijd lach!
Natural bitchy look it is.
Slijmen is iets wat mij nooit is gelukt en waardoor ik veel misloop in het leven. Man, mensen die goed kunnen slijmen krijgen zoveel voor elkaar, niet normaal. Ik daarentegen ben de persoon die alles van ver observeert, walgt van mensen en bok yemek doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef Arcadia het volgende:
zoveel gemeen
Ik heb geprobeerd een keer heel vriendelijk te lachen om te slijmen bij de directrice van mijn school. Ze trok een gezicht terug van "wat the .. doe jij"
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Slijmen is iets wat mij nooit is gelukt en waardoor ik veel misloop in het leven. Man, mensen die goed kunnen slijmen krijgen zoveel voor elkaar, niet normaal. Ik daarentegen ben de persoon die alles van ver observeert, walgt van mensen en bok yemek doet.
Ik ook net als jij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Slijmen is iets wat mij nooit is gelukt en waardoor ik veel misloop in het leven. Man, mensen die goed kunnen slijmen krijgen zoveel voor elkaar, niet normaal. Ik daarentegen ben de persoon die alles van ver observeert, walgt van mensen en bok yemek doet.
Je vader stinkt zeker en je moeder is zeker dik?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Crip het volgende:
Bok yemek? Is dat turks?
Bok= je vader
jemek= je moeder
In arabisch.
Ik wou net zeggen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Crip het volgende:
Bok yemek? Is dat turks?
Bok= je vader
jemek= je moeder
In arabisch.
Ik kan dat ook totaal niet. Maar ik heb me ook nooit in een situatie bevonden dat ik dat nodig had. Ik zou me ook nooit in zo'n situatie werken. Ik ben oprecht, niet dat ik mijn mening direct in iemands gezicht spuug, maar ik ga me niet anders voordoen dan ik ben.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Letterlijk vertaalt 'poep eten'. Is een Turkse uitdrukking. Wanneer iemand succesvol is en jij niet verder komt dan poep eten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook net als jij.Alleen bok yemek weet ik niet. Wat is dat?
Nou gezien de reactie van je directrice kun jij het ook niet. Slijmen is een kunst, hoor. Je moet het zo doen waardoor je de andere zo voor de gek houd dat hij denkt dat je het ook echt meent.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:29 schreef Arcadia het volgende:
Maar ik kan wel slijmen, maar doe het gewoon niet. Ik ben gewoon eerlijk met mensen waardoor ik vaak niet goed met ze kan opschieten
Beter dan mensen die in je gezicht lachen of niets zeggen en dat achter je rug doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Zit niet in me. Maar wou dat ik het soms wel kon doen. Zo was ik vroeger ook, hoor, dat ik dacht 'echt niet'. Maar door een beetje te slijmen kun je echt veel bereiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan dat ook totaal niet. Maar ik heb me ook nooit in een situatie bevonden dat ik dat nodig had. Ik zou me ook nooit in zo'n situatie werken. Ik ben oprecht, niet dat ik mijn mening direct in iemands gezicht spuug, maar ik ga me niet anders voordoen dan ik ben.
Ik ging van binnen echt stuk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Letterlijk vertaalt 'poep eten'. Is een Turkse uitdrukking. Wanneer iemand succesvol is en jij niet verder komt dan poep eten.![]()
Je hoeft niet perse mensen in hun gezicht te lachen of iets achter hun rug om te doen (alhoewel die eigenschappen wel vaak samengaan met slijmerds), je kan ook slijmen zonder die dingen te doen. Ik had een collega op werk die echt nooit sociaal was naar anderen toe, behalve naar mensen die iets voor haar konden betekenen.. Heeft haar uiteindelijk geholpen. Ze kreeg een veel betere functie dan wij.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Beter dan mensen die in je gezicht lachen of niets zeggen en dat achter je rug doen.
Misschien zijn wij daar te Europees voor ofzo. In Turkije zijn ze wat dat betreft echt açikgöz.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet. Zit niet in me. Maar wou dat ik het soms wel kon doen. Zo was ik vroeger ook, hoor, dat ik dacht 'echt niet'. Maar door een beetje te slijmen kun je echt veel bereiken.
Oh, echt niet. Nederlanders kunnen er wat van, hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Misschien zijn wij daar te Europees voor ofzo. In Turkije zijn ze wat dat betreft echt açikgöz.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ging van binnen echt stuk.!!! HAHAHA.
Ik was toen 11. Ik kan mensen goed complimenteren, maar ik ga nooit buiten hetgene wat ik echt meen. Als ik iemand intelligent vind, dan zeg ik dat, anders niet. Als ik iemand mag, dan laat ik dat weten, anders niet. Mijn complimenten hebben dan ook een waarheidsgetrouw keurmerk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou gezien de reactie van je directrice kun jij het ook niet. Slijmen is een kunst, hoor. Je moet het zo doen waardoor je de andere zo voor de gek houd dat hij denkt dat je het ook echt meent.
Okeee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:40 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik was toen 11. Ik kan mensen goed complimenteren, maar ik ga nooit buiten hetgene wat ik echt meen. Als ik iemand intelligent vind, dan zeg ik dat, anders niet. Als ik iemand mag, dan laat ik dat weten, anders niet. Mijn complimenten hebben dan ook een waarheidsgetrouw keurmerk.
Veel succes in het leven. Jij komt nergens. Tenzij je heeeeeeeeel erg mooi bent. Mooie mensen kunnen ook veel maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben gewoon eerlijk en zeg wat ik voel op dat moment.
Hoezo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel succes in het leven. Jij komt nergens. Tenzij je heeeeeeeeel erg mooi bent. Mooie mensen kunnen ook veel maken.
Op mn werk merk ik dat. Je wordt allern gegroet als je hoger staat of als je nodig bent. Vond dat zo raarrrŕr. Nog steeds.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse mensen in hun gezicht te lachen of iets achter hun rug om te doen (alhoewel die eigenschappen wel vaak samengaan met slijmerds), je kan ook slijmen zonder die dingen te doen. Ik had een collega op werk die echt nooit sociaal was naar anderen toe, behalve naar mensen die iets voor haar konden betekenen.. Heeft haar uiteindelijk geholpen. Ze kreeg een veel betere functie dan wij.
Zeggen wat in je opkomt is niet iets positiefs. Al helemaal niet als je dalijk je meerdere niet mag/moet. Je moet weten wat je wanneer moet zeggen, hoe je het moet maskeren en soms moet je gewoon je bek houden.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op mn werk merk ik dat. Je wordt allern gegroet als je hoger staat of als je nodig bent. Vond dat zo raarrrŕr. Nog steeds.
Ja Duh. Zeg niet ALLES meteen wat ik denk/voel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeggen wat in je opkomt is niet iets positiefs. Al helemaal niet als je dalijk je meerdere niet mag/moet. Je moet weten wat je wanneer moet zeggen, hoe je het moet maskeren en soms moet je gewoon je bek houden.
Kun jij ook veel maken?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel succes in het leven. Jij komt nergens. Tenzij je heeeeeeeeel erg mooi bent. Mooie mensen kunnen ook veel maken.
Ja hoi. Je teyze hier. Als je ouder wordt verandert dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeggen wat in je opkomt is niet iets positiefs. Al helemaal niet als je dalijk je meerdere niet mag/moet. Je moet weten wat je wanneer moet zeggen, hoe je het moet maskeren en soms moet je gewoon je bek houden.
Echt bizar. Ik ben stagiaire en word door iedereen begroet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op mn werk merk ik dat. Je wordt allern gegroet als je hoger staat of als je nodig bent. Vond dat zo raarrrŕr. Nog steeds.
Jij bok jemek doet?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hoi. Je teyze hier. Als je ouder wordt verandert dit.
Is biologisch bepaald ofzoKan nu zelfs soms mn mond houden en dingen negeren. Weet zeker dat ook jij dit ineens anders gaat ervaren.
Maar idd, eerlijkheid is n killer voor je carrière. Daarom kom ik nergens
Bij mij niet. Vooral wijven zijn nasty hierin. Mannen niet. Die groeten wel altijd. Ik kan niet eens slijmen. Weet niet eens wie de echt grote bazen zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt bizar. Ik ben stagiaire en word door iedereen begroet.En bij de vergadering, waar ik zonder begeleidster aanwezig was, werd er gewoon naar me geluisterd alles.
Ik werk redelijk goed/hard, dus wat dat betreft knijpt mijn leidinggevende soms een oogje toe. Ben in zes maanden tijd al een keer een half uur te laat gekomen en twee keer gesnapt met telefoon. Tot nu toe niks van gehoord, dus.quote:
2 keer gesnapt met telefoon en een halfuur te laat? Dat doe ik in een week tijd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik werk redelijk goed/hard, dus wat dat betreft knijpt mijn leidinggevende soms een oogje toe. Ben in zes maanden tijd al een keer een half uur te laat gekomen en twee keer gesnapt met telefoon. Tot nu toe niks van gehoord, dus.
Maar ik heb best een rechtvaardige chef moet ik zeggen. Heel anders dan bij mijn vorige werk. Deze man heeft zijn favorieten (toevallig ook een slijmbal), maar het is niet zo dat het ten koste gaat van anderen.
Ik was juist vroeger iemand die alles riep wat in haar opkwam. I learned the hard way. Heb verschillende banen gehad en ik begin nu een beetje te snappen hoe alles werkt..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja hoi. Je teyze hier. Als je ouder wordt verandert dit.
Is biologisch bepaald ofzoKan nu zelfs soms mn mond houden en dingen negeren. Weet zeker dat ook jij dit ineens anders gaat ervaren.
Maar idd, eerlijkheid is n killer voor je carrière. Daarom kom ik nergens
Najah deze chef heeft mensen eerder doen ontslaan omdat ze bezig waren met een tel. Je kunt moeilijk jouw werkplek met de mijne vergelijken zonder de context te weten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 keer gesnapt met telefoon en een halfuur te laat? Dat doe ik in een week tijd.![]()
Ik ga slapen, iyi aksamlar millet, allah rahatlik versin
Hangt ook van de branche/sector af waarin je werkt denk ik ja. Mannen zijn wel chill ja,quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij niet. Vooral wijven zijn nasty hierin. Mannen niet. Die groeten wel altijd. Ik kan niet eens slijmen. Weet niet eens wie de echt grote bazen zijn.
Hoe oud ben jij eigenlijk, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was juist vroeger iemand die alles riep wat in haar opkwam. I learned the hard way. Heb verschillende banen gehad en ik begin nu een beetje te snappen hoe alles werkt..
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk, als ik vragen mag?
Trustee Arcadiaaa.
Slaaplekker, sba7 e3la ghayr in sha allah.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
2 keer gesnapt met telefoon en een halfuur te laat? Dat doe ik in een week tijd.![]()
Ik ga slapen, iyi aksamlar millet, allah rahatlik versin
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Ohhh. En heb je al zoveel Werkervaring?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow. Wat heb je gestudeerd?
![]()
Mannenbedrijf. Vrouwen zijn wel gewild ih management. Dat zijn echt kutsnollen. Op de mijne na.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hangt ook van de branche/sector af waarin je werkt denk ik ja. Mannen zijn wel chill ja,.
Niks. Daarom.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohhh. En heb je al zoveel Werkervaring?Wow. Wat heb je gestudeerd?
Vind ik wel. Mannen mogen dan wel chiller zijn als in altijd groeten, lachen, praatje maken en weet ik veel wat. Maar wanneer het aankomt op het helpen van elkaar, dan kies ik voor vrouwen. Ik heb gemerkt dat ik echt niks van mannen moet verwachten als ik in de shit zit terwijl vrouwen daarentegen elkaar veel sneller opvangen.quote:
Aaaaah op die fiets. Ja dan wel idd. Qua inwerken had ik niets aan de mannen daar. 1 vrouw hielp mij!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vind ik wel. Mannen mogen dan wel chiller zijn als in altijd groeten, lachen, praatje maken en weet ik veel wat. Maar wanneer het aankomt op het helpen van elkaar, dan kies ik voor vrouwen. Ik heb gemerkt dat ik echt niks van mannen moet verwachten als ik in de shit zit terwijl vrouwen daarentegen elkaar veel sneller opvangen.
Omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vind ik wel. Mannen mogen dan wel chiller zijn als in altijd groeten, lachen, praatje maken en weet ik veel wat. Maar wanneer het aankomt op het helpen van elkaar, dan kies ik voor vrouwen. Ik heb gemerkt dat ik echt niks van mannen moet verwachten als ik in de shit zit terwijl vrouwen daarentegen elkaar veel sneller opvangen.
Ja he, mannen zijn echt lui en veel egoistischer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aaaaah op die fiets. Ja dan wel idd. Qua inwerken had ik niets aan de mannen daar. 1 vrouw hielp mij!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja he, mannen zijn echt lui en veel egoistischer.
Vrouwen... en helpenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
La bi git.
TM, lui als in helpen van anderen.
Oh, ben bang nuquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is wereld vrouwendag, jonge, çarpilcan...
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, so cute. Ma sha Allah.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ooit een tijger met Downsyndroom gezien?
[ afbeelding ]
Wist niet dat het ook bij dieren voorkwam. Eigenlijk logisch wel.
Is dat een eckte Erdo of een hologram?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Turkse democratie anno 2014...
[ afbeelding ]
Ja, hè. Het schijnt bij dieren zeldzamer te zijn dan bij mensen, maar men weet er weinig van omdat deze dieren in de natuur niet erg oud worden omdat hun handicap de overlevingskansen natuurlijk dramatisch verminderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, so cute. Ma sha Allah.
Gezellig tegenover handpicked ''journalisten'' die geen kritische vragen durven te stellen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Is dat een eckte Erdo of een hologram?
eey zarGonquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ooit een tijger met Downsyndroom gezien?
[ afbeelding ]
Wist niet dat het ook bij dieren voorkwam. Eigenlijk logisch wel.
Bedankt voor het attenderen, Borte. Daar gaat mijn laatste hoop dat het onopgemerkt zou blijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 01:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
zarGon is een mod. Hij ziet je edit toch, had je net zo goed kunnen laten staan.
Cynisme wordt ook niet echt gewaardeerd. Ik ben zó vaak op mijn vingers getikt vanwege m'n cynische opmerkingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik was juist vroeger iemand die alles riep wat in haar opkwam. I learned the hard way. Heb verschillende banen gehad en ik begin nu een beetje te snappen hoe alles werkt..
2 woeste beesten die samen spelenquote:Op zondag 9 maart 2014 10:28 schreef Crip het volgende:
Ey! Ik had gedroomd over die tijger! Dat ik met hem was aan het knuffelen.. was zo leuk.
Dit is een strikvraag?quote:
Cupido? Ik schiet een pijl in jou en een woeste beer.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er staat geen vraagteken, cupido.
Nee is gewoon zo!quote:Op zondag 9 maart 2014 10:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit is een strikvraag?
Sjiisme verbannen in Maleisië.
http://www.dailymotion.co(...)ned-in-malaysia_news
Hmm oké, dan is het best wel lief ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee is gewoon zo!
Alle vormen van sjiisme?
Dat klinkt lekker wanneer jij het zegt, al heb ik geen flauw benul wat het isquote:Op zondag 9 maart 2014 11:08 schreef Bortecinem het volgende:
Zometeen ontbijten met Perzische rijst en tadigh
Dat dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker wanneer jij het zegt, al heb ik geen flauw benul wat het is
Cheesy rice ipv cheesy potatoes?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:27 schreef Bortecinem het volgende:
Google, jongens, google.
Maar het is rijst met een aardappellaagje/korst.
Eet je vaak warm met ontbijt? Laatst ook macaroni/spaghetti, geloof ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:08 schreef Bortecinem het volgende:
Zometeen ontbijten met Perzische rijst en tadigh
Lekker ja. Omnomnom calorieën en koolhydratenbom.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:27 schreef Bortecinem het volgende:
Google, jongens, google.
Werkt niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:27 schreef Bortecinem het volgende:
Google, jongens, google.
quote:Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen zoekresultaten weergeven. Om die reden is onze website op zondag altijd gesloten.
Graag tot ziens.
Maar ik ga altijd naar http://google.sgp, wel zo veilig he? Misschien kan ik binnenkort gebruikmaken van http://google.akp, zonder hun zondagrust.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook op de website van de SGP naar recepten voor Perzische rijst zoeken. Lol.
wannabe-mequote:Op zondag 9 maart 2014 11:43 schreef Arcadia het volgende:
* Arcadia drukt rechtsboven op ***topic![]()
/sylvesterr
quote:Kippen voortaan standaard piri piri
Met behulp van genetische manipulatie kunnen Barnevelder kippen worden gekweekt die direct piri piri uit hun ei kruipen. Na slachting hoeft het dier niet meer ellenlang gemarineerd te worden in rode pepers, wat het gemak in de keuken flink verhoogt.
De eerste kippen piri piri zijn in januari van dit jaar uitgebroed, en maken het goed. De kippen merken er zelf weinig van dat ze piri piri zijn, zegt kippenboer Harm van Druten. “Maar het ruikt wel lekker pittig op de boerderij.”
De wetenschappers van de Universiteit van Wageningen die verantwoordelijk zijn voor de vinding, richten hun vizier nu op schelvis en kabeljauw: “Nog voor het einde van dit jaar komen de eerste exemplaren met een korstje uit het ei. Kibbeling is dan eindelijk echt vers.”
Wanneer ik de tijd heb wel ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eet je vaak warm met ontbijt? Laatst ook macaroni/spaghetti, geloof ik.
Valt wel mee, toch? Alleen weinig voedingsstoffen en te veel koolhydraten idd.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker ja. Omnomnom calorieën en koolhydratenbom.
Speld...quote:Op zondag 9 maart 2014 12:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vroeger smaakte alles een stuk beter, met dank aan GGO's
Alsjeblieft niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn goede Perzische restaurants in Nederland?
http://halal-restaurants.nl/restaurants/perzisch/
Misschien daar meeten voor de verandering.Kan AryaMehr ons vergezellen.
[..]
Speld...
Sla sowieso Tehran overquote:Op zondag 9 maart 2014 12:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Speld...
halal-restaurant... Dat klinkt als een alcoholvrij restaurant.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Speld...
Slechte ervaring mee?quote:
Ze schenken allemaal alcohol. Kun je zien als je op 'Meer over...' klikt.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
halal-restaurant... Dat klinkt als een alcoholvrij restaurant.
Ja, was allemaal koud, duurde lang. Hoezo per se perzisch?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee?
[..]
Ze schenken allemaal alcohol. Kun je zien als je op 'Meer over...' klikt.
Hmm, oké. Niet per se; ik zei maar wat omdat men het net over Perzische rijst had. Plus ik heb nooit Perzisch gegeten, dus was wel benieuwd.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, was allemaal koud, duurde lang. Hoezo per se perzisch?
Belachelijk lekker eten wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, oké. Niet per se; ik zei maar wat omdat men het net over Perzische rijst had. Plus ik heb nooit Perzisch gegeten, dus was wel benieuwd.
Hou niet zo van de besjes.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Belachelijk lekker eten wel.witte rijst met saffraan en gedroogde besjes.
Omg, ik ook.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hou niet van de combo fruit en hartige maaltijden,
Haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg, ik ook.![]()
Soul-food-sisters.![]()
![]()
Ik ga binnenkort macarons maken met een vriendin die helemaal gek is op dat soort dingetjes bakken/maken.quote:
dingen als Qabeli enzo vind ik ook niet te vreten. Maar deze besjes voegen op een of ander manier echt veel toe aan de smaak.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hou niet van de combo fruit en hartige maaltijden, veel kruiden kan ik ook niet verdragen. Ben bang dat behalve de rijst/tadigh, Perzisch eten niet aan mij is besteed.
Zo, dat is een mooie afstand!quote:Op zondag 9 maart 2014 14:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja! Ik kreeg het zelfs heel erg warm tijdens het hardlopen. 16km hardgelopen, whoop.
Dank je. :3quote:Op zondag 9 maart 2014 14:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo, dat is een mooie afstand!Ik wil eind dit jaar ook 16km (10EM) kunnen lopen.
Ik vraag wat er aan de hand is en je geeft een vaag antwoord, wie is nu in essentie lastig? Als je nu concreet zegt wat er aan de hand is kan ik je misschien helpen?quote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Jullie zijn lastige wezens.. jullie mannen!
Kingdom Hearts, geloof ik.quote:
Insgelijks.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht Final Fantasy, maar al die Square Enix personages lijken zo op elkaarquote:Op zondag 9 maart 2014 15:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kingdom Hearts, geloof ik.
[..]
Insgelijks.
quote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Preciesquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is geen emo! Dat is Kairi van Kingdom Hearts. Is het té zwart
?
De eerste van KH op PS2.quote:Op zondag 9 maart 2014 15:26 schreef Arcadia het volgende:
O, welke van KH? Ik moet ze nog spelen. Ik heb Birth by sleep op de PSP wel kapotgespeeld.
Succes! Ik heb de hoop opgegeven. Zelfs wanneer de koekjes wel waren gelukt smaakten ze maar matigjes. Ik geef liever een euro per koekje uit dan dat ik het weer ga proberen.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort macarons maken met een vriendin die helemaal gek is op dat soort dingetjes bakken/maken.Ik ben bang.
Kijk eens in de spiegel...quote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is wel waarquote:Op zondag 9 maart 2014 15:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Humus?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef Stimorol- het volgende:
Denk dat vrouwen lastiger zijn dan mannen..
Weet iemand een leuk receptje met kikkererwten? Heb daar zo'n zin in
Ga dat maar maken. Kijken of het lukt.quote:
Falafel.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:08 schreef Stimorol- het volgende:
Denk dat vrouwen lastiger zijn dan mannen..
Weet iemand een leuk receptje met kikkererwten? Heb daar zo'n zin in
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Te laat, moet die dingen 1 dag eh. wellen?
Oh haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga dat maar maken. Kijken of het lukt.
Heb jij weleens havermoutpap gegeten?
Oh en naptin kiz als in naaaaapttttin yaaaaa, canim cekti simdi.
Post hem hier, dan geef ik je advies.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
Jammmer de bammer.
Hoe kan ik mijn overbelichte selfie normaal laten lijken?
Stuur maar naar mijquote:Op zondag 9 maart 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja.
Jammmer de bammer.
Hoe kan ik mijn overbelichte selfie normaal laten lijken?
Zou het zo lekker zijn:quote:Op zondag 9 maart 2014 16:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh haha.
En ja eet het regelmatig, why?
Boob enlagergementquote:
Hug it out broquote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg dit weekend weer te horen: vreetzak, jij valt toch nooit af
Ik denk erover om mij aan te melden in het slank-dieettopic.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook. Kreeg dit weekend weer te horen: vreetzak, jij valt toch nooit af
Ik vond dat niets eigk...quote:Op zondag 9 maart 2014 16:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk erover om mij aan te melden in het slank-dieettopic.
Samen doen?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk erover om mij aan te melden in het slank-dieettopic.
nohooquote:
Ja , zeker tot lunchtijdquote:Op zondag 9 maart 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
Zit je vol als je zoiets eet? Ik wil het erop wagen, omdat het zgn erg gezond is en je goed vol zit.
Ligt eraan hoeveel je ervan eet. Ik eet altijd zo'n 500 kcal met het ontbijt (muesli of havermout) en daarmee kom ik de hele ochtend door. Maar 500 kcal is ook bovengemiddeld voor een ontbijt.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:20 schreef Stimorol- het volgende:
Zit je vol als je zoiets eet? Ik wil het erop wagen, omdat het zgn erg gezond is en je goed vol zit.
Wat eet jij zoal op een dag?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik moet mij kunnen schamen voor mijn eetgedrag, misschien dat het dan helpt.
Dan niet hequote:
quote:
Voor mij werkt 500 kcal aan cruesli en yoghurt het beste. Ik kan er op een werkdag zeker zo'n zes uur mee door..quote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ik eet met ontbijt vaak brood. Maar ik eet echt te veel brood. Ik kan niet zonder brood.
Het punt is alleen dat ik om 10 uur al weer honger heb![]()
En gezien alle comments die ik afgelopen weken heb gekregen wil ik het er echt af. Het begint zelfs kwetsend te worden al die opmerkingen.
Heb je hem ook welquote:
Dat wisselt.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat eet jij zoal op een dag?Wat is je BMI?
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wisseld.
Mijn BMI is nu rond de 23/34. Het moet 19/20 zijn.
quote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Omg. Ik zeg serieus even niets meer....
Ik heb een ander figuur dan jij he, niet vergeten.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
Waarom 19/20?! Zelfs ik zit op 24. Oké, ik ben dan man, maar toch...quote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat wisselt.
Mijn BMI is nu rond de 23/34. Het moet 19/20 zijn.
Hoezo?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef Stimorol- het volgende:
Wisseltquote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb een ander figuur dan jij he, niet vergeten.
Oh en is het wisseld of wisselt?
OMDAT IK NIET BEN GEZEGEND MET EEN MOOIE DAMESFIGUUR EN HET VET ALLEMAAL OP VERKEERDE PLEKKEN GAAT ZITTENquote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom 19/20?! Zelf ik zit op 24.
Mijn BMI is 29quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom 19/20?! Zelf ik zit op 24. Oké, ik ben dan man, maar toch...
Ik was vroeger veel zwaarder. Als ik mijn gewenste gewicht heb bereikt zit ik ook op iets van -20. Maar heb nog een long way to go.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
wisselt.
Ja true. Maar ik moet zeker 20 kilo kwijt![]()
![]()
En als je gaat afvallen is al het beetje vet in je wangen weg en heb je zo'n uitgemergelde kopquote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMDAT IK NIET BEN GEZEGEND MET EEN MOOIE DAMESFIGUUR EN HET VET ALLEMAAL OP VERKEERDE PLEKKEN GAAT ZITTEN
JA SNAP JE ALALALA
Bij mij gaat het vet ook altijd op de verkeerde plekken zitten, ik ging fitness doen, kwam allemaal hard vet op mijn armen.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMDAT IK NIET BEN GEZEGEND MET EEN MOOIE DAMESFIGUUR EN HET VET ALLEMAAL OP VERKEERDE PLEKKEN GAAT ZITTEN
JA SNAP JE ALALALA
How do you even?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bij mij gaat het vet ook altijd op de verkeerde plekken zitten, ik ging fitness doen, kwam allemaal hard vet op mijn armen.
Tja je kan niet alles hebben heeequote:Op zondag 9 maart 2014 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En als je gaat afvallen is al het beetje vet in je wangen weg en heb je zo'n uitgemergelde kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |