SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik ga over paar maanden uit deze kamer, niet mijn keuze, ik ga wonen met een vriend in Antwerpen insha'Allahquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dan nog een keer tapijt aanleggen..![]()
Antwerpen...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Want ik ga over paar maanden uit deze kamer, niet mijn keuze, ik ga wonen met een vriend in Antwerpen insha'Allah
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef Arcadia het volgende:
Vandaag was erg productief. Trots op mezelf
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Antwerpen...
Toen ik een tijdje terug daar was ben ik meerdere keren bijna over de kop gegaan op de snelweg. Zo slecht zijn de wegen daar.
Sylie is n rustige rijder.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi xaban06, ga je naar Candan Erçetin?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Te duur, geen geld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Daarom fietsquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Antwerpen...
Toen ik een tijdje terug daar was ben ik meerdere keren bijna over de kop gegaan op de snelweg. Zo slecht zijn de wegen daar.
Hahaha. Had ik al verteld dat het heel hard regende? Het water bleef op het wegdek waardoor men (ik ook) last had van aquaplaning.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Lever je rijbewijs maar in, minstens al 20x in Antwerpen geweest, als je daardoor bijna over de kop gaat kan je werkelijk waar niet rijden.
?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alleen als ik een of meerdere passagiers heb.quote:
Nee, dat had je niet verteld. Ok, met regen heb je wat minder grip en minder zicht, maar je bent wel gevaarlijke op de weg als ik het zo lees.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha. Had ik al verteld dat het heel hard regende? Het water bleef op het wegdek waardoor men (ik ook) last had van aquaplaning.
Aquaplaning kan ik wel mee omgaan. Het is echter verdomd irritant (en gevaarlijk) om onder die weersomstandigheden uit te moeten wijken wanneer anderen (voorliggers) niet kunnen rijden.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:26 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om meerdere keren bijna over de kop te gaan moet je wel heel debiel auto rijden.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
?
Zelfs de Belgen klagen over het wegennetwerk van België. Wij hebben hier in Nederland echt goede wegen in vergelijking.
Gevaarlijk? Ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, dat had je niet verteld. Ok, met regen heb je wat minder grip en minder zicht, maar je bent wel gevaarlijke op de weg als ik het zo lees.
Bedankt voor de aandacht van de AIVD over te nemen hhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gevaarlijk? Ik?
Ik kan wel een sportieve of agressieve rijstijl hebben, maar ik zal andermans leven nooit in gevaar brengen.
Ja, ik scheur graag met 140km/h door een scherpe bocht. Als er geen ander verkeer is en wanneer ik de auto waarin ik rijd goed ken.
Ik vind het niet normaal dat onervaren bestuurders onder die weersomstandigheden rijden en daarmee een gevaar voor anderen vormen.quote:
Oh, in Duitsland rijd ik ook graag met 270km/h. Heb ik maar een keer kunnen doen, in de auto van een vriend.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Bedankt voor de aandacht van de AIVD over te nemen hhhhhhhhhhhhh
Denken dat ik daar serieus wilde doenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En je wilde nog de meet betalen...
Zeg het dan niet..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denken dat ik daar serieus wilde doen
Goede manier om op te komen voor vrouwenrechten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=825068977507129
De Turkse vrouw!
Niet eens salaam...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu gaat t weer dagenlang over heb gehoord dat sjiieten/tekenfilms/etc.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GOED en boos.
Met jou?
[..]
wassup
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens salaam...
/ArcadiaWou het tatta-friendly houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze: Assalamu alaykom wa ra7matullahi wa barakatoe!Waarom boosssss!?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GOED en boos.
Met jou?
[..]
wassup
Ja gaat wel goed elhamdullilah!
Nou ik zal het eens uittypen. Voel je niet beledigd hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom boosssss!?
Ja gaat wel goed elhamdullilah!
Hehe... Aleikum salaam!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Wou het tatta-friendly houden.
Bij deze: Assalamu alaykom wa ra7matullahi wa barakatoe!
[..]
Jij slet!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik zal het eens uittypen. Voel je niet beledigd hoor.
Ik was vandaag lekker de stad in geweest, lekker genieten van het zonnetje en geld uitgeven in winkels. Maar dan opeens, starende groepje moslima's. Ja toevallig was ik daar met een jongeman die mij af en toe aanraakte. En dan hoor ik ze al zachtjes smoezen met elkaar over wat ze zien.Echt zó onbeschoft. Ik hoorde ze ook al nadenken van: wie is dit? Ken ik haar? Zou het die of die kunnen zijn? Wat een hoer, etc.
En dat heb ik best vaak al meegemaakt, bah.
Echt, hoezo staren ze allemaal zo.
Nee ik voel me niet beledigd, walgelijk zulke mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou ik zal het eens uittypen. Voel je niet beledigd hoor.
Ik was vandaag lekker de stad in geweest, lekker genieten van het zonnetje en geld uitgeven in winkels. Maar dan opeens, starende groepje moslima's. Ja toevallig was ik daar met een jongeman die mij af en toe aanraakte. En dan hoor ik ze al zachtjes smoezen met elkaar over wat ze zien.Echt zó onbeschoft. Ik hoorde ze ook al nadenken van: wie is dit? Ken ik haar? Zou het die of die kunnen zijn? Wat een hoer, etc.
En dat heb ik best vaak al meegemaakt, bah.
Echt, hoezo staren ze allemaal zo.
Aw sweet! Ik heb jullie ook gemist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |