Ja ik heb laatst maar ene foto van alleen mij zelf op FB gezet. Eigenlijk voor tinder.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoor
Ik heb het zelf ook gedaan omdat ik facebook niet echt geschikt vind om vol te zetten met selfies maar tinder weer niet voor foto's van mijn eten en mijn kat
Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga het voorlopig even op een laag pitje zetten
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef BeamofLight het volgende:
denken dat je tof bent als je een telefoonnummer hebt...
psst heb een telefoonboek vol voor je
Tijd voor een paar doorgestoken kaarten?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet mee![]()
Das ook wel meteen erg gewaagd. Alles likken is alleen voor de pro's.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:58 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Leuk om te zien dat sommige mensen al matches krijgen helaas voor mij lukt dat niet. Ik probeer zowat elke meisje dat ik tegen kom te likken maar geen match best jammer eigenlijk..
Na 8 dates en tientallen matches, whatsappcontacten heb ik nu wat extra contact met 1 iemand dus Tinder even niet meer interessantquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:41 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik ook. Na drie weken staat de teller op 34 matches en 5 telefoonnummers. Daar ben ik nog wel even zoet mee![]()
Ik wil niet zo super kieskeurig overkomen en de meeste vrouwen spreken mij best wel aan. Ben wel meer van de brunette dan blonde maar soms zitten er ook leuke blonde tussen, maar zoals ik dus zij krijg ik maar geen matches.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Das ook wel meteen erg gewaagd. Alles likken is alleen voor de pro's.
Ik heb je nog niet naar rechts geswiped.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben best wel kieskeurig maar zit in 3 weken tijd toch op ruim 100 matches.
Ik heb geen dolfijnen, kinder of colorrun foto's
Ik denk dat het inderdaad aan de foto's ligt, als je alleen met zonnebril erop staat ben je gelijk weg, als je een Ali,Achmed of Mohammed bent ook en dito als ik niet weet wie wie is op een foto.
Nr 1 no-go bij mij is mannen + kinderen op Tinder. Prima dat je kleintjes hebt maar hou die buiten Tinder
Deal with itquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef donroyco het volgende:
Vrouwen die afwachten totdat de man gaat beginnen met een conversatie
Doe ik ook. Ik blokkeer ze.quote:
Dat wel maar in het begin gebeurt er niets als je geen initiatief neemt. Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik blokkeer ze.![]()
Nee, even serieus. Het moet wel van twee kanten komen
Dat is ook waar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat wel maar in het begin gebeurt er niets als je geen initiatief neemt. Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnen
Ik heb nog maar twee keer gehad dat zij het gesprek begon. Eentje daarvan ging zo:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:30 schreef donroyco het volgende:
Vrouwen die afwachten totdat de man gaat beginnen met een conversatie
Niks meer van gehoordquote:8 maart. Zij: Hey hoi
8 maart. Ik: Hey, hoi!
Foto's waarin je een beetje klasse ipv webcamsletje uitstraalt nemenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben nu paar keer een gesprek begonnen en werd toen geblokt omdat ik nep zou zijnGvd wat willen jullie nou
Donker bruinhaar, bruine ogen, kort haar en 1.75quote:
Wat heb jij voor foto's danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben nu paar keer een gesprek begonnen en werd toen geblokt omdat ik nep zou zijnGvd wat willen jullie nou
Dat zit wel snor gelukkigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Foto's waarin je een beetje klasse ipv webcamsletje uitstraalt nemen
waarom?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wantrouw de vrouwen die zelf het gesprek beginnen
Hmm snor. Dat klinkt ook weer niet bepaald positiefquote:
Heb pas 1 keer gehad dat een leuke match gesprek begon. Meestal blijkt in die gevallen bij nadere bestudering van de foto's het een en ander te mankerenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
Ik begin de ene keer wel en de andere niet
ik bedoelde ook meer wat voor foto's (en vooral ook de eerste) in het begin was ik heel lief en bekeek ik braaf alle foto's maar nu zijn er best wat dingen waardoor ik meteen afhaak (of afhaak na wel alles te bekijken)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:48 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Donker bruinhaar, bruine ogen, kort haar en 1.75
Afkomst Turks, maar krijg vaak te horen dat ik op een Marokkaan/Arabische lijk
pff wat een logica hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm snor. Dat klinkt ook weer niet bepaald positief
[..]
Heb pas 1 keer gehad dat een leuke match gesprek begon. Meestal blijkt in die gevallen bij nadere bestudering van de foto's het een en ander te mankeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |