http://www.vice.com/nl/re(...)t-verwenden-solltestquote:Op zondag 9 maart 2014 21:49 schreef Ireyon het volgende:
Veel meiden die blije foto's maken in Berlijn.. bij het Holocaustmonument. De fuck is er mis met sommige mensen
Nice, ff proberen, binnen 2 weken 200 matches nu al een week niks meerquote:Op maandag 10 maart 2014 09:38 schreef Poolbal het volgende:
Voor mensen die al een tijdje geen matches krijgen, terwijl ze dat voorheen wel hadden:
App deinstalleren, opnieuw installeren (je behoudt je matches) heeft bij mij gewerkt, nu krijg ik weer matches. Heb ook nog een beetje de leeftijdrange geschoven, maar ik denk dat het opnieuw installeren bepalend was.
Boeie...als hun op tinder gaan.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:20 schreef Volvoman het volgende:
Kunnen dames met een relatie niet gewoon van Tinder wegblijven. Al een aantal keer gehad, een match met een echt leuke en blijken ze een relatie te hebben.
Haha vet schattigquote:Op woensdag 12 maart 2014 19:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb eigenlijk voor het eerst dat ik met een meid meer gespreksstof heb als wel bij elkaar zijn dan via WhatsAppWe hebben nu twee dates gehad en ik wil niet via WhatsApp chatten, ik wil haar weer zien!
Tinder![]()
Heb overigens al een paar dagen niemand meer geliked. De matches kunnen me gestolen worden. Ik zou toch niet verliefd zijn, hè?![]()
![]()
Daten?quote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha vet schattigen dat na 2 dates
Ik word echt niet snel verliefd, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren maar ik zal ook wel te kieskeurig zijn
Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar blijkbaar heb ik toch maar een heel klein hartjequote:Op woensdag 12 maart 2014 19:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha vet schattigen dat na 2 dates
Ik word echt niet snel verliefd, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren maar ik zal ook wel te kieskeurig zijn
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben veel te gemeen voor jou en jij te stijf voor mij.
Nawwwwquote:Op woensdag 12 maart 2014 20:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd van mezelf. Maar blijkbaar heb ik toch maar een heel klein hartje
Tijdens de eerste date van 20:00-02:00 in de kroeg gezeten. Was die avond eigenlijk van plan om rond een uur of 23:00 naar huis te gaan, maar dat liep een beetje heel erg anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima, DM.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:33 schreef SonicVolcano het volgende:
UnicornFarts moet je op bed smijten en domineren
Prima, wanneer?quote:
quote:
Kijk die yats eens goaaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kijk die yats eens goaaan!Jij bent liever zelf dominant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Nou, doe je ballgag maar in yats!quote:
*zoekt in allerlei verhuisdozen*quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, doe je ballgag maar in yats!
Mensenkennisquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Ambicioso het volgende:
Volgens mij word ik niet meer getoond of zo. Krijg ook geen bots meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |