abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137521200
Je kent het wel, die vrienden die elk jaar een paar keer over de vloer komen waar je je beste vriend altijd met een kut gevoel ziet omdat hij in een relatie zit....

Onder het mom, alleen is ook maar alleen, dan heb ik liever een dames hoofd om tegen aan te kijken elke ochtend! Die 2 dagen in de week rotzooi en hommeles neem je op de koop toe!

Wat heb je liever?

Ik ben toch echt liever 'ongelukkig' alleen. Gezeik, geklooi in een relatie. Ik heb liever 7 dagen in de week rust, dan dat ik een relatie zit waar je puur bij elkaar blijft omdat je eigenlijk liever niet alleen wil zijn. En daar heb je er natuurlijk veel van.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_137521327
Alleen want rust _O_
En dan kun je daten tot je iemand hebt gevonden waar je wel gelukkig mee wordt
-XOXO-
pi_137521455
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kent het wel, die vrienden die elk jaar een paar keer over de vloer komen waar je je beste vriend altijd met een kut gevoel ziet omdat hij in een relatie zit....

Onder het mom, alleen is ook maar alleen, dan heb ik liever een dames hoofd om tegen aan te kijken elke ochtend! Die 2 dagen in de week rotzooi en hommeles neem je op de koop toe!

Wat heb je liever?

Ik ben toch echt liever 'ongelukkig' alleen. Gezeik, geklooi in een relatie. Ik heb liever 7 dagen in de week rust, dan dat ik een relatie zit waar je puur bij elkaar blijft omdat je eigenlijk liever niet alleen wil zijn. En daar heb je er natuurlijk veel van.
Ik ben dan toch liever alleen omdat ik op die manier beter aan mn ongelukkigheid zou kunnen werken.
Echter, stel dat ik op het moment ongelukkig zou worden (bijvoorbeeld omdat ik depressief wordt oid) terwijl ik al in een relatie zit, dan zou ik niet de relatie verbreken alleen maar omdat ik dan beter aan mezelf zou kunnen werken (zolang de relatie zelf niet oorzaak is van die ongelukkigheid).

Mocht het dan alsnog uit gaan, dan zou ik wel weer wachten met het aangaan van een nieuwe relatie totdat ik aan mezelf heb gewerkt.
pi_137521466
Wat een rare vraag...

Maar als ik moest kiezen liever ongelukkig in een relatie denk ik. Samen heb je toch nog wat meer dan in je eentje altijd. En er zijn altijd pieken en dalen, dus de ongelukkige momenten worden dan gecompenseerd met de leuke momenten.

Maar je kan je beter afvragen waarom je ongelukkig bent met je relatie, of waarom je ongelukkig bent alleen.
pi_137521538
Alleen. Dan is de ontwikkeling van jezelf in die periode nuttiger denk ik.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 19:46:49 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_137521713
Als je ongelukkig in je relatie bent is het tijd om alleen te zijn.
pi_137522072
Ja, dan liever alleen. Tenzij je ongelukkig bent en dat niet zozeer aan de relatie ligt ^^
"And I can't wait, to see the sunrise again"
pi_137522078
Als je ongelukkig in een relatie zit ben je ook soort van alleen.
pi_137523158
Je kunt dus alleen maar ongelukkig zijn? :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_137523180
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat een rare vraag...

Maar als ik moest kiezen liever ongelukkig in een relatie denk ik. Samen heb je toch nog wat meer dan in je eentje altijd. En er zijn altijd pieken en dalen, dus de ongelukkige momenten worden dan gecompenseerd met de leuke momenten.

Maar je kan je beter afvragen waarom je ongelukkig bent met je relatie, of waarom je ongelukkig bent alleen.
Jij kent oprecht helemaal niemand die al jaren in een relatie zit puur om het samenzijn. Iemand die niet tegen de angst van het alleen zijn kan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_137523238
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:16 schreef trovey het volgende:
Je kunt dus alleen maar ongelukkig zijn? :P
Nee, maar ik ken zelf persoonlijk genoeg voorbeelden die ongelukkig in een relatie zitten, en daarin blijven zitten tot ze de volgende hebben gevonden. Dan maar ongelukkig een aantal jaren, met wat goede momenten, ipv single hopeloos elk weekend in de kroeg.
pi_137523400
Alleen, want dan kun je ongegeneerd yolo'en.
pi_137523500
Pffoeeee...

Eigenlijk een makkelijke keuze. Ongelukkig alleen.
Oh.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:31:43 #14
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_137523920
heel makkelijk inderdaad, ongelukkig alleen. :Y
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_137523940
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Alleen want rust _O_
En dan kun je daten tot je iemand hebt gevonden waar je wel gelukkig mee wordt
Maar je bent ongelukkig, dus waarschijnlijk heb je rust genoeg gehad. Dat daten zal ook wel niet lukken, anders was je misschien wel gelukkig. :P
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:38:17 #16
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_137524180
Hoef ik geen moment over na te denken. Ongelukkig alleen, veel meer mogelijkheden :). En daardoor ben je waarschijnlijk ook weer eerder gelukkig.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_137524377
Liever ongelukkig alleen dan ongelukkig in een relatie. Zonder enige twijfel.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 20:58:57 #18
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_137524897
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Liever ongelukkig alleen dan ongelukkig in een relatie. Zonder enige twijfel.
Dit. Maar ik ben meestal niet zo ongelukkig alleen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_137524968
Hangt denk ik ook af van het soort relatie. Ben je ongelukkig omdat je depressief of ziek bent en je hebt een partner die dan voor je klaar staat dan ben ik veel liever ongelukkig met een relatie. Ben je ongelukkig omdat het met de relatie zelf niet zo best gaat dan ben ik liever ook ongelukkig, maar dan wel alleen. Maar goed in zo'n geval zal ik het zelf uitmaken, waardoor het tweede geval eigenlijk niet op kan gaan.
pi_137525461
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 21:01 schreef jaha het volgende:
Hangt denk ik ook af van het soort relatie. Ben je ongelukkig omdat je depressief of ziek bent en je hebt een partner die dan voor je klaar staat dan ben ik veel liever ongelukkig met een relatie. Ben je ongelukkig omdat het met de relatie zelf niet zo best gaat dan ben ik liever ook ongelukkig, maar dan wel alleen. Maar goed in zo'n geval zal ik het zelf uitmaken, waardoor het tweede geval eigenlijk niet op kan gaan.
In het eerste geval ben je niet ongelukkig met je relatie. Daar gaat de vraag over, denk ik.

Er zijn mensen die koste wat het kost een relatie willen, gewoon om niet alleen te zijn. Die mensen zijn gelukkig met een (ongelukkige) relatie.
  zaterdag 8 maart 2014 @ 21:14:14 #21
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_137525533
wat een viva topic :{
pi_137525776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij kent oprecht helemaal niemand die al jaren in een relatie zit puur om het samenzijn. Iemand die niet tegen de angst van het alleen zijn kan?
volgens mij niet nee...en dat meen ik echt..

Wel mensen bij wie de relatie soort van dood is maar of die nou echt ongelukkig zijn... En waarom zou je per definitie ongelukkig zijn als je zo'n relatie verbreekt?
pi_137535907
Voor mezelf liever ongelukkig alleen, dan ongelukkig in een relatie want juist in een ongelukkige relatie vastzitten kan voor een veel grotere eenzaamheid zorgen.

Ik ken zelf ook iemand die zo in een relatie zit en er gewoon ontzettend ongelukkig uitziet en echt steeds meer word .
Het is ook dat je dan eigenlijk zoiets krijgt van joh maak er eind aan want dit kan gewoon niet echt goed meer zijn .
pi_137535913
Only the lonley... doe mij maar alleen ;)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_137536048
Alleen,

Veel meer mogelijkheden om er uit te komen.
pi_137538827
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:

Wat heb je liever?

Ik kies voor optie c: gelukkig zijn, ongeacht de omstandigheden.
pi_137538950
En wat als je alleen bent, maar gelukkig bent?
  Moderator / Redactie FP zondag 9 maart 2014 @ 11:26:43 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137539089
Alleen. Dan kan ik tenminste de dingen doen waar ik wel gelukkig van kan worden :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 9 maart 2014 @ 11:28:36 #29
365231 Fera
Fire & Blood
pi_137539131
Ongelukkig alleen. Geluk wil ik graag delen, ongeluk liever niet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zondag 9 maart 2014 @ 11:40:35 #30
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_137539450
Ongelukkig alleen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:16:53 #31
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137540298
Geen van beide.. kzou op dat moment gaan voor Friends with benefits. Niet alleen zijn en niet het drama van de relatie dat heet de vergulden middenweg.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 9 maart 2014 @ 12:44:43 #32
277627 Seven.
We are Borg.
pi_137541053
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef TNA het volgende:
Ligt er maar net aan of de relatie de moeite waard is natuurlijk. Iedereen is wel eens ongelukkig in zijn/haar relatie en dat komt omdat het allemaal geen rozengeur en maneschijn is.
Resistance is futile.
pi_137541643
Liever ongelukkig alleen. Dan heb je er alleen jezelf mee. Als je in een ongelukkige relatie blijft..puur omdat je niet alleen wilt zijn..dan heb je die ander er ook mee. Alleen bij iemand blijven als je gelukkig bent met diegene vind ik not done.

Dat gezegd hebbende...bovenstaande geld alleen als je ongelukkig bent met iets in die relatie of met je partner. Als je ongelukkigheid met wat anders te maken heeft dan heb ik juist wel liever een partner want dan sta je er niet alleen voor.
pi_137542488
quote:
3s.gif Op zondag 9 maart 2014 11:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik kies voor optie c: gelukkig zijn, ongeacht de omstandigheden.
Snap ik, maar ken jij geen mensen die in een relatie zitten die daar eigenlijk niet helemaal happy in zijn?
pi_137542674
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Snap ik, maar ken jij geen mensen die in een relatie zitten die daar eigenlijk niet helemaal happy in zijn?
Hm, nee. Op het moment niet, volgens mij.
pi_137544464
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2014 13:44 schreef Gray het volgende:

[..]

Hm, nee. Op het moment niet, volgens mij.
Alsof ze dat zelf zouden aangeven. :').
pi_137555217
Maar als een relatie je ongelukkig maakt, zal je het dan uitmaken of (wellicht) tegen beter weten in hopen dat het goedkomt?
pi_137561575
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nee, maar ik ken zelf persoonlijk genoeg voorbeelden die ongelukkig in een relatie zitten, en daarin blijven zitten tot ze de volgende hebben gevonden. Dan maar ongelukkig een aantal jaren, met wat goede momenten, ipv single hopeloos elk weekend in de kroeg.
maar blijkbaar zijn ze gelukkiger in die relatie dan zonder een relatie toch? anders zouden ze t wel afkappen.
  PR en moderator zondag 9 maart 2014 @ 22:30:20 #39
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137564506
Ik zou liever ongelukkig in een relatie zitten, dan ongelukkig alleen zijn.
Als je ongelukkig in een relatie zit, is de kans groot dat je al een stuk gelukkiger bent als je die relatie uit maakt.
Dan ben je gelukkig alleen, en dat is beter dan ongelukkig alleen/ongelukkig in een relatie :P
Fuck the EBU.
pi_137572245
Ongelukkig alleen. Samen ongelukkig zijn versterkt de ongelukkigheid nogal.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP maandag 10 maart 2014 @ 08:38:46 #41
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137572429
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
Ik zou liever ongelukkig in een relatie zitten, dan ongelukkig alleen zijn.
Als je ongelukkig in een relatie zit, is de kans groot dat je al een stuk gelukkiger bent als je die relatie uit maakt.
Dan ben je gelukkig alleen, en dat is beter dan ongelukkig alleen/ongelukkig in een relatie :P
Dit werkt ook andersom natuurlijk :P

Je kan ongelukkig alleen zitten, omdat je graag een relatie wilt om gelukkig te kunnen zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 10 maart 2014 @ 08:54:50 #42
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_137572623
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef TNA het volgende:
Dit.....
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_137572627
..En als er kinderen bij betrokken zijn?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 10 maart 2014 @ 08:55:25 #44
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137572630
Ongelukkig alleen, dan heb je nog uitzicht op dat het beter wordt :P En je kan gemakkelijker je leven omgooien zodat het meer naar jouw zin is wanneer je alleen bent.

Het is alleen vaak zo dat ze toch wel iets van houvast aan die ander hebben, het alleen worden brengt ook weer een hoop heisa met zich mee.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  PR en moderator maandag 10 maart 2014 @ 13:50:04 #45
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_137580502
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 08:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dit werkt ook andersom natuurlijk :P

Je kan ongelukkig alleen zitten, omdat je graag een relatie wilt om gelukkig te kunnen zijn.
Ja da's waar, is ook door mijn hoofd geschoten.
Maar het is makkelijker om een relatie die je al hébt uit te maken en dan dus gelukkig alleen zijn, dan dat je ongelukkig alleen bent en waarschijnlijk daardoor ook moeite hebt met het vinden van een goede relatie waarin je gelukkig zou zijn :P
Fuck the EBU.
  maandag 10 maart 2014 @ 15:05:17 #46
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_137582526
Liever ongelukkig alleen, maar ook liever ongelukkig alleen dan gelukkig in een relatie.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  maandag 10 maart 2014 @ 15:07:29 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137582582
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 15:05 schreef IceBeach het volgende:
Liever ongelukkig alleen, maar ook liever ongelukkig alleen dan gelukkig in een relatie.
Waarom ben je liever ongelukkig?
The love you take is equal to the love you make.
pi_137584475
Ongelukkig alleen..

Als je alleen bent kun je aan jezelf gaan werken en als je daar eenmaal aan toe bent een nieuwe start maken. Ongelukkig in een relatie is alleen maar doorgaan waar je mee bezig bent, waardoor je in een sleur moet blijven hangen, en eerst nog een relatie moet afbreken en eventueel verwerken, voordat je aan jezelf kunt gaan werken en eventueel uit kunt kijken naar een nieuwe partner.
pi_137584663
Ongelukkig alleen.

Als ik om me heen zie hoe sommige relaties al het leven uit de participanten zuigen zou ik dat voor willen zijn. Die sluipmoordenaar sloopt je persoonlijkheid, dat doet 'alleen ongelukkig' zijn niet.
pi_137584823
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 16:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Ongelukkig alleen.

Als ik om me heen zie hoe sommige relaties al het leven uit de participanten zuigen zou ik dat voor willen zijn. Die sluipmoordenaar sloopt je persoonlijkheid, dat doet 'alleen ongelukkig' zijn niet.
Valt ook niet veel te slopen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')