Ik ben dan toch liever alleen omdat ik op die manier beter aan mn ongelukkigheid zou kunnen werken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kent het wel, die vrienden die elk jaar een paar keer over de vloer komen waar je je beste vriend altijd met een kut gevoel ziet omdat hij in een relatie zit....
Onder het mom, alleen is ook maar alleen, dan heb ik liever een dames hoofd om tegen aan te kijken elke ochtend! Die 2 dagen in de week rotzooi en hommeles neem je op de koop toe!
Wat heb je liever?
Ik ben toch echt liever 'ongelukkig' alleen. Gezeik, geklooi in een relatie. Ik heb liever 7 dagen in de week rust, dan dat ik een relatie zit waar je puur bij elkaar blijft omdat je eigenlijk liever niet alleen wil zijn. En daar heb je er natuurlijk veel van.
Jij kent oprecht helemaal niemand die al jaren in een relatie zit puur om het samenzijn. Iemand die niet tegen de angst van het alleen zijn kan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:38 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat een rare vraag...
Maar als ik moest kiezen liever ongelukkig in een relatie denk ik. Samen heb je toch nog wat meer dan in je eentje altijd. En er zijn altijd pieken en dalen, dus de ongelukkige momenten worden dan gecompenseerd met de leuke momenten.
Maar je kan je beter afvragen waarom je ongelukkig bent met je relatie, of waarom je ongelukkig bent alleen.
Nee, maar ik ken zelf persoonlijk genoeg voorbeelden die ongelukkig in een relatie zitten, en daarin blijven zitten tot ze de volgende hebben gevonden. Dan maar ongelukkig een aantal jaren, met wat goede momenten, ipv single hopeloos elk weekend in de kroeg.quote:
Maar je bent ongelukkig, dus waarschijnlijk heb je rust genoeg gehad. Dat daten zal ook wel niet lukken, anders was je misschien wel gelukkig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef datismijnmening het volgende:
Alleen want rust
En dan kun je daten tot je iemand hebt gevonden waar je wel gelukkig mee wordt
Dit. Maar ik ben meestal niet zo ongelukkig alleen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Liever ongelukkig alleen dan ongelukkig in een relatie. Zonder enige twijfel.
In het eerste geval ben je niet ongelukkig met je relatie. Daar gaat de vraag over, denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:01 schreef jaha het volgende:
Hangt denk ik ook af van het soort relatie. Ben je ongelukkig omdat je depressief of ziek bent en je hebt een partner die dan voor je klaar staat dan ben ik veel liever ongelukkig met een relatie. Ben je ongelukkig omdat het met de relatie zelf niet zo best gaat dan ben ik liever ook ongelukkig, maar dan wel alleen. Maar goed in zo'n geval zal ik het zelf uitmaken, waardoor het tweede geval eigenlijk niet op kan gaan.
volgens mij niet nee...en dat meen ik echt..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij kent oprecht helemaal niemand die al jaren in een relatie zit puur om het samenzijn. Iemand die niet tegen de angst van het alleen zijn kan?
Ik kies voor optie c: gelukkig zijn, ongeacht de omstandigheden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Je kent het wel, die vrienden die elk jaar een paar keer over de vloer komen waar je je beste vriend altijd met een kut gevoel ziet omdat hij in een relatie zit....
Onder het mom, alleen is ook maar alleen, dan heb ik liever een dames hoofd om tegen aan te kijken elke ochtend! Die 2 dagen in de week rotzooi en hommeles neem je op de koop toe!
Wat heb je liever?
Ik ben toch echt liever 'ongelukkig' alleen. Gezeik, geklooi in een relatie. Ik heb liever 7 dagen in de week rust, dan dat ik een relatie zit waar je puur bij elkaar blijft omdat je eigenlijk liever niet alleen wil zijn. En daar heb je er natuurlijk veel van.
Ligt er maar net aan of de relatie de moeite waard is natuurlijk. Iedereen is wel eens ongelukkig in zijn/haar relatie en dat komt omdat het allemaal geen rozengeur en maneschijn is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef TNA het volgende:
Als je ongelukkig in je relatie bent is het tijd om alleen te zijn.
Snap ik, maar ken jij geen mensen die in een relatie zitten die daar eigenlijk niet helemaal happy in zijn?quote:Op zondag 9 maart 2014 11:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kies voor optie c: gelukkig zijn, ongeacht de omstandigheden.
Hm, nee. Op het moment niet, volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Snap ik, maar ken jij geen mensen die in een relatie zitten die daar eigenlijk niet helemaal happy in zijn?
Alsof ze dat zelf zouden aangeven.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Hm, nee. Op het moment niet, volgens mij.
maar blijkbaar zijn ze gelukkiger in die relatie dan zonder een relatie toch? anders zouden ze t wel afkappen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken zelf persoonlijk genoeg voorbeelden die ongelukkig in een relatie zitten, en daarin blijven zitten tot ze de volgende hebben gevonden. Dan maar ongelukkig een aantal jaren, met wat goede momenten, ipv single hopeloos elk weekend in de kroeg.
Dit werkt ook andersom natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
Ik zou liever ongelukkig in een relatie zitten, dan ongelukkig alleen zijn.
Als je ongelukkig in een relatie zit, is de kans groot dat je al een stuk gelukkiger bent als je die relatie uit maakt.
Dan ben je gelukkig alleen, en dat is beter dan ongelukkig alleen/ongelukkig in een relatie
Dit.....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:46 schreef TNA het volgende:
Als je ongelukkig in je relatie bent is het tijd om alleen te zijn.
Ja da's waar, is ook door mijn hoofd geschoten.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit werkt ook andersom natuurlijk
Je kan ongelukkig alleen zitten, omdat je graag een relatie wilt om gelukkig te kunnen zijn.
Waarom ben je liever ongelukkig?quote:Op maandag 10 maart 2014 15:05 schreef IceBeach het volgende:
Liever ongelukkig alleen, maar ook liever ongelukkig alleen dan gelukkig in een relatie.
Valt ook niet veel te slopen dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:19 schreef Cracka-ass het volgende:
Ongelukkig alleen.
Als ik om me heen zie hoe sommige relaties al het leven uit de participanten zuigen zou ik dat voor willen zijn. Die sluipmoordenaar sloopt je persoonlijkheid, dat doet 'alleen ongelukkig' zijn niet.
Ik ben wel van mening dat als je echt 'standaard' ongelukkig bent (dus niet eenmalige ellende die je toevallig treft, of een overlijden van een dierbare) je ook niet moet beginnen aan een relatie. Een relatie kan je niet gelukkig maken. Een relatie is om je geluk met iemand te delen, maar het moet wel uit jezelf komen.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:34 schreef Woutjeh het volgende:
Ik denk dat het probleem voor deze groep mensen vooral is dat gelukkig zijn met iemand en van iemand houden compleet los van elkaar staan. Wat ik bedoel te zeggen is; je kunt stapel gek zijn op iemand en tegelijkertijd ongelukkig zijn in je relatie. En wat doe je dan? Want weggaan is in zo'n geval vaak minstens even pijnlijk.
Idd. lekker yoloen in het parkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:21 schreef Solo14 het volgende:
Alleen, want dan kun je ongegeneerd yolo'en.
Zo algemeen zou ik het nou ook niet willen stellen. Het is meer van, het hele idee van relaties zorgt op de lange termijn alleen maar voor ellende.quote:
Dat is wel heel negatief.quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Zo algemeen zou ik het nou ook niet willen stellen. Het is meer van, het hele idee van relaties zorgt op de lange termijn alleen maar voor ellende.
Nee hoor....quote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Zo algemeen zou ik het nou ook niet willen stellen. Het is meer van, het hele idee van relaties zorgt op de lange termijn alleen maar voor ellende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |