Ben het volkomen met je eens (maar ook al te vaak door mij gezegd hier eigenlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan is mijn mening in dit topic over de tv-serie toch wel begrijpelijk?
Ik wil niet in de vuilnisbak. Ah toe?
V.
Wat ik al schreef, ik verwacht wel verbetering. Daar was op het laatst al wel wat van te zien/merken, zijn rol wordt duidelijk belangrijker... ik hoop eigenlijk dat hij dan ook een beetje "Melisandre's bitch-af" zal worden...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef ems. het volgende:
Ik vind serie Stannis eigenlijk heel goed gecast en ik denk dat de man barst van de potentie. Toch voelt het in de serie alsof het Stannis-verhaal op een iets lager pitje zit dan zijn schriftelijke dubbelganger.
Ook in het boek is hij Mellisandre's bitch, daar niet van, maar daar komt veel sterker zijn gedrevenheid, kracht en genadeloosheid naar voren.
Maar inderdaad, we zullen zien hoe het zich ontwikkelt.
De acteur vind ik wel erg goed, maar hoe D&D hem schrijven is wel kut.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef ems. het volgende:
Ik vind serie Stannis eigenlijk heel goed gecast en ik denk dat de man barst van de potentie. Toch voelt het in de serie alsof het Stannis-verhaal op een iets lager pitje zit dan zijn schriftelijke dubbelganger.
Ook in het boek is hij Mellisandre's bitch, daar niet van, maar daar komt veel sterker zijn gedrevenheid, kracht en genadeloosheid naar voren.
Goed punt, goed puntquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef MAHL het volgende:
Och aan de andere kant zou ik er geen moeite mee hebben om Melisandre's bitch te zijn, dus dat neem ik Stannis niet echt kwalijk.
Wat dat betreft treed ik liever in de voetstappen van Jon en laat me bitchen door Ygrittequote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef MAHL het volgende:
Och aan de andere kant zou ik er geen moeite mee hebben om Melisandre's bitch te zijn, dus dat neem ik Stannis niet echt kwalijk.
..om vervolgens alsnog zo ongeveer alles te doen wat ze zegt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In het boek is hij absoluut Melisandra's bitch niet, wanneer 2 van de 3 koningen dood zijn zegt hij ook dat de spreuk nog niet werkt omdat er nog 1 leeft
Wordt er hier godver nog ge-mod of hoe zit het... -->quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De acteur vind ik wel erg goed, maar hoe D&D hem schrijven is wel kut.
In het boek is hij absoluut Melisandra's bitch niet, wanneer 2 van de 3 koningen dood zijn zegt hij ook dat de spreuk nog niet werkt omdat er nog 1 leeft
Ik vind Melisandre een stuk knapper dan Ygritte (op de "tandvleesglimlach" van Carice na dan, want dat vind ik persoonlijk echt een enorme afknapper qua uiterlijk, kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat dat betreft treed ik liever in de voetstappen van Jon en laat me bitchen door Ygritte
[..]
..om vervolgens alsnog zo ongeveer alles te doen wat ze zegt.
Maar laten we het niet teveel over boek-stannis hebben
Was mij nog niet opgevallen eigenlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wordt er hier godver nog ge-mod of hoe zit het... --><--
Dit is gewoon een keiharde spoiler.
Wordt er pas ge-mod als het seizoen al van start is gegaan?
Als je wilt dat er gemod wordt moet je een postreport of topicreport maken. Mods van FTR lezen niet continu in elk topic mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Komt ie dan niet bij jou uit?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als je wilt dat er gemod wordt moet je een postreport of topicreport maken. Mods van FTR lezen niet continu in elk topic mee.
Okee thanks, maar zoals je weet: het GoT topic komt weer op gang en is elk jaar weer spoilergevoelig. Dus wat extra toezicht (in vgl tot andere topics) is misschien niet verkeerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zie ze ook (allemaal), maar in het algemeen, als je iets ziet wat niet hoort/mag/spoilert, dan kun je dat het beste rapporteren, en niet er enkel over klagen, want, zoals gezegd, niet iedere mod leest elke post in elk topic in zijn/haar forum!
Wat je ook zou kunnen doen is even een DM naar de betreffende user sturen om te vragen of hij/zij die post even wil aanpassen (spoilertag erin): niet alles hoeft via de mods te lopen natuurlijk! Als dat geweigerd wordt of er komt geen gehoor kun je atlijd nog een TR plaatsen, maar het kan heel goed zijn dat de poster in kwestie het niet expres deed en het dus graag even aan wil passen.
Tss, geen enkele koning zou iemand's bitch moeten zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:24 schreef MAHL het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tss, geen enkele koning zou iemand's bitch moeten zijn.
[ ] geschikt
[ X ] ongeschikt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik vind Kees van Nieuwkerk stom.
[ afbeelding ]
-en Robb zijn al dood?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:47 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Oeps, dacht dat die in de serie al dood was
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Is dat een spoiler? "die in de serie al dood was" alsof dat nog moet gebeuren? 2e keer dat je iets spoilerwaardigs zomaar open en bloot met je broek op je knieen zit te posten heppie, 3e keer beland je zelf in de vuilnisbak, duidelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
wanneer was de eerste keer dan heh?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Is dat een spoiler? "die in de serie al dood was" alsof dat nog moet gebeuren? 2e keer dat je iets spoilerwaardigs zomaar open en bloot met je broek op je knieen zit te posten heppie, 3e keer beland je zelf in de vuilnisbak, duidelijk?
TV / [USA] Game of Thrones #111: Sansa al legaal?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wanneer was de eerste keer dan heh?en ik bezit de prullenbak, wie erin of uitgaat beslis IK
dacht dat de tweede zou zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
TV / [USA] Game of Thrones #111: Sansa al legaal?
TV / [USA] Game of Thrones #111: Sansa al legaal?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dacht dat de tweede zou zijn
welke is de tweede dan
quote:Topicwaarschuwing: Voordat je reageert
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers. Elke verwijzing naar personen of gebeurtenissen die nog niet in de serie voorgekomen zijn horen hier niet thuis!
ja dat gaat over dezelfde kerel jijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat gaat over dezelfde kerel jij
jij
kloonhommel
O, dacht dat Robb nog dood moest gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat gaat over dezelfde kerel jij
jij
kloonhommel
Stannis goed gecast? Ik vind hem juist veruit het slechtste gecast van iedereen in de serie. Hij hoort veel meer een autoritair figuur te zijn zoals Tywin. Zijn hele lichaamstaal is fout omdat hij vol met opgekropte woede hoort te zitten wat tot uiting komt door constant te tandenknarsen. Op dit moment is Stannis een nietszeggend personage terwijl het juist mogelijk is om een goed en uniek personage neer te zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef ems. het volgende:
Nu wil ik spoileren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:33 schreef Mike het volgende:
Een klein beetje opletten mag inderdaad wel. Ook dit seizoen zal een spoiler weer leiden tot een ban-aanvraag.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:43 schreef onlogisch het volgende:
Dat liedje wat er achter zit, iemand een idee mbt de titel/artiest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |