abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137614837
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Klopt maar ik ken hem echt goed genoeg om te weten dat hij daar niet aan mee gaat werken
En stiekem haar uit zijn borstel ontvreemden, dat een optie?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  roze dinsdag 11 maart 2014 @ 13:23:36 #102
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137614862
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah... oké ik begrijp nu dat er iets meer aan de hand is geweest dus tussen jou en je meder,
dat had ik niet eerder begrepen, ik dacht wel dat je ergens had geschreven dat je vader wist
dat hij geen kinderen kon verwekken dus ook al wist dat hij onmogelijk je vader kon zijn, maar
dan moet ik even terugzoeken of jij moet dat even rechtzetten, misschien heb ik dat verkeerd
gelezen dan.
Nee dat dacht mijn nicht. Mijn vader zei tegen me dat ze seks hadden op de dagen dat moest van de dokter zodat ze zwanger konden worden. Ging wel moeizaam schijnbaar. Mijn pa was daar heel eerlijk over uit zichzelf, boeit me ook niet zo want seks hoort er nou eenmaal bij

Mijn moeder en ik hebben een niet zo'n leuke verleden ja ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_137615025
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Nee dat dacht mijn nicht. Mijn vader zei tegen me dat ze seks hadden op de dagen dat moest van de dokter zodat ze zwanger konden worden. Ging wel moeizaam schijnbaar. Mijn pa was daar heel eerlijk over uit zichzelf, boeit me ook niet zo want seks hoort er nou eenmaal bij

Mijn moeder en ik hebben een niet zo'n leuke verleden ja ;(
Ah... ik had begrepen dat je vader al wist dat hij geen kinderen kon verwekken...

quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:11 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hier heb ik ook nog aan gedacht ja. Dit zou kunnen maar het schijnt dat mijn pa geen kinderen kan krijgen.. Wat wel verklaard waarom er nooit een broertje of zusje kwam
  roze dinsdag 11 maart 2014 @ 13:31:00 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137615069
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah... ik had begrepen dat je vader al wist dat hij geen kinderen kon verwekken...

[..]

Ja dat zei mijn nicht :9 Niet mijn pa zelf.
pi_137615110
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dat zei mijn nicht :9 Niet mijn pa zelf.
Het is wel allemaal van ''horen zeggen'' zolang je pa niet meewerkt aan een DNA test zal je het nooit
zeker weten...
  roze dinsdag 11 maart 2014 @ 13:34:19 #106
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137615163
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Het is wel allemaal van ''horen zeggen'' zolang je pa niet meewerkt aan een DNA test zal je het nooit
zeker weten...
Dat hij onvruchtbaar is heeft maar 1 iemand gezegd, daar hecht ik weinig waarde aan. De rest wordt door allemaal familie leden gezegd (dat hij mijn pa niet is) en door mijn moeders vriend. Ik ben Zondag pas bij mijn vader maar ik zal het sowieso even hier over hebben
pi_137615179
Godtering wat een tyfushoer is die moeder van jou zeg :r
liever kwijt dan rijk dat soort debielen :)
pi_137615247
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Dat hij onvruchtbaar is heeft maar 1 iemand gezegd, daar hecht ik weinig waarde aan. De rest wordt door allemaal familie leden gezegd (dat hij mijn pa niet is) en door mijn moeders vriend. Ik ben Zondag pas bij mijn vader maar ik zal het sowieso even hier over hebben
Ik hoop voor je dat hij wil meewerken aan een DNA test, dan weet je het in elk geval zeker.
pi_137615336
Wat een rotsituatie Ama. Ik snap dat je er erg mee in je maag zit. Ik hoop dat je vader zich over zijn trots en eigen gevoelens kan zetten om jou te helpen dit een plek te geven :*
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_137615396
Hele topic gelezen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een rotsituatie Ama. Ik snap dat je er erg mee in je maag zit. Ik hoop dat je vader zich over zijn trots en eigen gevoelens kan zetten om jou te helpen dit een plek te geven :*
Ik hoop dat haar vader haar zal steunen met een DNA onderzoek. Alleen stel dat daaruit blijkt dat haar vader niet haar biologische vader is, wat dan?
Programma spoorloos?
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:45:01 #111
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137615478
Hoe kan iedereen er nou zo moeilijk over doen alsof je nog een klein kind bent. ik zou toch echt normaal iedereen er mee confronteren. fijn dat zei zich niet prettig voelen, maar jij bent er ook nog!
pi_137615491
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Maar hoe zou jouw nicht dat wel moeten weten en hijzelf niet dan ? Dat rijmt toch niet met elkaar? Dat is gewoon roddelpraat lijkt me.
pi_137615502
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:45 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Maar hoe zou jouw nicht dat wel moeten weten en hijzelf niet dan ? Dat rijmt toch niet met elkaar? Dat is gewoon roddelpraat lijkt me.
Dat gerucht zal haar moeder wel door de hele familie hebben verspreid
  roze dinsdag 11 maart 2014 @ 13:49:07 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137615585
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat gerucht zal haar moeder wel door de hele familie hebben verspreid
Het gerucht dat mijn vader mijn echte vader niet is heeft ze zelf via mijn oma verspreid idd
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:49:22 #115
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137615590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
Godtering wat een tyfushoer is die moeder van jou zeg :r
liever kwijt dan rijk dat soort debielen :)
You have got a way with words O+
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137615644
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:49 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Het gerucht dat mijn vader mijn echte vader niet is heeft ze zelf via mijn oma verspreid idd
jep, dus dan zal dat er wel een "ja maar die vent van me kan toch geen kinderen krijgen" of iets dergelijks als zwak excuus achteraangeknalt zijn, om zichzelf te verdedigen en gelijk je vader zwak te maken, dat soort dingen doen zwakzinnige labiele asociale kutwijven wel vaker.

hoe voel jij je nu? :*
  roze dinsdag 11 maart 2014 @ 13:52:55 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137615706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

jep, dus dan zal dat er wel een "ja maar die vent van me kan toch geen kinderen krijgen" of iets dergelijks als zwak excuus achteraangeknalt zijn, om zichzelf te verdedigen en gelijk je vader zwak te maken, dat soort dingen doen zwakzinnige labiele asociale kutwijven wel vaker.

hoe voel jij je nu? :*
Met mij gaat het wel weer, half uurtje terug even gehuild enz omdat ik even niet meer wist wat ik met deze situatie moest. Enige wat ik kan doen is een DNA test en nog een beetje re-search doen via de familie
pi_137615730
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Met mij gaat het wel weer, half uurtje terug even gehuild enz omdat ik even niet meer wist wat ik met deze situatie moest. Enige wat ik kan doen is een DNA test en nog een beetje re-search doen via de familie
en wat ben je van plan met je moeder?
  roze dinsdag 11 maart 2014 @ 13:54:49 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137615766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

en wat ben je van plan met je moeder?
Haar voor het blok zetten. Kijken hoe ze reageert
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:57:48 #120
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_137615862
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 13:59:33 #121
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_137615922
jointje?
pi_137616094
quote:
Het hele verhaal doet mij denken aan Marleen Spaargaven uit de kleine waarheid..

pi_137616835
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:49 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Wat een kutwijf :{
pi_137617039
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 14:26 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wat een kutwijf :{
Nou... iedereen die het verhaal kan bevestigen is wél inmiddels al dood en begraven hoor...

quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft het mijn oma verteld. Dat zegt iedereen. Oma is helaas al een paar jaar dood
Dat vind ik dan wel typisch eigenlijk ...
  dinsdag 11 maart 2014 @ 14:51:34 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137617657
Heb je familie van je vaders kant? Volgens mij zou je via oom of tante (broer of zus van je vader) of neef of nicht (kind van een broer of zus van je vader) ook kunnen vaststellen of het waarschijnlijk is dat je vader je vader is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137618485
quote:
Exact hetzelfde dacht ik !
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  dinsdag 11 maart 2014 @ 15:36:04 #127
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_137619139
Ik zou zo'n DNA test doen. Lijk je wel op je vader?

Toch heftig om te horen als je al 24 bent.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 16:33:53 #128
400505 Seikcid
Since 1922
pi_137621188
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 18:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Geef het tijd.. zoiets vertel je niet zo even aan je kind, laat staan aan de vader van je kind. Wie weet denk je over het contact met je moeder over een tijdje wat milder.
Tijd? Ze is 24. :{
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_137621800
Kan je tante goed met je moeder overweg?
Dat je familie nu het hele verhaal vertelt op basis van 'familieroddels' is ook niet helemaal netjes. Misschien dat zij er een eerlijk gesprek over kunnen voeren en je tante het echte verhaal erachter te horen kan krijgen. Zij is ook degene (met je nicht) die het jou hebben vertelt. Dan mag ze ook de feiten wel even controleren en eventueel bij jou rechtzetten...of zij kan je moeder dat zetje geven om wel eerlijk te zijn naar jou toe.

Ik snap dat je je moeder niet vertrouwd en dat er een geschiedenis aan jullie band vooraf gaat. Maar zij zit ook niet in een makkelijke situatie nu (niet om het goed te praten, maar ook niet gelijk afschrijven...ik ken je moeder niet). Hoe dan ook raakt ze jou kwijt. Denk dat zij niet weet hoe ermee om te gaan en wat ze nu nog kan zeggen.
Van je vader vind ik het overigens niet netjes om zo over je moeder te praten. Daarmee versterkt hij jou negatieve gevoelens voor haar alleen maar. En je weet gewoon nog niet zeker hoe de vork in de steel zit.

Moeilijke situatie iig en ik hoop dat je eruit komt. Sterkte!
  dinsdag 11 maart 2014 @ 21:03:40 #130
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_137632402
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 12:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

:')

Zulke leugens komen altijd uit. Dat zie je maar weer. Het enige resultaat is dus dat mensen als TS hun hele leven als een leugen gaan zien. eerlijkheid duurt het langst, helemaal met dit soort zaken en HELEMAAL als heel de familie het al weet behalve de persoon waar het om gaat.
Tuurlijk en iedereen snapt dat deze situatie klote is. En dat moeders hier helemaal verkeerd gehandeld heeft. Lijkt me nou niet bepaald een gezellig onderwerp het feit dat papa je papa nie is. En dat eigenlijks de vroegere tuinman was. Tenminste als mama mama niet was maar eigenlijks het melkvrouwtje zou ik daar persoonlijk het lef niet voor hebben om dat tegen mijn kinderen te zeggen.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_137645674
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Heel het topic gelezen en omdat ik je heel goed snap wil ik graag proberen je te helpen door over mijn situatie te vertellen, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Buiten een DNA test kun je nog meer doen, iets accepteren wat je ZELF hebt gezegd: De man die me heeft opgevoed is mijn vader.
Zelf heb ik mijn biologische vader pas ontmoet toen ik 26 was maar dat was niet echt een succes, was niet echt mijn persoon zeg maar.
Maar de nieuwsgierigheid had ik wel, het is heel logisch dat je wilt weten wie je vader is maar in mijn geval had ik beter bij het oude bekende kunnen blijven.
Ik heb de bio gevonden, wel vooraf toestemming gevraagd aan de man die handelde als mijn vader en voor mijn gevoel ook mijn vader was (inmiddels overleden) en het viel tegen.
Je hebt gelijk als je zegt dat je vader degene is die je opvoedt, DAT is je vader.
Bio is niks anders geweest dan een zaadschieter, want als het hem of hun ook maar iets had uitgemaakt had je het al wel geweten.

Verschil is wel dat er in mijn geval nooit onduidelijkheid is geweest over het feit dat mijn opvoeder (mijn niet-biologische vader) niet de verwekker was.
Maar de strekking blijft hetzelfde: Een vader is iemand die voor zijn kinderen zorgt. Dát is jouw vader en van hem hou je.

Toen ik voor het eerst mijn vader zag wilde hij dat ik hem pa noemde. Nou.........niet dus.
Heb hem bovenstaande verteld en gewoon bij zijn voornaam genoemd.
Jij bent bent geen pa, jij bent ............vul maar een voornaam in.

Daarom denk ik ook dat je er verstandig aan zou doen om je zoektocht en de reden van je zoektocht om de waarheid boven tafel te krijgen absoluut met je pa moet overleggen, hij snapt dat echt wel.
Misschien ff slikken voor hem maar als het zo belangrijk is: doen!

Ik heb er destijds veel aan gehad, eerlijkheid en openheid.
Precies waar jij naar op zoek bent.

Snap heel goed dat als je dit doet je er nog niet uit bent, je wil tenslotte ook nog een stuk eerlijkheid van je familie.
Ik had dat gelukkig wel maar bedenk dat wat voor omstandigheid dan ook niks kan veranderen aan je liefde voor je vader. Hij houdt van je, is niet gestopt met van je te houden na de scheiding.
Hij is je vader zeg je zelf.

Hou van hem, geniet van jullie momenten samen en probeer ondertussen de waarheid boven te krijgen.
Maar laat ajb de problemen/vraagstukken niet belangrijker worden dan het geluk wat je wél hebt.
pi_137645689
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Een tijdje terug kreeg mijn moeder ruzie met haar vriend waar ik bij was.. haar vriend riep toen ineens dat mijn moeder tegen hem heeft gezegd dat mijn vader mijn vader niet is. Nu was ik vanmiddag op bezoek bij mijn nicht en toen ging het gesprek even over mijn moeder. Toen vertelde ik haar ook dat wat mijn moeders vriend ooit heeft gezegd tegen me over mijn vader.. toen zei mijn nicht letterlijk: Wist je dat niet? De hele familie weet dat al je hele leven lang. We gingen er vanuit dat jij het ook allang wist.

Mijn vader zei al eerder dat het bullshit is en nog steeds. Maar mijn moeder wilt alleen weten wie er heeft geluld. Als ik door vraag vraagt ze alleen wie heeft dat gezegd en ik kreeg nog een doeg. Wat moet ik hiermee? De vorige keer, na mijn moeders vriend, zat ik al met die opmerking maar nu schijnbaar de hele familie (van mijn moeder) dit ook al wist weet ik niet wat ik ermee moet. Doorvragen bij mijn moeder werkt niet. Laten rustten vind ik moeilijk.. Wat hadden jullie gedaan?

Mijn vader en moeder zijn nu 2½ jaar uit elkaar
Lieverd, die memorabele nacht met je moeder had ik je nog willen vertellen per DM, maar mijn internet faalde.

Bij deze dan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137646739
quote:
6s.gif Op woensdag 12 maart 2014 06:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Lieverd, die memorabele nacht met je moeder had ik je nog willen vertellen per DM, maar mijn internet faalde.

Bij deze dan.
-O- :{w
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_137646758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 08:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

-O- :{w
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137649157
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 08:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen denken, ten onrechte, dat ze grappig zijn..

Hoe is jouw relatie met de vriend van je moeder? Kan je hem niet vragen wat je moeder precies heeft gezegd? Ik kan me niet voorstellen dat het een fijne vent is natuurlijk als je dat soort dingen moet gaan roepen als je ruzie hebt met iemand maar toch een poging waard?
pi_137666033
Wat een hufter die vriend van je moeder.. Zegt ook wat over haar trouwens dat ze zich met zo'n kinderachtige lul ophoud. o|O
  roze donderdag 13 maart 2014 @ 11:51:48 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137688800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 05:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heel het topic gelezen en omdat ik je heel goed snap wil ik graag proberen je te helpen door over mijn situatie te vertellen, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Buiten een DNA test kun je nog meer doen, iets accepteren wat je ZELF hebt gezegd: De man die me heeft opgevoed is mijn vader.
Zelf heb ik mijn biologische vader pas ontmoet toen ik 26 was maar dat was niet echt een succes, was niet echt mijn persoon zeg maar.
Maar de nieuwsgierigheid had ik wel, het is heel logisch dat je wilt weten wie je vader is maar in mijn geval had ik beter bij het oude bekende kunnen blijven.
Ik heb de bio gevonden, wel vooraf toestemming gevraagd aan de man die handelde als mijn vader en voor mijn gevoel ook mijn vader was (inmiddels overleden) en het viel tegen.
Je hebt gelijk als je zegt dat je vader degene is die je opvoedt, DAT is je vader.
Bio is niks anders geweest dan een zaadschieter, want als het hem of hun ook maar iets had uitgemaakt had je het al wel geweten.

Verschil is wel dat er in mijn geval nooit onduidelijkheid is geweest over het feit dat mijn opvoeder (mijn niet-biologische vader) niet de verwekker was.
Maar de strekking blijft hetzelfde: Een vader is iemand die voor zijn kinderen zorgt. Dát is jouw vader en van hem hou je.

Toen ik voor het eerst mijn vader zag wilde hij dat ik hem pa noemde. Nou.........niet dus.
Heb hem bovenstaande verteld en gewoon bij zijn voornaam genoemd.
Jij bent bent geen pa, jij bent ............vul maar een voornaam in.

Daarom denk ik ook dat je er verstandig aan zou doen om je zoektocht en de reden van je zoektocht om de waarheid boven tafel te krijgen absoluut met je pa moet overleggen, hij snapt dat echt wel.
Misschien ff slikken voor hem maar als het zo belangrijk is: doen!

Ik heb er destijds veel aan gehad, eerlijkheid en openheid.
Precies waar jij naar op zoek bent.

Snap heel goed dat als je dit doet je er nog niet uit bent, je wil tenslotte ook nog een stuk eerlijkheid van je familie.
Ik had dat gelukkig wel maar bedenk dat wat voor omstandigheid dan ook niks kan veranderen aan je liefde voor je vader. Hij houdt van je, is niet gestopt met van je te houden na de scheiding.
Hij is je vader zeg je zelf.

Hou van hem, geniet van jullie momenten samen en probeer ondertussen de waarheid boven te krijgen.
Maar laat ajb de problemen/vraagstukken niet belangrijker worden dan het geluk wat je wél hebt.
Bedankt voor je reactie :) Dat laatste is mooi gezegd. Zondag ga ik naar mijn vader en zal ik het erover hebben. Hij weet ook wel dat ik altijd zijn dochter blijf, wat een DNA test ook zal zeggen
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 10:33 schreef Deshain het volgende:

[..]

Sommige mensen denken, ten onrechte, dat ze grappig zijn..

Hoe is jouw relatie met de vriend van je moeder? Kan je hem niet vragen wat je moeder precies heeft gezegd? Ik kan me niet voorstellen dat het een fijne vent is natuurlijk als je dat soort dingen moet gaan roepen als je ruzie hebt met iemand maar toch een poging waard?
Ik wou hem vragen wat mijn moeder heeft gezegd MAAR ik zie of spreek hem nooit zonder mijn moeder. Dat gaat ze dus echt leuk vinden en toelaten.. Helaas
  roze donderdag 13 maart 2014 @ 11:54:17 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137688873
Ondertussen negeert mijn moeder me volledig en ik ben daar dus echt niet meer welkom zoals het nu lijkt. I.p.v mij gerust te stellen gaat ze me negeren en ben ik niet meer welkom :') What?
pi_137689244
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Ondertussen negeert mijn moeder me volledig en ik ben daar dus echt niet meer welkom zoals het nu lijkt. I.p.v mij gerust te stellen gaat ze me negeren en ben ik niet meer welkom :') What?
Daar ga je dus momenteel niks aan hebben.
Fijn...zoals ze haar enige dochter behandelt :')

Ga je die DNA test nog doen? :)
pi_137689246
Of je vader nu je vader is of niet, als jij maar jezelf blijft.
You wear your smile like it was going out of fashion...
  roze donderdag 13 maart 2014 @ 12:08:14 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137689275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar ga je dus momenteel niks aan hebben.
Fijn...zoals ze haar enige dochter behandelt :')

Ga je die DNA test nog doen? :)
DNA test is duur. Ik ga eerst kijken hoe ver ik nog kom met informatie die andere mensen weten + hopen dat mijn moeder toch een keer iets loslaat
pi_137689402
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef Amarantha het volgende:
Stel je nou eens voor dat je moeder NIET liegt, maar gewoon de waarheid verteld, dan zou het
ook wel een forse beschuldiging zijn...

Maar als jij héél zeker weet dat je ''vader'' geen kinderen kan verwekken dan zou ze dus wel liegen,
maar je hebt wel érg veel van ''horen zeggen'' hoor :@ en om je moeder dan van alles voor de
voeten te gooien... daar moet je natuurlijk ook voorzichtig mee zijn denk ik.
  roze donderdag 13 maart 2014 @ 12:15:33 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137689457
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Stel je nou eens voor dat je moeder NIET liegt, maar gewoon de waarheid verteld, dan zou het
ook wel een forse beschuldiging zijn...

Maar als jij héél zeker weet dat je ''vader'' geen kinderen kan verwekken dan zou ze dus wel liegen,
maar je hebt wel érg veel van ''horen zeggen'' hoor :@ en om je moeder dan van alles voor de
voeten te gooien... daar moet je natuurlijk ook voorzichtig mee zijn denk ik.
Daar heb ik over nagedacht 'wat als het niet waar is' maar dan vind ik dat mijn moeder me gerust hoort te stellen. Ze doet nu namelijk heel erg op haar teentjes getrapt. En wat je zegt klopt.. alles wat ik weet heb ik te horen gekregen maar mijn moeders vriend en mijn moeders familie hebben geen contact met elkaar. Toch vreemd als ze beide het zelfde zeggen een tijdje na elkaar

Oh en daarbij weet ik zeker dat mijn tante niet liegt tegen mij. Die heeft zelf veel te veel meegemaakt om daarover te liegen tegen mij
pi_137689469
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:08 schreef Amarantha het volgende:

[..]

DNA test is duur. Ik ga eerst kijken hoe ver ik nog kom met informatie die andere mensen weten + hopen dat mijn moeder toch een keer iets loslaat
Hoe duur is een DNA test eigenlijk? en kan je ''vader'' niet meebetalen? Ik zou het best
raar vinden als hij niet wil meewerken hieraan, net alsof hij het in stand wil houden dat
je nooit zeker zal weten of hij wel of niet je vader is, neem je hem dat niet kwalijk dan?
  roze donderdag 13 maart 2014 @ 12:16:22 #145
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137689479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hoe duur is een DNA test eigenlijk? en kan je ''vader'' niet meebetalen? Ik zou het best
raar vinden als hij niet wil meewerken hieraan, net alsof hij het in stand wil houden dat
je nooit zeker zal weten of hij wel of niet je vader is, neem je hem dat niet kwalijk dan?
Nee mijn pa kan niet meebetalen. Die heeft hoge schulden door de scheiding
pi_137689537
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Daar heb ik over nagedacht 'wat als het niet waar is' maar dan vind ik dat mijn moeder me gerust hoort te stellen. Ze doet nu namelijk heel erg op haar teentjes getrapt. En wat je zegt klopt.. alles wat ik weet heb ik te horen gekregen maar mijn moeders vriend en mijn moeders familie hebben geen contact met elkaar. Toch vreemd als ze beide het zelfde zeggen een tijdje na elkaar

Oh en daarbij weet ik zeker dat mijn tante niet liegt tegen mij. Die heeft zelf veel te veel meegemaakt om daarover te liegen tegen mij
Tja.. hoe moet je jou gerust stellen als moeder, ze heeft al tig keren gezegd dat het niet waar is,
maar je gelooft haar niet, je gelooft alleen de ''andere mensen'', ik zou ook op mijn teentjes
getrapt zijn als iemand mij van iets beschuldigd dat helemaal niet waar is. Zéker als het om zoiets
gaat.
  roze donderdag 13 maart 2014 @ 12:19:20 #147
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_137689586
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Tja.. hoe moet je jou gerust stellen als moeder, ze heeft al tig keren gezegd dat het niet waar is,
maar je gelooft haar niet, je gelooft alleen de ''andere mensen'', ik zou ook op mijn teentjes
getrapt zijn als iemand mij van iets beschuldigd dat helemaal niet waar is. Zéker als het om zoiets
gaat.
Ze heeft maar 1x gezegd dat het niet waar is.. en voor de rest alleen maar gezegd dat ik moet stoppen met zeuren, moet zeggen wie dit verteld heeft enz
pi_137689596
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Van je tante weet je het wél zeker, maar van je moeder niet?

Ik zou toch maar iets subtieler te werk gaan als ik jou was, voordat je je moeder ten onrechte aan
de schandpaal nagelt :@
pi_137689625
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ze heeft maar 1x gezegd dat het niet waar is.. en voor de rest alleen maar gezegd dat ik moet stoppen met zeuren, moet zeggen wie dit verteld heeft enz
én? Heb je haar verteld van wie je het gehoord hebt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')