En stiekem haar uit zijn borstel ontvreemden, dat een optie?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt maar ik ken hem echt goed genoeg om te weten dat hij daar niet aan mee gaat werken
Nee dat dacht mijn nicht. Mijn vader zei tegen me dat ze seks hadden op de dagen dat moest van de dokter zodat ze zwanger konden worden. Ging wel moeizaam schijnbaar. Mijn pa was daar heel eerlijk over uit zichzelf, boeit me ook niet zo want seks hoort er nou eenmaal bijquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké ik begrijp nu dat er iets meer aan de hand is geweest dus tussen jou en je meder,
dat had ik niet eerder begrepen, ik dacht wel dat je ergens had geschreven dat je vader wist
dat hij geen kinderen kon verwekken dus ook al wist dat hij onmogelijk je vader kon zijn, maar
dan moet ik even terugzoeken of jij moet dat even rechtzetten, misschien heb ik dat verkeerd
gelezen dan.
Ah... ik had begrepen dat je vader al wist dat hij geen kinderen kon verwekken...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat dacht mijn nicht. Mijn vader zei tegen me dat ze seks hadden op de dagen dat moest van de dokter zodat ze zwanger konden worden. Ging wel moeizaam schijnbaar. Mijn pa was daar heel eerlijk over uit zichzelf, boeit me ook niet zo want seks hoort er nou eenmaal bij
Mijn moeder en ik hebben een niet zo'n leuke verleden ja
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier heb ik ook nog aan gedacht ja. Dit zou kunnen maar het schijnt dat mijn pa geen kinderen kan krijgen.. Wat wel verklaard waarom er nooit een broertje of zusje kwam
Ja dat zei mijn nichtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ik had begrepen dat je vader al wist dat hij geen kinderen kon verwekken...
[..]
Het is wel allemaal van ''horen zeggen'' zolang je pa niet meewerkt aan een DNA test zal je het nooitquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn nichtNiet mijn pa zelf.
Dat hij onvruchtbaar is heeft maar 1 iemand gezegd, daar hecht ik weinig waarde aan. De rest wordt door allemaal familie leden gezegd (dat hij mijn pa niet is) en door mijn moeders vriend. Ik ben Zondag pas bij mijn vader maar ik zal het sowieso even hier over hebbenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is wel allemaal van ''horen zeggen'' zolang je pa niet meewerkt aan een DNA test zal je het nooit
zeker weten...
Ik hoop voor je dat hij wil meewerken aan een DNA test, dan weet je het in elk geval zeker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat hij onvruchtbaar is heeft maar 1 iemand gezegd, daar hecht ik weinig waarde aan. De rest wordt door allemaal familie leden gezegd (dat hij mijn pa niet is) en door mijn moeders vriend. Ik ben Zondag pas bij mijn vader maar ik zal het sowieso even hier over hebben
Ik hoop dat haar vader haar zal steunen met een DNA onderzoek. Alleen stel dat daaruit blijkt dat haar vader niet haar biologische vader is, wat dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat een rotsituatie Ama. Ik snap dat je er erg mee in je maag zit. Ik hoop dat je vader zich over zijn trots en eigen gevoelens kan zetten om jou te helpen dit een plek te geven
Maar hoe zou jouw nicht dat wel moeten weten en hijzelf niet dan ? Dat rijmt toch niet met elkaar? Dat is gewoon roddelpraat lijkt me.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat hij onvruchtbaar is heeft maar 1 iemand gezegd, daar hecht ik weinig waarde aan. De rest wordt door allemaal familie leden gezegd (dat hij mijn pa niet is) en door mijn moeders vriend. Ik ben Zondag pas bij mijn vader maar ik zal het sowieso even hier over hebben
Dat gerucht zal haar moeder wel door de hele familie hebben verspreidquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:45 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar hoe zou jouw nicht dat wel moeten weten en hijzelf niet dan ? Dat rijmt toch niet met elkaar? Dat is gewoon roddelpraat lijkt me.
Het gerucht dat mijn vader mijn echte vader niet is heeft ze zelf via mijn oma verspreid iddquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gerucht zal haar moeder wel door de hele familie hebben verspreid
You have got a way with wordsquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:34 schreef Murdera het volgende:
Godtering wat een tyfushoer is die moeder van jou zeg
liever kwijt dan rijk dat soort debielen![]()
jep, dus dan zal dat er wel een "ja maar die vent van me kan toch geen kinderen krijgen" of iets dergelijks als zwak excuus achteraangeknalt zijn, om zichzelf te verdedigen en gelijk je vader zwak te maken, dat soort dingen doen zwakzinnige labiele asociale kutwijven wel vaker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gerucht dat mijn vader mijn echte vader niet is heeft ze zelf via mijn oma verspreid idd
Met mij gaat het wel weer, half uurtje terug even gehuild enz omdat ik even niet meer wist wat ik met deze situatie moest. Enige wat ik kan doen is een DNA test en nog een beetje re-search doen via de familiequote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
jep, dus dan zal dat er wel een "ja maar die vent van me kan toch geen kinderen krijgen" of iets dergelijks als zwak excuus achteraangeknalt zijn, om zichzelf te verdedigen en gelijk je vader zwak te maken, dat soort dingen doen zwakzinnige labiele asociale kutwijven wel vaker.
hoe voel jij je nu?
en wat ben je van plan met je moeder?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel weer, half uurtje terug even gehuild enz omdat ik even niet meer wist wat ik met deze situatie moest. Enige wat ik kan doen is een DNA test en nog een beetje re-search doen via de familie
Haar voor het blok zetten. Kijken hoe ze reageertquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
en wat ben je van plan met je moeder?
Het hele verhaal doet mij denken aan Marleen Spaargaven uit de kleine waarheid..quote:
Wat een kutwijfquote:Op dinsdag 11 maart 2014 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gerucht dat mijn vader mijn echte vader niet is heeft ze zelf via mijn oma verspreid idd
Nou... iedereen die het verhaal kan bevestigen is wél inmiddels al dood en begraven hoor...quote:
Dat vind ik dan wel typisch eigenlijk ...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het mijn oma verteld. Dat zegt iedereen. Oma is helaas al een paar jaar dood
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |