Ze bedoelt gewoon dat als je haar gelijk geeft dat ze je dan met rust laat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Andrea is dit niet persoonlijk.
Nou verlepte kut dat is het wel.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens Andrea is dit niet persoonlijk.
Nou verlepte kut dat is het wel.
Ik kan niet wachten op de 19e en de 25e.quote:De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Niemand hier trekt ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:14 schreef misssnapshot het volgende:
Volgens mij ben ik niet geschikt voor RLS. Wat een k*t programma is dit eigenlijk.
Nico wilde gewoon de meest logische oplossing. En ze snapt niet waarom dat niet kan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:12 schreef GekkePoes het volgende:
Nicoline heeft nu best wel een bekrompen geest, dat ze niet snapt dat een klein hutje helemaal geen fluit uit maakt op zo een graftakken akker, waar je niet eens 500 euro mee kan verdienen, of misschien 2 keer van kan eten met 15 man![]()
Neuh.. er liggen nog neukkansen met JoyJoy.. dát hebben die twee handig ingeschat na de Ruud&Billiesexquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:14 schreef ZodiaX het volgende:
Isa zal ook veel stemmen krijgen denk ik, puur omdat zij zaken durft aan te kaarten zoals toen met Andrea, de kleding en die pillen.
En nu weer met het mailtje dat Vanes kreeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:14 schreef ZodiaX het volgende:
Isa zal ook veel stemmen krijgen denk ik, puur omdat zij zaken durft aan te kaarten zoals toen met Andrea, de kleding en die pillen.
Ik kan hier ook slecht tegen. Iedereen tegen Lien. En die lul van een Jim ernaast. Beetje lopen beveiligen, ga naar huis man.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:14 schreef misssnapshot het volgende:
Volgens mij ben ik niet geschikt voor RLS. Wat een k*t programma is dit eigenlijk.
Welk mailtje?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En nu weer met het mailtje dat Vanes kreeg.
Ik heb dat tijdens DGK echt nooit gehad. En dat meen ik oprecht.quote:
Nopequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:15 schreef isax het volgende:
kunnen 3 elite stemmen eigenlijk op de zelfde inwoner?
Zwartgeblakerde pannenkoekenquote:
Soms met het geschreeuw van Natasia of het getreiter van Amanda. Maar dit spant de kroon. Ik erger me kapot.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat tijdens DGK echt nooit gehad. En dat meen ik oprecht.
Paul is zo'n persoon die steevast zich door de verkeerde personen laat beinvloeden. Eerst Happie en nu Andrea.quote:
Met al die gekken om je heen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:16 schreef Gert het volgende:
Toch wel knap, dat die zieke leugenares zelfs de koele Nicoline aan het janken krijgt.
Isa had het gelezen en was erg geschrokken, mocht van Jim en anderen niet besproken worden. Ging om de verbrande pannenkoeken die ze gister serveerde aan de gasten.quote:
Die vent is al vanaf de 1e dag een hufter, met zijn gluiperige oogjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:13 schreef Persefoneia het volgende:
Paul je bent op dit moment een enorme hufter dat je Nico hiermee zo aanvalt.
Andrea heeft al weer kriebels.
Pammetje geslikt and ready to go.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:16 schreef Gert het volgende:
Toch wel knap, dat die zieke leugenares zelfs de koele Nicoline aan het janken krijgt.
Erger.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:17 schreef Grunge. het volgende:
Wat is Andrea erg. Natasia-niveau of erger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |