Heel vroeger sloten ze de hut dan van buiten af en de hens erinquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:10 schreef Flow3r het volgende:
GEEF HAAR GODVERDOMME DIE KUTHUT EN LAAT HAAR DAAR DAN OOK BLIJVEN @!@!
Hoe maakt verder niet uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:11 schreef mangalie het volgende:
Je bent op teevee doont wurrie...Aldus Lautje de knallert
Zeg dat dan 10 keer recht in haar gezicht, eikel!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:04 schreef Mokum020 het volgende:
Rienk gaat los op Andrea: "Ze is een leugenaar"
Ik trek dit heel slecht, wat een stampend oud wijf wat haar zin wil krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:11 schreef Disana het volgende:
Zelden zo'n rotwijf gezien. Zelfs niet in DGK.
Dat heb ik gestemd omdat ik het wil. Maar hij zal wel midden op komenquote:
Geinstrueerd ? Nee hoor.. geen regels, geen script, geen regie, geen manipulaties, geen sponsors. Dit is Utopia.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:10 schreef Poolhond39 het volgende:
Paul is duidelijk geïnstrueerd door de regie om Andrea haar huisje te geven. Ze weten dat dat irritaties en gekonkel gaat opleveren.
En die zalvende, schijnheilige k*tn*g*r ben ik ook zat!
Zo, dat is eruit
Ja, dat zou hij moeten doen. Doet hij bij anderen ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:12 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Zeg dat dan 10 keer recht in haar gezicht, eikel!
Ik zit me ook op te winden, en dat heb ik echt niet gauw meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik trek dit heel slecht, wat een stampend oud wijf wat haar zin wil krijgen
Goed plan..!!! Als het hutje af is in de fik stekenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:12 schreef Wilskracht het volgende:
Rienk had bijna geld verbrand dus waarom geen hutje.
Als nieuwkomer logisch verstand heeft en niet onderdruk gezet wordt door de febo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:11 schreef Jian het volgende:
Dus, Rienk, Nico, Emil, Gio, Joey, Isa 3 stemmen op Andrea, dat moet genoeg zijn om haar te nomineren, weg ermee en probleem hutje opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |