Jij je username wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel geen eer aan
Eet ze en tot later!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die weet je alNu naar de visboer en supermarkt! Tot later
Ja, maar het is een van de weinige films die we nog niet gezien hebben. En ach, we kunnen nog altijd naar buiten als het tegenvalt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
American Hustle is niet zo goed
Zou helemaal niet er in proppen en op een terras gaan zitten
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Hoop dat het lukt
Niet echt. Zometeen eens een fatsoenlijke maaltijd eten en voor de rest relaxen.
Morgenmiddag komt er een goede vriend van me langs, dus dat is wel gezellig.
Ja eigenlijk wel ja. Veel hulp gehad, alles past erin. Nu moeten dingen nog een plekje krijgen. Maar ben wel blij dat alles erbij past.quote:
Kan ook, mijn latijn is na al die jaren niet best meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd quattro, maar ik kan nog slechter in het latijns tellen dan in het grieks
Oh je hebt latijn gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan ook, mijn latijn is na al die jaren niet best meer.
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh je hebt latijn gehad?
Ik kreeg dat niet in mn vakkenpakket
met heel school? Waarom?, en hoe?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.
O damnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.
Heel erg lang en ingewikkeld verhaal. Maar inmiddels studeer ik dit jaar af aan de universiteit, dus het is allemaal goed gekomen hoor, alleen wat later dan gebruikelijk.quote:
Oke, dan was het geen kattepis neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel erg lang en ingewikkeld verhaal. Maar inmiddels studeer ik dit jaar af aan de universiteit, dus het is allemaal goed gekomen hoor, alleen wat later dan gebruikelijk.
Oh en heel school ja, en hoe: werd ontslagen van de leerplicht.
Gelukkig niet, dat spul meurt!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, dan was het geen kattepis nee
quote:
Ervaring?quote:
Je had gelijk over American Hustle. Kutfilm.quote:
Godver, das kut.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mn moeder had een laptop
En een kat
En die kat moest pissen
Over de laptop heen
Laptop kapoet
Ook hoi.quote:
Shit en ik lag al in mn nestquote:Op zondag 9 maart 2014 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Ik was op tijd gaan slapen maar nu ben ik al weer wakker
Een beetje verdrietig, een beetje warrig, maar ook een beetje zonnigquote:Op zondag 9 maart 2014 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker zonnig
En hoe is het leven daaro in Evieland?
Een mengeling van van alles en nog wat dusquote:Op zondag 9 maart 2014 10:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Een beetje verdrietig, een beetje warrig, maar ook een beetje zonnig
zie je dmquote:Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een mengeling van van alles en nog wat dus
Maar een beetje verdrietig..hoezo dat dan als ik vragen mag?
Gekregen en zo eerlijk mogelijk antwoord terug gegevenquote:
Heee onze hunk uit -knip-quote:
Omgeving Hoorn it is.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gekregen en zo eerlijk mogelijk antwoord terug gegeven
[..]
Heee onze hunk uit Hoorn!
Tijdje niet meer gezien
vast niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:43 schreef xFriendx het volgende:
Straks een Alfa meeting, benieuwd of Peu er is en ik hem weer niet zie/herken
nee helaas even te verdrietig voor zon.. en nog steeds aan het wakker worden (al uuuuuren) met een kopje thee... denk dat koffie toch beter werktquote:
Zon is goed voor je! Worden mensen vrolijk van. En koffie, met mate dan. Anders kom je vanavond niet in slaap.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:45 schreef Evie het volgende:
[..]
vast niet.
[..]
nee helaas even te verdrietig voor zon.. en nog steeds aan het wakker worden (al uuuuuren) met een kopje thee... denk dat koffie toch beter werkt
Met een kopje koffie voor het slapengaan slaap ik anders prima hoor! Moet alleen niet te veel suiker eten voor het slapengaanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zon is goed voor je! Worden mensen vrolijk van. En koffie, met mate dan. Anders kom je vanavond niet in slaap.
Ik ga zometeen weg met de auto en dan op de meetingplek (Lelystad) in de zon staanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Met een kopje koffie voor het slapengaan slaap ik anders prima hoor! Moet alleen niet te veel suiker eten voor het slapengaan![]()
jij al in het zonnetje?
Raak er nu al wagenziek vanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga zometeen weg met de auto en dan op de meetingplek (Lelystad) in de zon staan![]()
Rijd ook wel tof, met die zon over de kleine dijk. Heerlijk.
Veel plezierquote:Op zondag 9 maart 2014 10:57 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben er vandoor. Wellicht tot snel weer hier in het topic. Dan ben ik ook weer een beetje bij met de laatste ontwikkelingen.
Veel plezier vandaag, Friendquote:Op zondag 9 maart 2014 10:57 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben er vandoor. Wellicht tot snel weer hier in het topic. Dan ben ik ook weer een beetje bij met de laatste ontwikkelingen.
Tuin.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:15 schreef Belsezar het volgende:
Stilletjes hier, iedereen zit buiten neem ik aan?
Ik ook, patio, geen wind alleen de zonquote:
Kan ook op het balkon gaan zitten, maar ik heb meerdere huisvrouwen die de was buiten ophangen op hun balkon met dit weer. Pottenkijkers.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ook, patio, geen wind alleen de zon
Oh in dat soort gevallen praat ik gewoon portugees en absoluut geen nederlands, dat werkt erg goedquote:Op zondag 9 maart 2014 16:21 schreef Sinceria het volgende:
''Lekker weer hé, buurvrouw?"
"Ja, en laat me nu met rust."
Balkon en lekker rondje van 30 km gefietst.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:15 schreef Belsezar het volgende:
Stilletjes hier, iedereen zit buiten neem ik aan?
Hendig.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh in dat soort gevallen praat ik gewoon portugees en absoluut geen nederlands, dat werkt erg goed
Zo, das een flink cirkeltje! Beviel het?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Balkon en lekker rondje van 30 km gefietst.
Wilde maar klein rondje maken maar het was te lekker buiten dus ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo, das een flink cirkeltje! Beviel het?
Doe je dat zo goed dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 16:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hendig.![]()
Mijn buren weten helaas wel dat ik echt wel Nederlands ben. Ik kan misschien wel spontaan een beroerte faken, maar de kans is groter dat ze dan 112 bellen dan dat ze me met rust laten.
Sorryquote:Op zondag 9 maart 2014 16:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Wie gaat er nou weer in het weekend SC'en? Nu loop ik weer achter..
Geen idee, nooit geprobeerd.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe je dat zo goed dan?
En dan heb je geluk dat niemand zo'n schok apparaat in hun huis heeft liggen
Klinkt goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup. Is net een vriend langs geweest en hebben daar wel even lekker gezeten.
Die van Cue ook. *jaloers*quote:Op zondag 9 maart 2014 17:08 schreef Q. het volgende:
Wat is mijn balkon toch heerlijk op de juiste richting georienteerd.
Het strand hier ook.quote:
Strand?quote:
Hier niet. lekker bankjequote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Q. het volgende:
Alleen jammer dat ie nog vol ligt met vuilniszakken en lege flessen. Hij staat nog in de winterstand.
Ik heb hier nog een kerststalletje binnen staan.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:16 schreef Q. het volgende:
Alleen jammer dat ie nog vol ligt met vuilniszakken en lege flessen. Hij staat nog in de winterstand.
quote:
Oh heerlijk! Hier is het ongeveer een half uur fietsen, met de auto op warme dagen niet te doen. Toch doe ik het niet vaak, misschien mezelf toch eens gaan motiveren komende tijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik woon op een paar minuten lopen/fietsen van het strand.
Half uur is net weer iets te lang om spontaan en snel ff naar het strand te gaan. Vind het ideaal om zo dichtbij te hebben. Met elk jaargetijde wel. In de herfst en winter lekker uitwaaien en in de lente en zomer lekker in het zonnetje aan zee na het werk. Dat voelt echt al als vakantie.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:20 schreef Sinceria het volgende:
Oh heerlijk! Hier is het ongeveer een half uur fietsen, met de auto op warme dagen niet te doen. Toch doe ik het niet vaak, misschien mezelf toch eens gaan motiveren komende tijd.
Ja, als ik het doe ben ik er wel een halve dag aan kwijt.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Half uur is net weer iets te lang om spontaan en snel ff naar het strand te gaan. Vind het ideaal om zo dichtbij te hebben. Met elk jaargetijde wel. In de herfst en winter lekker uitwaaien en in de lente en zomer lekker in het zonnetje aan zee na het werk. Dat voelt echt al als vakantie.
Absoluut. Bos, ook fijn. Dat heb ik gelukkig ook redelijk in de buurt. Al moet ik daar wel 15 minuten voor fietsen ben ik bang.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:26 schreef Sinceria het volgende:
Ja, als ik het doe ben ik er wel een halve dag aan kwijt.
Kan ik me voorstellen, hoewel ik in de herfst en winter eerder naar het bos ga. En volgens mij is het ook gewoon een minivakantie.
Lekker kastanjes rapen in de herfst.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Bos, ook fijn. Dat heb ik gelukkig ook redelijk in de buurt. Al moet ik daar wel 15 minuten voor fietsen ben ik bang.
Ik heb ook een meertje hier in de buurt op ongeveer 15 minuten fietsen, 'T Wed heet het. Maar daar heb je al snel van die blauwalg enzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:30 schreef xFriendx het volgende:
Dichtstbijzijnde is hier denk ik het IJsselmeer. Dat is te fietsen op zich. Dat wel gedaan met tas met handdoek mee en dan ook in het IJsselmeer dobberen. De plaatsen Wervershoof en Medemblik (kop van Noord-Holland) lenen zich daar wel voor.
Maar is natuurlijk niet hetzelfde als het strand in Bergen of Castricum of zo.
Op zich leuk die meertjes en zo. Enige is alleen, in je eentje kan je er prima liggen, maar als je het water in wil dan moet je wel goed blijven letten op je spullen. Er is immers niet anders meer bij om er op te letten. De drukte bij meertjes is soms wel dermate rustiger dat je nog goed je spullen kan zien vanuit het water. Strand is soms nogal druk.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb ook een meertje hier in de buurt op ongeveer 15 minuten fietsen, 'T Wed heet het. Maar daar heb je al snel van die blauwalg enzo.
IJsselmeer ben ik geloof ik nog nooit geweest.
Is dat 't Wed in Zuid-Kennemerland?! Mooi gebied is datquote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lekker kastanjes rapen in de herfst.
[..]
Ik heb ook een meertje hier in de buurt op ongeveer 15 minuten fietsen, 'T Wed heet het. Maar daar heb je al snel van die blauwalg enzo.
IJsselmeer ben ik geloof ik nog nooit geweest.
Ja, das waar. Als je in je eentje bent is dat wel een probleem. Dingen begraven onder je handdoek kan soms een oplossing zijn. En regelmatig een blik werpen op je spullen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op zich leuk die meertjes en zo. Enige is alleen, in je eentje kan je er prima liggen, maar als je het water in wil dan moet je wel goed blijven letten op je spullen. Er is immers niet anders meer bij om er op te letten. De drukte bij meertjes is soms wel dermate rustiger dat je nog goed je spullen kan zien vanuit het water. Strand is soms nogal druk.
Ja, dat Wed inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Is dat 't Wed in Zuid-Kennemerland?! Mooi gebied is dat
Enne.. Ik zit met hetzelfde issue, BelsezarMis vooral het bos op dit soort dagen. Maar lekker naar Duitsland fietsen is op zijn tijd ook wel leuk.
Ach, ik blijf dan wel lekker in de patio zitten.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:45 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Is dat 't Wed in Zuid-Kennemerland?! Mooi gebied is dat
Enne.. Ik zit met hetzelfde issue, BelsezarMis vooral het bos op dit soort dagen. Maar lekker naar Duitsland fietsen is op zijn tijd ook wel leuk.
Wat is het verschil tussen een gewone en een mama fiets?quote:Op zondag 9 maart 2014 19:00 schreef Tally het volgende:
Ik krijg een nieuwe. Dit keer een mama fiets
Mama fiets is speciaal gemaakt om kinderzitjes op te doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 19:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een gewone en een mama fiets?
Ah oke. Dank je, wist ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mama fiets is speciaal gemaakt om kinderzitjes op te doen.
Wellicht handig voor laterquote:
nou vooruit, het is je vergeven!quote:
Wie weet.quote:
Ik zou hem wel willen zienquote:Op maandag 10 maart 2014 00:43 schreef Sinceria het volgende:
Na een lang avontuurlijk toch vandaag de nieuwe film 300 gezien, Imax en 3D. Was wel vermakelijk, maar ik denk dat ik toch teveel een meisje ben om hem fantastisch te vinden.
quote:
Hardcore, stappen tot 3 uur en dan 6 uur alweer op om naar het werk te gaan.quote:
Daar heb ik vaker last vanquote:
Omdat je in de zomer geen ja snodig hebtquote:Op maandag 10 maart 2014 08:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet nog een zomerjas. Waarom heb ik geen zomerjas.
Ik doe ook zo'n mijn best, het lukt maar nietquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 07:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Hardcore, stappen tot 3 uur en dan 6 uur alweer op om naar het werk te gaan.
Nou precies wat ik zeg, zon, bier en vleesquote:
Nou vooruitquote:Op maandag 10 maart 2014 10:04 schreef HeatWave het volgende:
Nou precies wat ik zeg, zon, bier en vlees. Leek me redelijk duidelijk toch?
.
En jij dan?
vriend of vriend?quote:Op maandag 10 maart 2014 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit
Verhuizen, vriend op bezoek, zon, relaxen
Helderquote:Op maandag 10 maart 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, dan kies ik maar voor.. uhm.. vriend
Dat is dan wel weer jammer natuurlijk, al werkt dat toch nooit goedquote:
Naar mijn mening kan dat best goed werkenquote:Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dan wel weer jammer natuurlijk, al werkt dat toch nooit goed.
Waarbij "kan" het keyword isquote:Op maandag 10 maart 2014 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening kan dat best goed werken
Ik? Overdrijven, dat heb ik in 108344747 jaar nog NOOOOOIT gedaan!quote:Op maandag 10 maart 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat lijkt mij meer dan logisch.
"toch nooit" vond ik wat overdreven
The Wolf of Wall Street vond ik ook goed. En een film met iets als 'Into the Furnace'. 12 years a Slave was ook goed, nebraska heb ik helaas niet nog niet gezien en Dallas Buyers club ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar heb ik vaker last van![]()
Maar idd jammer dat die zo is als die is. 12 years a slave en nebraska zijn veeeeel beter. En Dallas Buyers ook
Als jongetje zul je hem vast fantastisch vinden.quote:Op maandag 10 maart 2014 02:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou hem wel willen zien
Maar goed, ben dan ook meer een jongetje
Cue_quote:
Qquote:
Dat mag dan wel Haarlem zijn maar ik ga dat niet kijken. De trailer is al slechtquote:Op maandag 10 maart 2014 10:28 schreef Sinceria het volgende:
Vond Kenau trouwens een verrassend goede film voor een Nederlandse productie.
En als het Haarlem is, nou dan weet je het!quote:Op maandag 10 maart 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mag dan wel Haarlem zijn maar ik ga dat niet kijken. De trailer is al slecht
Niets mis met Haarlem, wel met Nederlandse films, nou ja, 90% ervan dan.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En als het Haarlem is, nou dan weet je het!
Ik vond de trailer ook niet zo goed, maar de film wel. Voor een Nederlandstalige dan hé.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mag dan wel Haarlem zijn maar ik ga dat niet kijken. De trailer is al slecht
quote:
Dat van Barry Atsema was wel weer voorspelbaar ja.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niets mis met Haarlem, wel met Nederlandse films, nou ja, 90% ervan dan.
En, please maak nou eens 1 film zonder die godsvergeten schijt Barry Astma
Nederlandse film.quote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
De trailer was al alsof er door een blinde met dyslexie werd voorgelezen van de autocue, zo tenenkrommend waardeloos.
Weekend = vakantie of je zit op fok je tijd te verdoen tijdens je vakantie?quote:Op maandag 10 maart 2014 13:56 schreef Belsezar het volgende:
Pfff, werk na een vakantie, wat een ramp.
Ik ben de helft van alle info vergeten
Oh en hoi natuurlijk.
Nee ik zat de maand februari in Braziliequote:Op maandag 10 maart 2014 13:58 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Weekend = vakantie of je zit op fok je tijd te verdoen tijdens je vakantie?
Maar het is Moniek, en Moniek roeleert qua acterenquote:Op maandag 10 maart 2014 12:24 schreef HeatWave het volgende:
De trailer was al alsof er door een blinde met dyslexie werd voorgelezen van de autocue, zo tenenkrommend waardeloos.
Let's agree to disagree dan maar weerquote:Op maandag 10 maart 2014 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het is Moniek, en Moniek roeleert qua acteren
En dus wil ik hem zien.
LEEF! is zo'n mooie film
Ja, want met jou valt toch niet te discussierenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Let's agree to disagree dan maar weer.
Ik in de jouwe zaterdag (AMA repetities op Atlantisplein).quote:Op maandag 10 maart 2014 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was in je provincie gisteren! Brabant de gekste
Ook weer zoquote:Op maandag 10 maart 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want met jou valt toch niet te discussieren
Ik zag de foto op facebook van de repetities jaquote:Op maandag 10 maart 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in de jouwe zaterdag (AMA repetities op Atlantisplein).
Ja die waren afgelopen weekend.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zag de foto op facebook van de repetities ja
Zag hetquote:Op maandag 10 maart 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die waren afgelopen weekend.
Zaterdag met de spelers en zondag met de muzikanten.
Ik was zondag al weer terug hoor. Sterker nog, was zaterdagmiddag al weer terug. Was nl kotsmisselijk richting A'dam gegaan ('s ochtends nog overgegeven), dus wilde zsm ook weer naar huis en t bed in. Wat denk je? Springer voor de trein op de terugwegquote:Op maandag 10 maart 2014 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zag het
EN ik zat zondag in Kerkdriel. Iemand moet toch op de provincie letten als jij weg bent
MOet je niet zo veel zuipenquote:Op maandag 10 maart 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was zondag al weer terug hoor. Sterker nog, was zaterdagmiddag al weer terug. Was nl kotsmisselijk richting A'dam gegaan ('s ochtends nog overgegeven), dus wilde zsm ook weer naar huis en t bed in. Wat denk je? Springer voor de trein op de terugweg
Heeft er niets mee te maken. Helaas.quote:
Homo's kunnen toch zwanger worden!quote:
Alleen de vrouwelijke typesquote:Op maandag 10 maart 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Homo's kunnen toch zwanger worden!.
Jupquote:Op maandag 10 maart 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Homo's kunnen toch zwanger worden!.
Jij hebt gelijk.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Discussie in t homo-topic over scheren (grooming). Over dat hetero's dat taboe vinden. En ik dacht van niet, dat dat anno 2014 toch wel redelijk normaal is dat een vent z'n zak scheert/bijhoudt of niet, maar dat niemand daar echt meer van opkijkt. Of dat t kopen van een bodygroom (voor zak, maar ook oksels of borsthaar of wat dan ook) ook niet taboe meer is.
Dus ik pleur t ff hier neer om mijn statement te checken
Natuurlijk alles bijhoudenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Discussie in t homo-topic over scheren (grooming). Over dat hetero's dat taboe vinden. En ik dacht van niet, dat dat anno 2014 toch wel redelijk normaal is dat een vent z'n zak scheert/bijhoudt of niet, maar dat niemand daar echt meer van opkijkt. Of dat t kopen van een bodygroom (voor zak, maar ook oksels of borsthaar of wat dan ook) ook niet taboe meer is.
Jups, normaal.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon online bestellenquote:Op maandag 10 maart 2014 16:29 schreef Ang3l het volgende:
De homo's dachten dat hetero's zich zouden schamen om zoiets als een bodygroom te kopen in een winkel. Ik dacht van niet.
Net als condooms en tampons uiteraardquote:
Kan. Maar zou "de hetero" zich schamen zo'n ding in een winkel te kopen dan?quote:
Ik koop glijmiddel nog wel bij de Albert Hein. Zo hopla tussen de boontjes en lasagna op de bandquote:Op maandag 10 maart 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net als condooms en tampons uiteraard
Oh, ja, " de homo, de vrouw, de blanke" bestaat allemaal niet maar "de hetero" welquote:Op maandag 10 maart 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan. Maar zou "de hetero" zich schamen zo'n ding in een winkel te kopen dan?
Ik bedoel, het is niet eens alleen voor daaronderzegmaar.
Waarom schamen? Ik koop toch ook gilette mesjes in de winkel?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan. Maar zou "de hetero" zich schamen zo'n ding in een winkel te kopen dan?
Ik bedoel, het is niet eens alleen voor daaronderzegmaar.
ja, van Bertolli zekerquote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik koop glijmiddel nog wel bij de Albert Hein. Zo hopla tussen de boontjes en lasagna op de band
Ja. En nog ff en je bent gvd een minderheid en ik ga een kampje met een spoorlijn openen!!!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ja, " de homo, de vrouw, de blanke" bestaat allemaal niet maar "de hetero" wel.
Geeneens tussen de komkommers en de courgettes?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik koop glijmiddel nog wel bij de Albert Hein. Zo hopla tussen de boontjes en lasagna op de band
Nou, dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom schamen? Ik koop toch ook gilette mesjes in de winkel?
Het doet haar verwijderen. En dat is wat ik wil.
Crisco. Ken je gay attributen!quote:
Kinderspelquote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeneens tussen de komkommers en de courgettes?
Mein absolutely faaaaaabulous kampf?quote:Op maandag 10 maart 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En nog ff en je bent gvd een minderheid en ik ga een kampje met een spoorlijn openen!!!
Soort (my little) ponykamp!quote:Op maandag 10 maart 2014 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mein absolutely faaaaaabulous kampf?
Nope, zegt me helemaal nietsquote:
Da's bakvet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's bakvet.
Maar in de gay-scene wordt het ook wel gebruikt bij....Waarom niet in de hetero scene?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You got mequote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's bakvet.
Maar in de gay-scene wordt het ook wel gebruikt bij....Weer wat geleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Natuurlijk! Wij willen een vrouw die netjes is dus de man doet hetzelfdequote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Yep ik ook. Tot grote verbazing van vriendin toen ze erbij was.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Taboe? Ik heb meer het idee dat het als hetero een taboe is om te zeggen dat je niet je sjarrel glad houdt, je okselharen idem en je wenkbrauwen epileert.quote:Op maandag 10 maart 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat over herenzaakjes en jij wordt wakker rhutje?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Vertel eens over jouw piemelzaakje dan?
Ik had niet anders verwacht van je!quote:Op maandag 10 maart 2014 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kom er speciaal voor van mijn balkon!
Was lekker weer gister dus ik heb het heerlijk gehad en zaterdag een lekkere BBQquote:Op maandag 10 maart 2014 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
Ja! En jij?
Gisteren echt een perfecte dag gehad
Mag dat wel met de nieuwe strenge regels?quote:Op maandag 10 maart 2014 18:46 schreef rhubarbje het volgende:
Vertel eens over jouw piemelzaakje dan?
Wat? Zijn er weer nieuwe regels?quote:Op maandag 10 maart 2014 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mag dat wel met de nieuwe strenge regels?
Zal ik je er eentje sturen dan?quote:
Als ze iets terug stuurt eventjes forwarden naar de rest van de R&P sc crowd hè!quote:
Enkel naar degenen die zelf ook regelmatig de doorstuurafspraken nakomen.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ze iets terug stuurt eventjes forwarden naar de rest van de R&P sc crowd hè!
Niet eens meer?quote:
geen naaktquote:
Oh, maar dan zijn er nog zat andere mogelijkheden!quote:
quote:
Kaas gegeten?quote:
Als dat zo is, heb je de buikpijn gewoon verdiend. Kaas.quote:
Inderdaad! Elke vorm van kaas isquote:Op maandag 10 maart 2014 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo is, heb je de buikpijn gewoon verdiend. Kaas.
* anti-kaasboksquote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef blondetrien het volgende:
KAAS![]()
![]()
Helaas kan ik dan weer geen gewone kaas verdragen
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:22 schreef blondetrien het volgende:
KAAS![]()
![]()
Helaas kan ik dan weer geen gewone kaas verdragen
Kaas is kaas. Kaas is vies.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef blondetrien het volgende:
Hebben jullie ook massa-aversie tegen geitenkaas? Smaakt toch weer heel anders. Geitenkaas op een croissantje, maak mij blij!
Het is nu iets beter, maar dat kan ook aan de Paracetamol liggen.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2014 22:27 schreef blondetrien het volgende:
Hebben jullie ook massa-aversie tegen geitenkaas? Smaakt toch weer heel anders. Geitenkaas op een croissantje, maak mij blij!
Airwin geeft al antwoord voor mijquote:
Nee, meisjesbuikpijn.quote:
Heb je geen bruistableten? Ik heb van die dingen waarbij je eigenlijk je buikpijn wegboert, goed spulquote:Op maandag 10 maart 2014 22:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is nu iets beter, maar dat kan ook aan de Paracetamol liggen.
Het is geen buikpijn als in maagpijn.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je geen bruistableten? Ik heb van die dingen waarbij je eigenlijk je buikpijn wegboert, goed spul
Geen idee hoe dat voelt maar ik ben ook manquote:Op maandag 10 maart 2014 22:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is geen buikpijn als in maagpijn.Het is ''Ik wil chocolade, rondlopen in mijn pyjama, zielige film kijken'' buikpijn.
Ahh ok, nee daar weet ik niks van.quote:
Ahh ja, duidelijk!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het is geen buikpijn als in maagpijn.Het is ''Ik wil chocolade, rondlopen in mijn pyjama, zielige film kijken'' buikpijn.
Wet anal asses pt. 23?quote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef Belsezar het volgende:
Dus die ene film downloaden waarover ik je verteld heb!
Het voelt rot.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat voelt maar ik ben ook man
Haha ja, misschien maar ff doen morgenquote:Op maandag 10 maart 2014 22:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ja, duidelijk!
Dus die ene film downloaden waarover ik je verteld heb!
Blij dat ik er alleen indirect last van hebquote:
Je kent 'm?quote:
Eensch!quote:Op maandag 10 maart 2014 22:43 schreef blondetrien het volgende:
Alle dames met meisjesbuikpijn mogen wat mij betreft ronddwalen in pyama's, chocolade eten en zielige films kijken tot in de treurigheid. Met een kopje chocolademelk erbij.Dit zijn terechte wensen.
Niet specifiek maar ik denk dat ik wel kan raden waar hij over gaat.quote:
Nee nog veel erger, veel veel erger...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Deze heeft toevallig een briljante verhaallijn met een goede spanningsboog en verrassende plotwendingen.quote:Op maandag 10 maart 2014 22:44 schreef Sinceria het volgende:
Niet specifiek maar ik denk dat ik wel kan raden waar hij over gaat.
Goede dialogen, mooie muziek, goede acteurs en actrices. Camera werk is ook briljant gedaan. Zeer vernieuwdquote:Op maandag 10 maart 2014 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze heeft toevallig een briljante verhaallijn met een goede spanningsboog en verrassende plotwendingen.
Morgen 10 uur beginnenquote:Op maandag 10 maart 2014 23:37 schreef Sinceria het volgende:
Niet dat ik niet eigenlijk moet gaan slapen trouwens.
Mazzelaar!quote:
quote:
Waarom kom jij nooit in mijn dorpje in Tapped Out?quote:
Kom al bijna niet in mn eigen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Waarom kom jij nooit in mijn dorpje in Tapped Out?
Whehehequote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:52 schreef Cue_ het volgende:
Iemand zegt iets over PHP, ik kijk op en misschien heb ik nu een opdracht aan m'n broek hangen
Niet verkeerd natuurlijk ,maar geen idee wat het is en of ik het uberhaupt wel kan
Ja, gaaf is ie he?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:54 schreef HeatWave het volgende:
Eindelijk aan South Park, The stick of truth begonnen gisteren:
GE-NI-AAL.
Ja, echt heel cool. Speelt gewoon bijna als een aflevering. En ik heb normaal echt een hekel aan turn based, maar het is wel goed te doen zoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaaf is ie he?Heb hem al bijna uitgespeeld.
Na 15 uur spelen wordt dat turnbased af en toe wel een beetje irritant.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt heel cool. Speelt gewoon bijna als een aflevering. En ik heb normaal echt een hekel aan turn based, maar het is wel goed te doen zo.
En zoveel verwijzingen en "inside" grappen.
Ja, kan ik me wel indenken. Ik heb het ook altijd een hele rare vorm van vechten gevonden in spellen, het slaat natuurlijk echt helemaal nergens opquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Na 15 uur spelen wordt dat turnbased af en toe wel een beetje irritant.
Ik dacht dat we die film stil zouden houden?quote:
Het is zo dichtbij een aflevering van South Park als een game ooit zal komen.quote:
En daarom roepen wij mannen dat jullie gewoon lekker in de keuken moeten blijvenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
Aaaargh! Gisteren kei lang aan mijn scriptie gewerkt, heb ik het niet opgeslagen blijkbaar!
Alles is weg
Ik haat die stomme scriptie
Tof!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is zo dichtbij een aflevering van South Park als een game ooit zal komen.
Ik zag m gister op m'n scherm komen in die PS bar zegmaar (hoe heet dat ding ook alweer? X bar? Dinges?)quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, gaaf is ie he?Heb hem al bijna uitgespeeld.
Ja, beide. Al is de EU versie voor consoles gecensureerdquote:
Wordt kok.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik zou kunnen afstuderen vanuit de keuken dan graag
Waarom zou je moeten afstuderen om in de keuken te staan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:36 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik zou kunnen afstuderen vanuit de keuken dan graag
Wat?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, beide. Al is de EU versie voor consoles gecensureerd.
Het gaat echt idd helemaal nergens overquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom roepen wij mannen dat jullie gewoon lekker in de keuken moeten blijven.
Vrouwen en techniek, altijd de vrouwen die bestanden weggemieterd/overschreven hebben, 90% van de kapotgevallen smartphones hier zijn van vrouwen.
Blijf er toch lekker bij weg.
Wat heeft Duitsland er mee te maken dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 09:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dankzij Duitsland. Daarom de PC-versie gebruiken, die heeft dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |