Jij je username wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je doet je ondertitel geen eer aan
Eet ze en tot later!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die weet je alNu naar de visboer en supermarkt! Tot later
Ja, maar het is een van de weinige films die we nog niet gezien hebben. En ach, we kunnen nog altijd naar buiten als het tegenvalt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
American Hustle is niet zo goed
Zou helemaal niet er in proppen en op een terras gaan zitten
Klinkt ook goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! Hoop dat het lukt
Niet echt. Zometeen eens een fatsoenlijke maaltijd eten en voor de rest relaxen.
Morgenmiddag komt er een goede vriend van me langs, dus dat is wel gezellig.
Ja eigenlijk wel ja. Veel hulp gehad, alles past erin. Nu moeten dingen nog een plekje krijgen. Maar ben wel blij dat alles erbij past.quote:
Kan ook, mijn latijn is na al die jaren niet best meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd quattro, maar ik kan nog slechter in het latijns tellen dan in het grieks
Oh je hebt latijn gehad?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan ook, mijn latijn is na al die jaren niet best meer.
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh je hebt latijn gehad?
Ik kreeg dat niet in mn vakkenpakket
met heel school? Waarom?, en hoe?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.
O damnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel kort, ben in 4 atheneum gestopt met school.
Heel erg lang en ingewikkeld verhaal. Maar inmiddels studeer ik dit jaar af aan de universiteit, dus het is allemaal goed gekomen hoor, alleen wat later dan gebruikelijk.quote:
Oke, dan was het geen kattepis neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heel erg lang en ingewikkeld verhaal. Maar inmiddels studeer ik dit jaar af aan de universiteit, dus het is allemaal goed gekomen hoor, alleen wat later dan gebruikelijk.
Oh en heel school ja, en hoe: werd ontslagen van de leerplicht.
Gelukkig niet, dat spul meurt!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, dan was het geen kattepis nee
quote:
Ervaring?quote:
Je had gelijk over American Hustle. Kutfilm.quote:
Godver, das kut.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mn moeder had een laptop
En een kat
En die kat moest pissen
Over de laptop heen
Laptop kapoet
Ook hoi.quote:
Shit en ik lag al in mn nestquote:Op zondag 9 maart 2014 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hai
Ik was op tijd gaan slapen maar nu ben ik al weer wakker
Een beetje verdrietig, een beetje warrig, maar ook een beetje zonnigquote:Op zondag 9 maart 2014 10:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker zonnig
En hoe is het leven daaro in Evieland?
Een mengeling van van alles en nog wat dusquote:Op zondag 9 maart 2014 10:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Een beetje verdrietig, een beetje warrig, maar ook een beetje zonnig
zie je dmquote:Op zondag 9 maart 2014 10:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een mengeling van van alles en nog wat dus
Maar een beetje verdrietig..hoezo dat dan als ik vragen mag?
Gekregen en zo eerlijk mogelijk antwoord terug gegevenquote:
Heee onze hunk uit -knip-quote:
Omgeving Hoorn it is.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gekregen en zo eerlijk mogelijk antwoord terug gegeven
[..]
Heee onze hunk uit Hoorn!
Tijdje niet meer gezien
vast niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:43 schreef xFriendx het volgende:
Straks een Alfa meeting, benieuwd of Peu er is en ik hem weer niet zie/herken
nee helaas even te verdrietig voor zon.. en nog steeds aan het wakker worden (al uuuuuren) met een kopje thee... denk dat koffie toch beter werktquote:
Zon is goed voor je! Worden mensen vrolijk van. En koffie, met mate dan. Anders kom je vanavond niet in slaap.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:45 schreef Evie het volgende:
[..]
vast niet.
[..]
nee helaas even te verdrietig voor zon.. en nog steeds aan het wakker worden (al uuuuuren) met een kopje thee... denk dat koffie toch beter werkt
Met een kopje koffie voor het slapengaan slaap ik anders prima hoor! Moet alleen niet te veel suiker eten voor het slapengaanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zon is goed voor je! Worden mensen vrolijk van. En koffie, met mate dan. Anders kom je vanavond niet in slaap.
Ik ga zometeen weg met de auto en dan op de meetingplek (Lelystad) in de zon staanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Met een kopje koffie voor het slapengaan slaap ik anders prima hoor! Moet alleen niet te veel suiker eten voor het slapengaan![]()
jij al in het zonnetje?
Raak er nu al wagenziek vanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ga zometeen weg met de auto en dan op de meetingplek (Lelystad) in de zon staan![]()
Rijd ook wel tof, met die zon over de kleine dijk. Heerlijk.
Veel plezierquote:Op zondag 9 maart 2014 10:57 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben er vandoor. Wellicht tot snel weer hier in het topic. Dan ben ik ook weer een beetje bij met de laatste ontwikkelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |