https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Maxbet op 08-03-2014 13:33:35 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
WetCatCoin?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we een scamcoin beginnen en de winst verdelen?
Haha, ja, lol. Meer dan een persoonlijke aanval konden ze blijkbaar niet vinden in hun poging om HeavyCoin te verdedigenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
Heb trouwens gelezen dat MaGNeT een scammer is dus die kan wel helpen.
Link?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:39 schreef MichaelScott het volgende:
Ze hebben wel goede plaatjes in die thread
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=470391.1260
En anders zetten we een exchange op. Laten die een maand draaien en dan vinden we ineens een bug, waardoor de site eventjes offline moet, en nadat we alle coins naar onze eigen wallets hebben gestuurd, verdwijnt de sitequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Dus ik dacht aan:
- 10% premine, waarvan alles direct wordt verdeeld onder de investeerders
- 5 min. blocktime
- Blockreward heeft de vorm van een sinus over de loop van een half jaar (begint dus laag, is na 3 maanden op zijn hoogtepunt)
- diff verandert elk blok
En het investeringsgeld voor ons[ afbeelding ]
Een exchange puur voor de WCCquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders zetten we een exchange op. Laten die een maand draaien en dan vinden we ineens een bug, waardoor de site eventjes offline moet, en nadat we alle coins naar onze eigen wallets hebben gestuurd, verdwijnt de site.
Nee, daarom is dit zo'n goed ideequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:46 schreef MichaelScott het volgende:
Is er al een coin waarbij de beloning elk block verdubbelt?
Jezelf quoten met dat leuke plaatje eronderquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:49 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, ik kreeg eerst nog de volle laag toen ik suggereerde dat het een scam zou kunnen zijn maar nu loopt het toch wel storm daar
Donequote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jezelf quoten met dat leuke plaatje eronder
Maar wij zijn toch allemaal eerlijk dus dat doen we niet...toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Dus ik dacht aan:
- 10% premine, waarvan alles direct wordt verdeeld onder de investeerders
- 5 min. blocktime
- Blockreward heeft de vorm van een sinus over de loop van een half jaar (begint dus laag, is na 3 maanden op zijn hoogtepunt)
- diff verandert elk blok
En het investeringsgeld voor ons[ afbeelding ]
Wij brengen een coin uit, doen er een bitcoinexchange bij en gebruiken de investeringen om die server te onderhouden. Ik zou niet weten waarom dat niet eerlijk isquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch allemaal eerlijk dus dat doen we niet...toch?
Vergeet trouwens ook niet een pool voor het minen. Misschien zelfs twee of zo. En dan maar de helft van de coins verdelen onder de minersquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij brengen een coin uit, doen er een bitcoinexchange bij en gebruiken de investeringen om die server te onderhouden. Ik zou niet weten waarom dat niet eerlijk is
Maar als dat net zo goed gaat werken als het maken van die coin hier, dan komt het nooit van de grond.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wij brengen een coin uit, doen er een bitcoinexchange bij en gebruiken de investeringen om die server te onderhouden. Ik zou niet weten waarom dat niet eerlijk is
Ik heb dat topic maar even een schop gegevenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar als dat net zo goed gaat werken als het maken van die coin hier, dan komt het nooit van de grond.
Er moet gewoon iemand beginnen, anderen volgen vanzelfquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar als dat net zo goed gaat werken als het maken van die coin hier, dan komt het nooit van de grond.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet gewoon iemand beginnen, anderen volgen vanzelf
Ik maak straks wel een topic aan, dit keer met meer info dan die vorige. Met een taakverdeling. Wel eerst een goede naam nodig.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, en als het toch niet van de grond komt een dag.
FapCoinquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak straks wel een topic aan, dit keer met meer info dan die vorige. Met een taakverdeling. Wel eerst een goede naam nodig.
Totocoinquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak straks wel een topic aan, dit keer met meer info dan die vorige. Met een taakverdeling. Wel eerst een goede naam nodig.
24quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:52 schreef TimKuik het volgende:
MaGNeT, hoeveel referals heb je op cryptsy?
en ethereum dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:49 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, ik kreeg eerst nog de volle laag toen ik suggereerde dat het een scam zou kunnen zijn maar nu loopt het toch wel storm met mensen die hetzelfde beginnen te voelen
Ah ja, het kan natuurlijk nog goedkomen maar als je na alle scams nog investeert in een coin met een IPO dan heb je echt een steekje los.
Je maakt hoe dan ook een (groep) handige developer(s) rijk en of jij er (als "investeerder") wat aan overhoudt moet je nog maar zien.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je maakt hoe dan ook een (groep) handige developer(s) rijk en of jij er (als "investeerder") wat aan overhoudt moet je nog maar zien.
NamelessCoinquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Een naam bedenken is nog best moeilijk
Begin wel zonder naam...
Guldencoin (GLD)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Begin wel zonder naam...
John Doecoin.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Begin wel zonder naam...
ohquote:Als je mij nu niet met rust laat dan stuur ik me vrienden op je af vieze hoer dat je der ront loopt hè jouw laten neuken op de hoeksteen shit man dat is pas zielig
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn laten neuken helemaal niet op de hoeksteen.
Die staat nu in de tussenstand bovenaan de votelijst bij Mintpal.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, ben blij dat ik m'n USDE sell-order gisteravond nog weggehaald heb op Swisscex.comCoin is nu al ruim x2
quote:
Zou mooi zijn, die heb ik ook nog ergens gestald. Even stemmenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staat nu in de tussenstand bovenaan de votelijst bij Mintpal.
Ach, kan je mij hier gezelschap houdenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:24 schreef edcetera het volgende:
Hi,
IkKrijgGeenVrijVoorDeBITMeet meld zich
Jij gaat ook niet? Ow wacht, jij bent onderweg om die kutbalk te zoekenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, kan je mij hier gezelschap houden
Nah, dan moet ik naar Limburgquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet? Ow wacht, jij bent onderweg om die kutbalk te zoeken
Schuld van de Rabobankquote:Op zondag 9 maart 2014 01:33 schreef Toto69 het volgende:
Spijtighoe rustig de Sc is sinda een tijdje
quote:
Wat denk jij hier van?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:38 schreef Maxbet het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)tc_not_the_declared/
Is dit voldoende bewijs om te stellen dat Gox (weer) toegang heeft tot minimaal 180k BTC?
Zelfde hier, ik zie alleen niet echt hoe die coins door de Gox API heen kunnen komen zonder coins van Gox te zijn.quote:
Tja... Goxquote:Op zondag 9 maart 2014 01:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zelfde hier, ik zie alleen niet echt hoe die coins door de Gox API heen kunnen komen zonder coins van Gox te zijn.
superquote:Op zondag 9 maart 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
Morgen 21 graden en zonnig
Lekker de hele dag buiten fietsen/lopen/zonnen
niet met zulk weerquote:Op zondag 9 maart 2014 01:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij morgen weer eens 2k+ posts hier maken?
Ach, iedereen kan een verhaaltje bedenken...quote:Op zondag 9 maart 2014 04:03 schreef Jan-Slagter het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)_news_early_release/
[ afbeelding ]
Curvefever jongenquote:Op zondag 9 maart 2014 01:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij morgen weer eens 2k+ posts hier maken?
Hoiquote:
Ja het is zondagochtend wat verwacht je anders?quote:Op zondag 9 maart 2014 09:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoi
Het is erg druk hier zoals je ziet
POL toegevoegd!quote:Op zondag 9 maart 2014 11:35 schreef Nattekat het volgende:
BIT / Onze eigen BIT coin
Hup hup, allemaal melden daar! Anders komt dit ook niet van de grond
Dan had je een privésauna gehad zeker?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef MaGNeT het volgende:
Heb nu 140Mhash/s op ECCoin
Ben blij dat het met deze temperaturen niet in mijn huis staat![]()
Leafeon is terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Wie, ikquote:
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Leafeon672 het volgende:
Nou, had op z'n minst taart en slingers verwacht....
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
De slingers moet je er maar bij denken
Bans worden niet besproken op het forumquote:
Dan maar via dmquote:Op zondag 9 maart 2014 13:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op het forum
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had je een privésauna gehad zeker?.
Morgen 17:30 op Utrecht CSquote:
Ohquote:
Geeft niet, dan kom je wat later.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
OhDan worden mijn tieten gedaan....
Zijn er tenminste wezens met tieten op de meetquote:Op zondag 9 maart 2014 13:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geeft niet, dan kom je wat later.
Kunnen we meteen even voelen
Zit je in Portugalquote:
Gelukkig heb ik airco op mijn zolderkamertjequote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik airco op mijn zolderkamertje
Alweer?quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:
BTCquote:
Heb je nou al tieten?quote:
Ik ga zo ook naar buiten, engquote:Op zondag 9 maart 2014 14:06 schreef µ het volgende:
[..]
Ff top gear kijken.
Zometeen naar buiten. Skaten
.
Te warmquote:
Jong, de UV is nu max. 3quote:Op zondag 9 maart 2014 14:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Te warm![]()
Tussen 12 en 3 uur buiten zijn![]()
Wil je huidkanker oplopen ofzo?
quote:
GMTAquote:
Reminds me, ff E03 en E04 binnenhalen, morgen de restquote:Op zondag 9 maart 2014 14:06 schreef µ het volgende:
[..]
Ff top gear kijken.
Zometeen naar buiten. Skaten
.
Wilde hem net gaan postenquote:
Waarom nietquote:
Oh no you didn'tquote:
Kan die gelijk een mooie vrouw wordenquote:
Wat is er danquote:
Wat ben je daarmee van planquote:
Nee, de bubbel is klaargekomenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:21 schreef MichaelScott het volgende:
Is die bubble nou nog niet gebarsten?
Zal wel aan het werk zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zal wel aan het werk zijnNou ja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.......
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Mijn post aanpassen.quote:
Ik ga het tegen trolletje zeggenquote:
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]Lekker roddelen en stoken tussen iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Je moet toch wat als het buiten zulk slecht weer is.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Lekker roddelen en stoken tussen iedereen.
Inderdaad, wat een kutweerquote:Op zondag 9 maart 2014 14:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je moet toch wat als het buiten zulk slecht weer is.
Heb je eigenlijk nog wat KPD-toppertjes voor me? Ik heb nu toch niets te doen.quote:
Ik wilde net gaan fappenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog wat KPD-toppertjes voor me? Ik heb nu toch niets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |