SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja heej stoor je verder niet aan mij hoorJe mag best mee doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja heej stoor je verder niet aan mij hoorTriooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wie?quote:
Gaat al niet door ben ik bangquote:
Over n kwartiertje een uitgebreide voorlichting. Verder gezien dat ze veel kleine beestjes bestuderen en vissen opensnijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Al wat wijzer qua school?
Visquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Over n kwartiertje een uitgebreide voorlichting. Verder gezien dat ze veel kleine beestjes bestuderen en vissen opensnijden.
Lekker en interessant.quote:
Met uitjes?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Over n kwartiertje een uitgebreide voorlichting. Verder gezien dat ze veel kleine beestjes bestuderen en vissen opensnijden.
Forel in het rookoventje met venkel en citroenquote:
Aljottaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Forel in het rookoventje met venkel en citroen
Dat lijkt een beetje op sopa do marquote:
Honger gekregen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Forel in het rookoventje met venkel en citroen
Moet ik nog even een extra forel voor je gaan kopen?quote:
Ja, is echt heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op sopa do mar
Mijn absolute favoriete soep, zo lekker!
Klinkt goed! Ik had het in de andere SC over vlees op de bbq maar misschien ga ik toch maar even langs de visboerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, is echt heerlijkEten op een terrasje in Marsaxlokk op een zondag, als de vis net vers is binnen gebracht, flesje wijn erbij en vers knapperig brood
![]()
Dat zegt niets kaneel. Mijn beste vriend doet dat ook en die heeft toch meer dan geregeld een leuke dame in zijn bed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms vraag ik me af waarom mensen denken dat ik gay ben.
Op andere momenten, zoals daarnet, als ik luidkeels sta mee te zingen en te dansen op YMCA, weet ik exact waarom mensen dat denken.
De beste vis hierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik had het in de andere SC over vlees op de bbq maar misschien ga ik toch maar even langs de visboer
Prachtig plekje om een lekker visje te eten!quote:
En aangezien vis moet zwemmen:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prachtig plekje om een lekker visje te eten!
Mannen die dat niet durven te doen uit angst om als een homo over te komen zijn grotere homo's.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms vraag ik me af waarom mensen denken dat ik gay ben.
Op andere momenten, zoals daarnet, als ik luidkeels sta mee te zingen en te dansen op YMCA, weet ik exact waarom mensen dat denken.
Een goede witte wijn! Das maanden geleden!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En aangezien vis moet zwemmen:
[ afbeelding ]
De meeste witte wijn hier is niet zo speciaal, simpelweg omdat het eiland te klein is om een echte wijncultuur op te kunnen bouwen. Het klimaat en de grond zijn echter bijzonder geschikt. Dit is echt een van de beste witte wijnen die ik ooit gedronken heb, 100% Malteesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een goede witte wijn! Das maanden geleden!
Vertelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ha, ik heb aan een bloggers mystery box challenge meegedaan. En er is best een tof gerechte uitgekomen van ingrediënten die ik normaal echt nooit zou combineren.
Klinkt goed! Die gaan we van de zomer eens proberen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De meeste witte wijn hier is niet zo speciaal, simpelweg omdat het eiland te klein is om een echte wijncultuur op te kunnen bouwen. Het klimaat en de grond zijn echter bijzonder geschikt. Dit is echt een van de beste witte wijnen die ik ooit gedronken heb, 100% Maltees
Nou, we hadden dus 6 ingrediënten, waarvan we er minimaal 3 moesten gebruiken. De ingrediënten zijn: Zwarte bonen, boerenkool, makreel, mango, cranberry's en parmezaanse kaas. Verder heb je een "pantry" met standaard producten die je altijd mag gebruiken. Boter, bloem, kruiden. Dat soort dingen.quote:
Die opleiding. Mooie verhaaltjes zijn het wel. Gek dat er in de voorlichting steeds benadrukt werd dat bepaalde stukken slechts verkooppraatjes waren.quote:
Dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, we hadden dus 6 ingrediënten, waarvan we er minimaal 3 moesten gebruiken. De ingrediënten zijn: Zwarte bonen, boerenkool, makreel, mango, cranberry's en parmezaanse kaas. Verder heb je een "pantry" met standaard producten die je altijd mag gebruiken. Boter, bloem, kruiden. Dat soort dingen.
Ik heb de boerenkool, cranberry's en Parmezaanse kaas gebruikt voor deze boerenkool quiche.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, al eet ik geen kaas helaas.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, we hadden dus 6 ingrediënten, waarvan we er minimaal 3 moesten gebruiken. De ingrediënten zijn: Zwarte bonen, boerenkool, makreel, mango, cranberry's en parmezaanse kaas. Verder heb je een "pantry" met standaard producten die je altijd mag gebruiken. Boter, bloem, kruiden. Dat soort dingen.
Ik heb de boerenkool, cranberry's en Parmezaanse kaas gebruikt voor deze boerenkool quiche.
[ afbeelding ]
Boerenkool.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
Ik vind normale quiche lekkerder hoor, maar het is leuk om eens "verplicht" te worden om andere dingen te proberen. En raar genoeg was het prima om te eten, terwijl ik helemaal niet zo van de boerenkool ben.
Een nieuwe passie is in het leven gekomenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:36 schreef twi het volgende:
[..]
Zo, jij hebt het naar je zin zo te zien! Vertel, wat is er voor leuks gebeurd?
Zin in?quote:
Wilde seks en dan met een orgasmeroesje in slaap vallen. Tegen iemand aan het liefstquote:
Dat klinkt als een goed begin van het weekend! Ik ben de beroerdste niet, ik wil je er best bij helpen maar dan moet ik eerst even een afspraakje verzetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde seks en dan met een orgasmeroesje in slaap vallen. Tegen iemand aan het liefst
* LovelyLady gooit lasso uit en roept whiieehaaaaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wilde seks en dan met een orgasmeroesje in slaap vallen. Tegen iemand aan het liefst
Ik wil er nu ook eenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een nieuwe passie is in het leven gekomen
Ik moet zo werkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed begin van het weekend! Ik ben de beroerdste niet, ik wil je er best bij helpen maar dan moet ik eerst even een afspraakje verzetten.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gooit lasso uit en roept whiieehaaaa![]()
Ik zit er ook niet mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zegt niets kaneel. Mijn beste vriend doet dat ook en die heeft toch meer dan geregeld een leuke dame in zijn bed.
Ik ben ook maar een klein manneke.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen die dat niet durven te doen uit angst om als een homo over te komen zijn grotere homo's.
Verdomme, ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, volgende week is de andere open dag toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Die opleiding. Mooie verhaaltjes zijn het wel. Gek dat er in de voorlichting steeds benadrukt werd dat bepaalde stukken slechts verkooppraatjes waren.
Het een sluit het ander niet uit he.quote:
Horecawerk toevallig? Ik ben wel toe aan een drankje.quote:
Heb ik ook zin inquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Plaatsen jullie morgen een dateverslag?quote:
jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
* Vinniiee ziet Peu sip in z'n Kappa zitten
Hey Neeltje.quote:
22 maart. En in april ook nog wat dingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet mee.
[..]
Ik ben ook maar een klein manneke.
[..]
Verdomme, ziet er goed uit.
[..]
Hmm, volgende week is de andere open dag toch?
Ja. Welkom bij McDonald's, mag ik uw bestelling alstublieft?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:54 schreef yats het volgende:
[..]
Horecawerk toevallig? Ik ben wel toe aan een drankje.
Ik loop over van de energie, maar kan het niet richtenquote:
Hopelijk kun je dan een goede keuze maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]
22 maart. En in april ook nog wat dingen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Welkom bij McDonald's, mag ik uw bestelling alstublieft?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het maar opruimt. Collega had eens een gebruikt condoom en nog meer rotzooi gevonden in het invalidetoiletquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:17 schreef yats het volgende:
[..]Dat zou voor mij ook een nieuwe locatie zijn om seks te hebben. Moet ik toch maar eens overwegen om straks voordat ik de stad in ga langs de Mac te gaan.
Ik ruim altijd netjes op. Bovendien, jij wilde toch ook iemand om tegenaan te liggen en lekker met een roesje in slaap te vallen? Dan moet er wel even netjes opgeruimd worden om daarna elders weer verder te gaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je het maar opruimt. Collega had eens een gebruikt condoom en nog meer rotzooi gevonden in het invalidetoiletPrima dat je er seks hebt, maar laat het dan wel even netjes achter..
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag er wel een keer een rondje in sturen, onder de voorwaarde dat je m niet sloopt
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ruim altijd netjes op. Bovendien, jij wilde toch ook iemand om tegenaan te liggen en lekker met een roesje in slaap te vallen? Dan moet er wel even netjes opgeruimd worden om daarna elders weer verder te gaan.
Daar kun je geen nee tegen zeggen toch?quote:
Jawelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kun je geen nee tegen zeggen toch?
Vooruit dan maar, voor deze keer zie ik het door de vingers.quote:
Jij hebt toch een relatie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb net de BBQ aangestoken, kom je daarna langs?quote:
Prima, jouw huis of mijn huis?quote:
Ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik loop over van de energie, maar kan het niet richten
[..]
Hopelijk kun je dan een goede keuze maken.
Jij had me toen een foto gestuurd, was een blauwe autoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ene? Volgens mij weet jij niet welke
Jouw huis dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Jouw huis dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee een anderequote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jij had me toen een foto gestuurd, was een blauwe auto
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt toch een relatie?al dik 2,5 jaar niet haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, blijkbaar ben ik in de war met een andere user. Ik ben ook alweer 1,5 jaar vrijgezel.quote:
Jij hosselaar!quote:
Wat, je zet je lul online maar je auto is privé?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas, gaat ik hier niet neerzetten
FB, dan vind ik hem vanzelf welquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas, gaat ik hier niet neerzetten
Soms verandert men van gedachten.;)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, je zet je lul online maar je auto is privé?
Ik heb er 1 gekregen van jou dus die kan ik ook online gooien, maar aangezien het Vinniiee betreft zal ik dat niet zomaar doenquote:
waarom eigenlijk? Wil je niet showen met je patserbakkie?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Soms verandert men van gedachten.;)
Omdat zie DM.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom eigenlijk? Wil je niet showen met je patserbakkie?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen van jou dus die kan ik ook online gooien, maar aangezien het Vinniiee betreft zal ik dat niet zomaar doen
Serieus denken dat ik de foto's zou verkopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekregen van jou dus die kan ik ook online gooien, maar aangezien het Vinniiee betreft zal ik dat niet zomaar doen
je weet het maar nooit met jou...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus denken dat ik de foto's zou verkopen
Ik weet wel wat ik wilquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je weet het maar nooit met jou...
Het was een prima avondjequote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja is dat nog gelukt gister, een scharreltje scoren in utrecht?
Niet als in geneukt, maar dat was mn doel ook niet.quote:
quote:
Hoi.quote:
Gadver wat vervelendquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bah, appeltaart bij mijn koffie.
[..]
Hoi.
Ok.
According to my niples.... jep, hard.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als in geneukt, maar dat was mn doel ook niet.
En wat ben je hard vanavond?
hmmquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
According to my niples.... jep, hard.
Het was toch lekker warm vandaag...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had er ook last van hoor.quote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had er ook last van hoor.![]()
Koude rillingen enz.
quote:
Schuif maar doorquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja.
Er staat nu een tweede stukje mij aan te staren. Maar die negeer ik dan maar gewoon.
Klopt, die is Fok beu denk ikquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
Ik bedacht me net: ene Raene(?) post hier ook niet meer, he.
neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
Nee, helaas. Leuke chick.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:00 schreef Fascination het volgende:
Met of zonder slagroom?quote:
In deze SC?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
Heb haar gister nog wel gezien
Ik las de post verkeerd.quote:
Daar zijn er meer van.quote:
Gemaakt door mijn oma.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met.. is het zelf gemaakt of fabrieksmeuk?
quote:
Ja. Het lieve bessie is nu 88.quote:
En een pan vol draadjesvlees als ik er om vraag.quote:
Zolang het niet naar hachee smaakt... is dat best lekkerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een pan vol draadjesvlees als ik er om vraag.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang het niet naar hachee smaakt... is dat best lekker
Te laat.quote:
Iets beter je best doen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt welkom hier op deze manier.
zoek je toch lekker een snder slachtofferquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt welkom hier op deze manier.
Romantisch de liefde bedrijven?quote:
Pak je boek. Daar staan vast tips in om dat meteen te kunnen regelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb eigenlijk zin in een avondje bankhangen/knuffelen met een leuke meid
Jep, know that feeling brahquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef PeuRac het volgende:
O ja, jij was die rozenvent van gisteren.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Romantisch de liefde bedrijven?
Ik leen het mooiste pak en neem rozen en bonbons mee. Als je wilt... Schrijf ik misschien nog wel een lief gedicht voor je...
Ik wil juist dansen met een vent.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef PeuRac het volgende:
Gisteren al gedansd met een leuke meidquote:
snder?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zoek je toch lekker een snder slachtoffer
Dat boek hoef ik niet te lezen daarvoor, daarbij duurt het wel even voordat je dat stadium bereiktquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pak je boek. Daar staan vast tips in om dat meteen te kunnen regelen.
+1quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:14 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat boek hoef ik niet te lezen daarvoor, daarbij duurt het wel even voordat je dat stadium bereikt
ik hou niet van chocolaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Romantisch de liefde bedrijven?
Ik leen het mooiste pak en neem rozen en bonbons mee. Als je wilt... Schrijf ik misschien nog wel een lief gedicht voor je...
Jawel, ik vroeg me alleen af wat het dan wél moest zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje je zou niet zelf kunnen bedenken dat het een tikfout zou kunnen zijn?
Ja foeiquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik vroeg me alleen af wat het dan wél moest zijn.
Jeetje, sorry hoor.
Welke letter zit er naast de s? Juist jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, ik vroeg me alleen af wat het dan wél moest zijn.
Jeetje, sorry hoor.
Je vergeet een hoofdletterquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeetje je zou niet zelf kunnen bedenken dat het een tikfout zou kunnen zijn?
IK WIST TOCH NIET DAT DE 'S' FOUT WAS, JEETJE HEY.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke letter zit er naast de s? Juist ja
De d?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke letter zit er naast de s? Juist ja
Nu doe je het weerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
optiefen faxman of ik ga echt vervelend zitten doen
Lamballengedrag. Kan het niet uitstaan. Erger me dood.quote:
Zatte mensen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Lamballengedrag. Kan het niet uitstaan. Erger me dood.
Nee, luie bankaardappelen.quote:
Ze willen niet voor je naar de koelkast lopen?quote:
Naja ... Het is meer dat bepaalde dingen echt gedaan moeten worden, die niet mijn verantwoordelijkheid zijn. Dan wordt mijn hulp gevraagd en ben ik vervolgens de persoon die bezig is, terwijl de ander lekker zit te gamen.quote:
Ik kreeg chocolade van KPN, ik houd niet van chocolaquote:
En je laat dat over je heen komen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Naja ... Het is meer dat bepaalde dingen echt gedaan moeten worden, die niet mijn verantwoordelijkheid zijn. Dan wordt mijn hulp gevraagd en ben ik vervolgens de persoon die bezig is, terwijl de ander lekker zit te gamen.
We hadden niet per se afgesproken er nu iets aan te doen, maar wel zo snel mogelijk. Dus ik alvast wat dingen opgezocht, laten zien ... Komt nauwelijks reactie op.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
En je laat dat over je heen komen?![]()
Ik zou er wat van zeggen
Wat, waarom?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg chocolade van KPN, ik houd niet van chocola
Pff daar kan je toch niks mee...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
We hadden niet per se afgesproken er nu iets aan te doen, maar wel zo snel mogelijk. Dus ik alvast wat dingen opgezocht, laten zien ... Komt nauwelijks reactie op.
omdat ik interactieve TV heb of zo, om op de bank op te eten terwijl je er naar kijktquote:
Juist jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik interactieve TV heb of zo, om op de bank op te eten terwijl je er naar kijkt![]()
Had liever een zak chips gehad
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Fijne avond en misschien tot later.....
Jij ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat ik interactieve TV heb of zo, om op de bank op te eten terwijl je er naar kijkt![]()
Had liever een zak chips gehad
* Fera pakt AED en gooit op het topicquote:
Dat was niet het advies wat ik kreeg.quote:
Te laat, ik heb er een AED op gegooid. Had ik niet moeten doen.quote:
Dan wordt het een schokkende beademingquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Te laat, ik heb er een AED op gegooid. Had ik niet moeten doen.
Heb gisteren kaneelrollen gehaaldquote:
Waarom zo boos?quote:
Ohja... Ik ga dinsdag gewoon weer wentelteefjes maken voor uk en mijzelf.quote:
Heb hier bijna een kilo liggen, heb laats een paar pakken weg kunnen gooien omdat het over de datum wasquote:
Welke route nam je met de trein vandaag? Misschien reden we wel op hetzelfde spoor eventjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Te laat, ik heb er een AED op gegooid. Had ik niet moeten doen.
hmm, dan heb ik tijd, dus zeg maar hoe laat ik waar moet zijn, schuif ik lekker aanquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja... Ik ga dinsdag gewoon weer wentelteefjes maken voor uk en mijzelf.
Hetzelfde slijmspoor?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke route nam je met de trein vandaag? Misschien reden we wel op hetzelfde spoor eventjes.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dan heb ik tijd, dus zeg maar hoe laat ik waar moet zijn, schuif ik lekker aan
Terecht. Eten is geweldig.quote:
Ik was met de auto.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welke route nam je met de trein vandaag? Misschien reden we wel op hetzelfde spoor eventjes.
Dan hebben wij elkaar misschien gekruistquote:
Ik las gekust. Wat.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan hebben wij elkaar misschien gekruist
Ik ga voortaan wel met de benenwagen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle mannen in het topic hard geworden.
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik las gekust. Wat.Maar dat kan wel ja. Wel iets later vertrokken dan gepland.
Ik wil geen mannen hard maken.quote:
Hoe is 't met jou dan?quote:
Deze vrouw en haar borstenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo Suits kijken. Met Donna
[ afbeelding ]
Ik heb em al gezien, was weer goedquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Je valt toch alleen op donkerharigen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lijk wel op haar vind ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em al gezien, was weer goeden zij blijft toch de lekkerste vrouw in die serie
![]()
Als je rood vergelijkt met blond, is dat donker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je valt toch alleen op donkerharigen?
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lijk wel op haar vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo oudquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
Ze is 41. Toch zou ik haar niet van me af slaan
Hyper waarvan?quote:
Ook niet vervelend, ik moest er ook ff inkomenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt he
Ik ben seizoen 3 overnieuw aan het kijken, wist niet meer hoe het liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |