SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja heej stoor je verder niet aan mij hoorJe mag best mee doen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja heej stoor je verder niet aan mij hoorTriooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wie?quote:
Gaat al niet door ben ik bangquote:
Over n kwartiertje een uitgebreide voorlichting. Verder gezien dat ze veel kleine beestjes bestuderen en vissen opensnijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Al wat wijzer qua school?
Visquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Over n kwartiertje een uitgebreide voorlichting. Verder gezien dat ze veel kleine beestjes bestuderen en vissen opensnijden.
Lekker en interessant.quote:
Met uitjes?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Over n kwartiertje een uitgebreide voorlichting. Verder gezien dat ze veel kleine beestjes bestuderen en vissen opensnijden.
Forel in het rookoventje met venkel en citroenquote:
Aljottaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Forel in het rookoventje met venkel en citroen
Dat lijkt een beetje op sopa do marquote:
Honger gekregen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Forel in het rookoventje met venkel en citroen
Moet ik nog even een extra forel voor je gaan kopen?quote:
Ja, is echt heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat lijkt een beetje op sopa do mar
Mijn absolute favoriete soep, zo lekker!
Klinkt goed! Ik had het in de andere SC over vlees op de bbq maar misschien ga ik toch maar even langs de visboerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, is echt heerlijkEten op een terrasje in Marsaxlokk op een zondag, als de vis net vers is binnen gebracht, flesje wijn erbij en vers knapperig brood
![]()
Dat zegt niets kaneel. Mijn beste vriend doet dat ook en die heeft toch meer dan geregeld een leuke dame in zijn bed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms vraag ik me af waarom mensen denken dat ik gay ben.
Op andere momenten, zoals daarnet, als ik luidkeels sta mee te zingen en te dansen op YMCA, weet ik exact waarom mensen dat denken.
De beste vis hierquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik had het in de andere SC over vlees op de bbq maar misschien ga ik toch maar even langs de visboer
Prachtig plekje om een lekker visje te eten!quote:
En aangezien vis moet zwemmen:quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Prachtig plekje om een lekker visje te eten!
Mannen die dat niet durven te doen uit angst om als een homo over te komen zijn grotere homo's.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms vraag ik me af waarom mensen denken dat ik gay ben.
Op andere momenten, zoals daarnet, als ik luidkeels sta mee te zingen en te dansen op YMCA, weet ik exact waarom mensen dat denken.
Een goede witte wijn! Das maanden geleden!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En aangezien vis moet zwemmen:
[ afbeelding ]
De meeste witte wijn hier is niet zo speciaal, simpelweg omdat het eiland te klein is om een echte wijncultuur op te kunnen bouwen. Het klimaat en de grond zijn echter bijzonder geschikt. Dit is echt een van de beste witte wijnen die ik ooit gedronken heb, 100% Malteesquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een goede witte wijn! Das maanden geleden!
Vertelquote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ha, ik heb aan een bloggers mystery box challenge meegedaan. En er is best een tof gerechte uitgekomen van ingrediënten die ik normaal echt nooit zou combineren.
Klinkt goed! Die gaan we van de zomer eens proberen!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De meeste witte wijn hier is niet zo speciaal, simpelweg omdat het eiland te klein is om een echte wijncultuur op te kunnen bouwen. Het klimaat en de grond zijn echter bijzonder geschikt. Dit is echt een van de beste witte wijnen die ik ooit gedronken heb, 100% Maltees
Nou, we hadden dus 6 ingrediënten, waarvan we er minimaal 3 moesten gebruiken. De ingrediënten zijn: Zwarte bonen, boerenkool, makreel, mango, cranberry's en parmezaanse kaas. Verder heb je een "pantry" met standaard producten die je altijd mag gebruiken. Boter, bloem, kruiden. Dat soort dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |