Die eerste is 'Be kind to your web-footed friends'quote:Op maandag 10 maart 2014 10:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet het deuntje dat Hans Liberg hier zingt () van 0:00 tot pakweg 0:32?
Oh, en het Jazz/Ragtime-achtig deuntje van 13:00 tot 13:25?
quote:Op maandag 10 maart 2014 10:27 schreef vluggejapie99 het volgende:
Hoe heet het deuntje dat Hans Liberg hier zingt () van 0:00 tot pakweg 0:32?
Oh, en het Jazz/Ragtime-achtig deuntje van 13:00 tot 13:25?
Ofwel, de eerste is The stars and stripes foreverquote:Op maandag 10 maart 2014 10:52 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Die eerste is 'Be kind to your web-footed friends'
niet geheel zoals je het beschrijft, maar een aantal elementen komen er wel in terug: zoek eens naar Windowlicker van Aphex Twinquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:29 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik zoek een video clip, het nummer is met een man met een raar gezicht/masker die lacht. Al de dames in de clip hebben hetzelfde gezicht en je hoort vaak een kreun AAAH van een man. Eindigt met hem in een limousine
Je bent een topperquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:56 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
niet geheel zoals je het beschrijft, maar een aantal elementen komen er wel in terug: zoek eens naar Windowlicker van Aphex Twin
Kan je hier iets mee?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef Hugo- het volgende:
Briljante serie dit, 30 minuten van Arjan Ederveen:
Weet iemand wat het liedje aan het einde van de aflevering (vanaf 23:37) is? Kan het nergens vinden en SoundHound pakt hem niet.
Helaas dat had ik ook al gevonden, is een lijst waarin de aflevering wordt genoemd maar niet de nummers die in die aflevering zelf zitten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je hier iets mee?
http://www.muziekweb.nl/Link/U00001103276/POPULAR
Tochquote:
Zeker mee eens, loop hier al onwijs lang mee!quote:Op woensdag 12 maart 2014 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toch. Haha, het was ook mijn eerste gedachte maar er klopte ook weer zoveel niet dat ik het niet gepost heb.
Geniale clip, geniaal nummer.
O Fortuna uit Carmina Burana van Carl Orff.quote:Op woensdag 12 maart 2014 22:25 schreef Plukdievandeflet het volgende:
Welk nummer is dit? Een oud strijdnummer, gezongen in het latijn? Bekend deuntje, maar ik vind het echt heel mooi.![]()
Het begint op 4:48
En als ik het goed heb is dit hetzelfde nummer;
Op 1:14
(Mocht iemand het nummer met titel kennen dan zouden we daarna eventueel verder kunnen lullen over de zangkwaliteiten van Joost.)
Ik zie hem, bedanktquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:27 schreef qltel het volgende:
[..]
O Fortuna uit Carmina Burana van Carl Orff.
http://soundtrack.mtv.com(...)-season-1-episode-7/quote:Op woensdag 12 maart 2014 23:25 schreef karb het volgende:
Help help,
Ik ben op zoek naar een lied uit het MTV programma "Are you the one". Het gaat om aflevering 7, vanaf 10:26 begint het al langzaam te spelen en vanaf 10:36 is het duidelijk te horen (http://www.mtv.nl/shows/1741). Ik heb ook nog even een stukje opgenomen om op Zippyshare te plaatsten--> http://www18.zippyshare.com/v/57820452/file.html
Soundhound en Shazam kunnen het niet herkennen, dus ik hoop dat er iemand hier is die het wel kent.
Helaas, die site had ik ook gevonden, maar hij staat er niet tussenquote:Op woensdag 12 maart 2014 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
http://soundtrack.mtv.com(...)-season-1-episode-7/
Staat ie hier niet tussen?
mooi zeg. Ik probeerde het te vinden dmv de lyrics maar no luck.quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:35 schreef Woep het volgende:
https://vimeo.com/88687919
Hoe heet dit nummer?
liquido-narcotic misschien?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:13 schreef itsme het volgende:
Mijn dochter zoekt naar een nummer qaar we beide wel een beetje de video van weten.
Ik dacht dat het in hetzelfde seizoen was dat Maroon 5 een hit had met This Love maar tot nu toe nog geen resultaten. (2004?)
Het was een video van een flat zei mijn dochter maar eigenlijk was het een soort groot huis dat je zag waar mensen stonden. Een jonge meid met bloemetjes bijvoorbeeld. Allemaal een beetje 50 achtig,barby style.
Het was volgens mij een band die dan daarvoor speelde.
Het werd continu gedraaid op mtv. Ik ga zelf ook verder zoeken maar misschien weten jullie het.Toen ze tegen mij zei dat het een flat was wist ik het niet maar inderdaad een groot sooert appartementen complex.
Ja!! Wat een kanjer ben jij. Ik had dat nooit geweten want de naam zegt me niets maar ik speel nu de video. Dank je wel.quote:
Graag gedaan. Hij wordt hier wel vaker gevraagd (zowel met de omschrijving van de clip als 'welk liedje heeft tu tu tu tu tu tu tuuuu' en gaat iedereen springenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja!! Wat een kanjer ben jij. Ik had dat nooit geweten want de naam zegt me niets maar ik speel nu de video. Dank je wel.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:24 schreef itsme het volgende:
[..]
mooi zeg. Ik probeerde het te vinden dmv de lyrics maar no luck.
Gonna get freed I wanna know?
Ook al gezocht op die tekst ja, niks kunnen vinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:24 schreef itsme het volgende:
[..]
mooi zeg. Ik probeerde het te vinden dmv de lyrics maar no luck.
Gonna get freed I wanna know?
Deze?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:21 schreef davako het volgende:
Ik zoek een video clip met daarin krachtige teksten over de mensheid ondersteund met mooie beelden en belangrijke momenten in de geschiedenis.
o.a. deze clip werd er in gebruikt
Het is niet zozeer dat er echt gezongen wordt. Meer dat er een stuk tekst wordt opgelezen zoals bijvoorbeeld Baz Luhrman - Sunscreen.
Ik hoop dat dit genoeg informatie is.
Precies. Mijn dochter begon te zingen van tut tu tutu en verwachte dat ik dat zou weten. Maar blijkbaar als ze dat hier had gepost dan had je het ook nog geweten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:17 schreef kvd het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hij wordt hier wel vaker gevraagd (zowel met de omschrijving van de clip als 'welk liedje heeft tu tu tu tu tu tu tuuuu' en gaat iedereen springen)
Nee dat is hem niet. Ik heb hem inmiddels al gevonden, maar toch bedankt voor het zoekenquote:
Nowhere Boy (2009) - Soundtracks - IMDbquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:03 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zoek het liedje in het begin van deze clip
en kun je ons dan vertellen welk nummer het wel was die je zocht? (en die je dus hebt gevonden)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:46 schreef davako het volgende:
[..]
Nee dat is hem niet. Ik heb hem inmiddels al gevonden, maar toch bedankt voor het zoeken
JEKK - Day Freequote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:29 schreef Woep het volgende:
[..]
[..]
Ook al gezocht op die tekst ja, niks kunnen vinden.
Wie o wie? https://vimeo.com/88687919
wow thanksquote:
Het was deze clip:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
en kun je ons dan vertellen welk nummer het wel was die je zocht? (en die je dus hebt gevonden)
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:02 schreef the-eye het volgende:
Weet iemand van wie en hoe het nummer heet dat in dit filmpje wordt gebruikt?
Geen dank.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hey bedankt!
Ik zocht op electric lighten kon het niet vinden
Dit klopt op veel punten niet, maar op een aantal punten wel, dus wie weet:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
Het is een Nederlands liedje van een paar jaar geleden. In de video zie je een straat in (ik neem aan) Amsterdam en een man die vanaf de straat een vrouw op een balkon/in een raam probeert te versturen. Er is ook een jongen die uit dat zelfde huis een meisje probeert te veroveren. Ik herinner me ook vaag dat er berichten of iets dergelijks omhoog worden getakeld met een emmertje of zo.
Verder staat me nog bij dat er veel mensen dansen op die straat, en dat is het wel zo'n beetje. Komt dit iemand bekend voor?
Dat is 'm niet nee, maar wel een hele goede poging. In elk geval bedanktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:58 schreef broer het volgende:
[..]
Dit klopt op veel punten niet, maar op een aantal punten wel, dus wie weet:
Ik denk het te weten, komt nog regelmatig op slamtv voorbij. Maar kom niet op de uitvoerenden, ga zoeken...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef Strani het volgende:
Hallo mensen,
M'n vrouw vroeg me laatst naar een bepaald liedje en ik kon haar niet helpen, maar nou ben ik zelf ook geobsedeerd aan het zoeken
Het is een Nederlands liedje van een paar jaar geleden. In de video zie je een straat in (ik neem aan) Amsterdam en een man die vanaf de straat een vrouw op een balkon/in een raam probeert te versturen. Er is ook een jongen die uit dat zelfde huis een meisje probeert te veroveren. Ik herinner me ook vaag dat er berichten of iets dergelijks omhoog worden getakeld met een emmertje of zo.
Verder staat me nog bij dat er veel mensen dansen op die straat, en dat is het wel zo'n beetje. Komt dit iemand bekend voor?
Alvast bedankt!quote:Op zondag 16 maart 2014 14:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk het te weten, komt nog regelmatig op slamtv voorbij. Maar kom niet op de uitvoerenden, ga zoeken...
Irritant, ik kan het natuurlijk niet vinden. En slamtv heeft geen playlist ofzo. Ik weet het programma waarbij ik hem redelijk vaak voorbij zie komen, ik zal het van de week (als ik het niet vergeet) proberen in de gaten te houden. Volgens mij waren het 2 mannen toch? 1 jongere, vermoed marokkaans/turks/net niet helemaal nederlands en een oudere zanger (die volgens mij ooit een hitje heeft gehad) die het refrein zongquote:
Dat klopt volgens mij, in elk geval dat één van de twee iets van Marrokaans is.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef kvd het volgende:
[..]
Irritant, ik kan het natuurlijk niet vinden. En slamtv heeft geen playlist ofzo. Ik weet het programma waarbij ik hem redelijk vaak voorbij zie komen, ik zal het van de week (als ik het niet vergeet) proberen in de gaten te houden. Volgens mij waren het 2 mannen toch? 1 jongere, vermoed marokkaans/turks/net niet helemaal nederlands en een oudere zanger (die volgens mij ooit een hitje heeft gehad) die het refrein zong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |