Een gelijkenis, mijn muziek heeft net zoveel toekomst als jouw uitspraken op FOK!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:48 schreef chroestjov het volgende:
Het is vast geen verloren meesterwerk.
Sja.... ik kan het natuurlijk ook gewoon kopenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:48 schreef wootahH het volgende:
Dat is een programma fail. Geen Windows fail
Correct, FOK! is voor mij tijdverdrijf net als jouw muziek dat voor jou is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een gelijkenis, mijn muziek heeft net zoveel toekomst als jouw uitspraken op FOK!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:44 schreef Aeqvitas het volgende:
Kneusje, had je tussendoor maar 'n backup moeten maken.
ditquote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:48 schreef wootahH het volgende:
Tijdmachine deze manquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:57 schreef Nemephis het volgende:
Contstant op crtl-S rammen moet sowieso een tweede natuur zijn als je met de computer dingen maakt.
Ergo
PEBKAC
Weinig, aangezien de uitspraken al zijn geschreven en jouw muziek gewoon bagger is.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een gelijkenis, mijn muziek heeft net zoveel toekomst als jouw uitspraken op FOK!
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:57 schreef Nemephis het volgende:
Contstant op crtl-S rammen moet sowieso een tweede natuur zijn als je met de computer dingen maakt.
Ergo
PEBKAC
Er zit een Sandy Bridge in, ik heb zoveel RAM nodig omdat ik heel veel met VST effecten en VST instrumenten werk, en die hebben heel veel ram nodig (eveneens als heel veel CPU kracht)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:56 schreef Skillstorm het volgende:
i7 wat? Haswell? Ivy Bridge? Sandy Bridge?
Waarom heb je zo veel RAM nodig?
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
TS, sla je je bestanden niet eerst op dan voordat je gaat exporteren?
Studio One is gecracked, omdat ik een goede DAW zocht die aan mijn eisen voldeed, en niet eerst de volle mep ga betalen. Nu weet ik dat het programma gewoon goed is, dus ik ga hem ook kopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:56 schreef cherrycoke het volgende:
heeft meer te maken met studio one, die jij illegaal gedownload hebt.
met je windows die ook gecracked is
en je cpu te ver overclocken
nou gr gr aan je zusje
Nooit van save gehoord?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:41 schreef Braddie het volgende:
Dus, ik zit zoals wel vaker lekker achter mijn computer wat muziek op te nemen, hartstikke leuk.. Gaat hartstikke goed, track is af, en ik druk op "Export" en zodra ik op die knop drukte stond er "Studio One werkt niet meer" .... Prima, ik wacht eventjes.... En toen kwam er de melding "Programma sluiten"
2 uur werk weg dankzij Windows.
stoer doen met je specs?quote:En nee, ik werk niet met een Pentium 3 waardoor hij vast slaat.
i7 3,7ghz + 16GB ram.
Windows 7 Premium.
quote:Klacht: Computer Applicatie die vast slaat terwijl het liedje al af is en ge-exporteert word.
+1quote:Op zaterdag 8 maart 2014 02:48 schreef wootahH het volgende:
Tweemaal "quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Monkii het volgende:
[..]
Mac OS X FTW!
OT:
Windows vind ik nogal onveilig. :S
OS X, Mac OS X noemen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Monkii het volgende:
[..]
Mac OS X FTW!
OT:
Windows vind ik nogal onveilig. :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |