SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Daar is over nagedachtquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://www.at5.nl/tv/dit-is-mijn-club/aflevering/14946
Weer een Chinees die aan de poort stond te wachten. Nederlands geleerd in China om Bergkamp te kunnen bedanken.![]()
![]()
![]()
Zag het net op TV, respect voor die jongenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer een Chinees die aan de poort stond te wachten. Nederlands geleerd in China om Bergkamp te kunnen bedanken.![]()
![]()
![]()
quote:Van Rhijn (22) tekent bij
Ajax staat op het punt zich ook voor de komende jaren te verzekeren van de diensten van Ricardo van Rhijn (22). „Er zijn gesprekken aan de gang en Ajax sprak het vertrouwen in me uit. De club heeft me aanbiedingen tot de zomer van 2017 én 2018 gedaan, waar waardering uit spreekt. En dat wil ik terugbetalen. Zij willen graag dat ik verleng en ik wil hier blijven, dus daar komen we uit. Dat mag geen probleem opleveren”, aldus Van Rhijn.
Als de puntjes op de i zijn gezet, is het de vraag wanneer de contractverlenging wereldkundig wordt gemaakt. „Bij het officiële tekenen zal niet heel veel haast zijn, omdat het nu een heel belangrijke periode in het seizoen is. Ik wil me focussen op Ajax en mijn eigen spel. Ik heb bij Ajax nog veel te leren, wil zorgen dat ik een onmisbare kracht word en de komende tijd kan ik dat bewerkstelligen”, aldus de verdediger, die zich na een moeizame start van het seizoen, waarbij hij zijn plek in Oranje verloor, opricht en tegen AZ en Feyenoord bij vlagen weer de ’oude’ Ricardo liet zien.
„Ik denk dat ik in de winterstop weer fris in mijn kop ben geworden. Ik had een lekkere vakantie en speelde goed tegen PSV en in de beker tegen Feyenoord. Het lukte het goede gevoel vast te houden, hoewel er nog een aantal wedstrijden is geweest dat het wisselvallig was. En nu de laatste weken tegen AZ en Feyenoord speel ik weer met vertrouwen. Verdedigend voel ik me sterk en hopelijk kan ik deze stijgende lijn doortrekken.”![]()
Mooi dat hij het zelf ook onderkent dat hij slecht speelde. Nu gaat het iets beter ja.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Hahaha wat een heldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 14:06:47Moisander is ziek en daarom zit Van der Hoorn uit voorzorg bij de selectie. Morgen wordt duidelijk of de Fin kan spelen. #ajacam reageer retweet
![]()
![]()
Gewoon Denswil laten starten ipv de Mois.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat sowieso, niet v/d Hoorn maar Moisander is toch nog iets te belangrijk voor de rust achterinquote:![]()
Jong Ajax om 16:30 op FOX. Almere City tegenstander.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 15:18:21Line-up Jong Ajax (vs Almere City) Van der Hart; Ligeon, Tete, Kuipers, Martina; Lobotka, Andersen, El Hasnaoui; Becker, Meleg, Sana #almaja reageer retweet
![]()
Sanaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Jong Ajax om 16:30 op FOX. Almere City tegenstander.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 15:18:21Line-up Jong Ajax (vs Almere City) Van der Hart; Ligeon, Tete, Kuipers, Martina; Lobotka, Andersen, El Hasnaoui; Becker, Meleg, Sana #almaja reageer retweet
Oh.![]()
Meleg maait finaal over een bal heen, Becker paal. Spelen best leuk.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nou.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
jordi verklaar eens waarom de B1 van de mat is getikt in eigen huis door psv
Nouri, Dekker, van de Beek, Bay, van Zweeden en El Idrissi deden niet mee. Leyder zou er ook nog kunnen spelen.
Daardoor stonden ze met 5 eerste jaar B junioren in de basis en miste ze teveel kwaliteit. Savastano ging er nog vroeg geblesseerd uit waardoor middenvelder Kurban op linksback moest spelen en Walian, Cerny en Dilrosun waren gewoon niet goed genoeg vandaag om PSV kapot te spelen.
PSV liet Ajax aan de bal en op de eerste gol van Paal na waren het allemaal omschakelmomenten of cadeautjes van Ajax. Ajax miste een grote kans op de 1-2, een minuut later viel de 0-3 en toen werden ze weggecounterd naar 0-5.
PSV dik verdiend gewonnen en Cerny de beste man bij Ajax.![]()
Ligeon verhuren of verkopen na dit seizoen, Tete is veel beter... speelt weer heerlijk vandaag en niet eens op zijn positie.![]()
Speelt al het hele seizoen op 6 in de A2. Goeie voetballer, of hij verdedigend & lichamelijk goed genoeg als centrale verdediger(zijn normale positie) is weet ik niet. Zie ze niet zo vaak spelen..quote:![]()
Dacht dat hij meer een creatieve speler was eigenlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt al het hele seizoen op 6 in de A2. Goeie voetballer, of hij verdedigend & lichamelijk goed genoeg als centrale verdediger(zijn normale positie) is weet ik niet. Zie ze niet zo vaak spelen..![]()
Is er eigenlijk al wat meer bekend over jeugdaankopen voor volgend seizoen, op die Jamaicanen na dan?Oh.![]()
Frivool middenveld met Andersen, Lobotka en El Hasnaoui. Mag ook wel iets vaker in het eerste, drie voetballers.
Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered![]()
Buiten het nieuws dat ze wat spelers volgen komt er nooit zoveel van naar buiten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over jeugdaankopen voor volgend seizoen, op die Jamaicanen na dan?
Laursen, Larsen, Anocic en Muric worden gevolgd. Maar zo zullen er nog genoeg zijn waar we (nog) niks van weten.
Leyder en El-Ghazi wisten we ook niks van totdat ze ineens tekenden.![]()
Hmm hopen dat er weer een paar toppertjes richting Amsterdam komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Buiten het nieuws dat ze wat spelers volgen komt er nooit zoveel van naar buiten...
Laursen, Larsen, Anocic en Muric worden gevolgd. Maar zo zullen er nog genoeg zijn waar we (nog) niks van weten.
Leyder en El-Ghazi wisten we ook niks van totdat ze ineens tekenden.
Oh.![]()
Dat mag zeker ja. Maar dat kan opzich ook wel met Serero-Blind-Klaassen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef Saawan het volgende:
Frivool middenveld met Andersen, Lobotka en El Hasnaoui. Mag ook wel iets vaker in het eerste, drie voetballers.Oh.![]()
Uiteraard, en daar ben ik heel blij mee. Daarom ergerde ik me ook zo aan het middenveld de Jong-Poulsen-Klaassen....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag zeker ja. Maar dat kan opzich ook wel met Serero-Blind-Klaassen.
Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen volgens mij niet eens op de bank bij Spurs vandaag is hij blessa?![]()
Ja, vorige week ook al. Bespaar je de domme uitspraken dus maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen volgens mij niet eens op de bank bij Spurs vandaag is hij blessa?![]()
![]()
Dat middenveld was pure oogaids. Maar Poulsen en de Jong zullen volgend jaar wel vertrekken en dan komt er hopelijk een plek vrij voor voetballers als Andersen en Lobotka en misschien aankoop (Ziyech?).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:25 schreef Saawan het volgende:
[..]
Uiteraard, en daar ben ik heel blij mee. Daarom ergerde ik me ook zo aan het middenveld de Jong-Poulsen-Klaassen....Oh.![]()
Vroeg me alleen af of hij geblesseerd was knulquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, vorige week ook al. Bespaar je de domme uitspraken dus maar.![]()
Voor je het weet ga je weer zeggen dat hij door de mand is gezakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeg me alleen af of hij geblesseerd was knulOh.![]()
Een echt succes verhaal is het ook nog nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet ga je weer zeggen dat hij door de mand is gezakt.![]()
Omdat hij best vaak geblesseerd is dit seizoen. Maar als hij speelt doet hij het gewoon goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een echt succes verhaal is het ook nog nietOh.![]()
We zullen het zien, als hij volgend seizoen weer zo vaak geblesseerd is kan hij het vergetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij best vaak geblesseerd is dit seizoen. Maar als hij speelt doet hij het gewoon goed.![]()
Hoeft nog niet eens perse. Als hij dan in de weinige wedstrijden het wel laat zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien, als hij volgend seizoen weer zo vaak geblesseerd is kan hij het vergeten
Als hij tenminste niet geblesseerd blijft zoals een Martens van AZ.
Oh.![]()
Denk je dat zo'n club gaat wachten? Kopen gewoon een nieuwe danquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens perse. Als hij dan in de weinige wedstrijden het wel laat zien.
Als hij tenminste niet geblesseerd blijft zoals een Martens van AZ.
![]()
Ja maar stel dat die nieuwe het dan ook niet goed doet kan een Eriksen zich er weer in terug vechtenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat zo'n club gaat wachten? Kopen gewoon een nieuwe dan
Oh.![]()
Als als als, hij moet gewoon fit zijn en het goed doen zo simpel is het anders willen ze dadelijk geen spelers meer van ons kopen voor veel geld.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar stel dat die nieuwe het dan ook niet goed doet kan een Eriksen zich er weer in terug vechten
Al blijft Spurs wel een kut club![]()
Weet ik knulletje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeg me alleen af of hij geblesseerd was knul![]()
![]()
Ik denk niet dat Eriksen vraagt om die blessures. En in die minuten dat hij speelt doet hij het gewoon goed, dus ik denk niet dat Spurs daarom geen spelers van Ajax meer zal kopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als als als, hij moet gewoon fit zijn en het goed doen zo simpel is het anders willen ze dadelijk geen spelers meer van ons kopen voor veel geld.
Al blijft Spurs wel een kut club
Al heb ik ook liever dat de toppers van Ajax naar een Barcelona vertrekken dan naar Spurs of Newcastle.Oh.![]()
Nou nou, ik vraag jou toch ook niet of jij hier helemaal wil stoppen met posten? Over onzin gesproken...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geef daar dan gewoon antwoord op en hou de rest van die onzin achterwegen![]()
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Eriksen vraagt om die blessures. En in die minuten dat hij speelt doet hij het gewoon goed, dus ik denk niet dat Spurs daarom geen spelers van Ajax meer zal kopen.
Al heb ik ook liever dat de toppers van Ajax naar een Barcelona vertrekken dan naar Spurs of Newcastle.
Als ze maar geld neer leggen vind ik het allemaal best. Belachelijk dat bijvoorbeeld Suarez naar Liverpool wou![]()
![]()
Kan je gerust vragen dan lach ik je gewoon weer uitquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou nou, ik vraag jou toch ook niet of jij hier helemaal wil stoppen met posten? Over onzin gesproken...![]()
Ik vind Liverpool wel een mooie club hoor. Alleen qua niveau past het niet echt bij Suarez natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zullen het zien.
Als ze maar geld neer leggen vind ik het allemaal best. Belachelijk dat bijvoorbeeld Suarez naar Liverpool wou
Maar dat onze toppers nu zelfs vertrekken naar clubs die al moeite moeten doen om Europees voetbal te halen is wel een teken aan de wand.Oh.![]()
Prima, graag zelfs. Van jou zeker, hahaha.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan je gerust vragen dan lach ik je gewoon weer uit![]()
Liverpool was vroeger een mooie club tegenwoordig is maar bagger op SAS na.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Liverpool wel een mooie club hoor. Alleen qua niveau past het niet echt bij Suarez natuurlijk.
Maar dat onze toppers nu zelfs vertrekken naar clubs die al moeite moeten doen om Europees voetbal te halen is wel een teken aan de wand.![]()
Is goed voor je beetje lachen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Prima, graag zelfs. Van jou zeker, hahaha.![]()
Dit seizoen hebben ze toch wel een prima team staan hoor. Ook die Coutinho is een goede hoor. Sterling ook een talent en Gerrard natuurlijk altijd goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liverpool was vroeger een mooie club tegenwoordig is maar bagger op SAS na.
Maar goed nu weer over Ajax
Oh.![]()
Coutinhoquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit seizoen hebben ze toch wel een prima team staan hoor. Ook die Coutinho is een goede hoor. Sterling ook een talent en Gerrard natuurlijk altijd goed.
Maar goed nu weer over AjaxMag de veters van Oscar nog niet strikken.
![]()
Uh, oké.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
CoutinhoMag de veters van Oscar nog niet strikken.
Gewoon een goede speler.
Oh.![]()
Dravertje beetje Serero 5.0quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh, oké.
Gewoon een goede speler.
![]()
Ja ik hou van tactisch goede middenvelders spelers jij van draversquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zijn we het niet over eens.
Maar dit is toch persoonlijke voorkeur.![]()
toch staat hij bij iedere spurs fan als eerste in de basisopstellingquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een echt succes verhaal is het ook nog niet![]()
Misschien kun je nog een paar quotes posten van een ander forum misschien haal je me dan overquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
toch staat hij bij iedere spurs fan als eerste in de basisopstelling![]()
http://www.reddit.com/r/c(...)_how_other_guys_are/quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kun je nog een paar quotes posten van een ander forum misschien haal je me dan over![]()
die moeite neem ik bij jou niet meerquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien kun je nog een paar quotes posten van een ander forum misschien haal je me dan over![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/c(...)_how_other_guys_are/![]()
Dat zou ook wel heel slecht Engels zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zie daar geen comments zoals "he sacks through the mand"![]()
hoezo speelt die linksbackquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef wieisboos het volgende:
Jan had nog een mooie assist
[ afbeelding ]![]()
Oeps, foutje.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:51 schreef wieisboos het volgende:
Jan had nog een mooie assist
[ afbeelding ]![]()
Jij houdt van lopers, en ik van creatievelingen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik hou van tactisch goede middenvelders spelers jij van draversOh.![]()
Jullie moeten samen een trainersduo vormen , ideale mixquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij houdt van lopers, en ik van creatievelingen ja.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als ik maar het laatste woord heb, anders krijgen we nog steeds de Jong op het middenveld te zien.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jullie moeten samen een trainersduo vormen , ideale mixOh.![]()
Die kan alleen op het middenveld in een 4-4-2quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik maar het laatste woord heb, anders krijgen we nog steeds de Jong op het middenveld te zien.RED ONS HENNIEGOD![]()
Met een ruit op het middenveld en op 10 dan zeker?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kan alleen op het middenveld in een 4-4-2
Zou nog best kunnen ja.Oh.![]()
Zoals vroeger met Pantelic en Suarez voor hem . Dan functioneert die het bestquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een ruit op het middenveld en op 10 dan zeker?
Zou nog best kunnen ja.RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar hoeveel clubs in Europa spelen nog zo?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoals vroeger met Pantelic en Suarez voor hem . Dan functioneert die het bestOh.![]()
Werder Bremen . Meer weet ik er nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hoeveel clubs in Europa spelen nog zo?RED ONS HENNIEGOD![]()
Is aanvallende middenvelder volgens mij.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:05 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Weet iemand op welke positie Keskin kan spelen?Oh.![]()
Zou die Aron Johansson van AZ een goede spits voor ons zijn? Met Zivkovic achter hem om te laten wennen.
Dit in het geval Sigthorsson, de Jong, Bojan en Hoesen allen weggaan.Oh.![]()
neequote:Op zondag 9 maart 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou die Aron Johansson van AZ een goede spits voor ons zijn? Met Zivkovic achter hem om te laten wennen.
Dit in het geval Sigthorsson, de Jong, Bojan en Hoesen allen weggaan.![]()
we hebben nog 10 miljoen spitsen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die kantoorklerk Ernest Stewart zal een tegenbod van 15 miljoen doenquote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik zal het eerste bod faxen naar Alkmaar.![]()
Met mijn jarenlange FM-ervaring weet ik hoe ik moet onderhandelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kantoorklerk Ernest Stewart zal een tegenbod van 15 miljoen doenOh.![]()
Zou ik serieus een goede optie vinden kun je de rest meteen lozen want die kunnen er niets vanquote:Op zondag 9 maart 2014 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Duidelijk.
Ik zal het eerste bod faxen naar Alkmaar.![]()
Nope. Die is nog slechter dan Siggy joh.quote:Op zondag 9 maart 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit in het geval Sigthorsson, de Jong, Bojan en Hoesen allen weggaan.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Siggy mocht willen dat hij die techniek had. Voor de goal vind ik Siggy wel iets "scherper"quote:Op zondag 9 maart 2014 02:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nope. Die is nog slechter dan Siggy joh.![]()
Watquote:Op zondag 9 maart 2014 02:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nope. Die is nog slechter dan Siggy joh.![]()
![]()
De Jong gaat NOOIT weg en wordt mister ajax 2.0quote:Op zondag 9 maart 2014 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 08:45 schreef Ciscus het volgende:
[..]
De Jong gaat NOOIT weg en wordt mister ajax 2.0
Als hij de mogelijkheid had gehad was hij dit seizoen al weggeweest![]()
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 09-03-2014 om 10:23:52Jody Lukoki is verbaasd over het feit dat Ajax nog geen contact met hem opnam over volgend seizoen. #AJAcam #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Hahahaquote:Op zondag 9 maart 2014 10:36 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zondag 09-03-2014 om 10:23:52Jody Lukoki is verbaasd over het feit dat Ajax nog geen contact met hem opnam over volgend seizoen. #AJAcam #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
![]()
quote:Laatste ontwikkeling wat betreft de Amsterdam ArenA:
- Er is inmiddels een Euro 2020-overleg geweest met de volgende partijen: KNVB, WVS, Schiphol NV, Gemeente Amsterdam, Amsterdam ArenA
- Schatting is dat er ca 50 miljoen euro nodig is om de ArenA "EURO 2020-proof" te krijgen dit is inclusief uitbreidingen, kwaliteit en duurzaamheid-investeringen. Overigens gaan deze plannen ook zonder EURO 2020 uitgevoerd worden.
Stappenplan:
- medio april/mei 2014 overhandiging bidbook aan de UEFA
- medio september 2014 toekenning speelsteden EURO 2020
- 2015 start werkzaamheden uitbreidingen/kwaliteitsimpuls ArenA tbv EURO 2020
Het is nog niet duidelijk welke capaciteit de ArenA tijdens EURO 2020 zal krijgen, verschillende scenario's worden genoemd:
- 57.000 (4000+)
- 60.000 (6000+)
- 63.000 (9000+)
Invulling hiervan zou afhankelijk zijn van de grootte van het beschikbare budget. 57.000 lijkt de meest realistische variant (zonder EURO 2020)quote:Ik ben certificaathouder en was aanwezig tijdens de laatste vergadering van de Arena. De eerstvolgende verbouwing staat gepland aan de lange zijde aan de oostkant. Ook daar de gracht dicht bouwen en niet zoals nu op stellages. Ook de faciliteiten op de omloop worden daar verbouwd. Dan de stoeltjes. Ook die gaan vernieuwd worden. Duidelijk is dat ze rood en/of wit worden. De noord en zuid zijde staat voorlopig niet op het programma.
Voor 2020 wordt er een oplossing gezocht voor de certificaathouders.![]()
Wie bekostigt dat? Ajax ook deels of helemaal?quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ja, dat zie je toch wel meteenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Daley toevallig?
Oh.![]()
Ik heb dat nog steedsquote:Op zondag 9 maart 2014 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeger had ik ook een guitig kopje daar is weinig meer van over.
Oh.![]()
Neem aan dat hij gewoon speeltquote:Op zondag 9 maart 2014 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop maar dat Bojan vandaag niet speelt![]()
![]()
Denk niet dat ze meteen met hem beginnen zeker niet bij Cambuur thuisquote:Op zondag 9 maart 2014 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne is toch weer fit? Dus gewoon aanval van Kishna-de Jong-Schöne neem ik aan dan.![]()
We weten het over een halfuurquote:Op zondag 9 maart 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk niet dat ze meteen met hem beginnen zeker niet bij Cambuur thuis.
Oh.![]()
De tering sixpackjes klaren op de Arena boulevard. Heerlijk.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Prima opstellingquote:Op zondag 9 maart 2014 15:18 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Riedewald, Klaassen, Blind, Serero, Schone, De Jong, Kishna
![]()
Oh.![]()
Jaaaquote:Op zondag 9 maart 2014 15:18 schreef wieisboos het volgende:
Cillessen, vRhijn, Veltman, Moisander, Riedewald, Klaassen, Blind, Serero, Schone, De Jong, Kishna
![]()
Precies waar ik op hoopte![]()
![]()
Primaquote:Op zondag 9 maart 2014 15:18 schreef wieisboos het volgende:
![]()
![]()
Liever Sigthorson basis. Gast verdiend het na zijn belangrijke goals.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Nee bedanktquote:Op zondag 9 maart 2014 15:24 schreef Planga het volgende:
Liever Sigthorson basis. Gast verdiend het na zijn belangrijke goals.![]()
Dusquote:Op zondag 9 maart 2014 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Politie met de wapenstok aan het rondzwaaien bij de arena.![]()
![]()
Er reden hier net al een stuk of 9 ME busjes langs met sirenes aan jaquote:Op zondag 9 maart 2014 15:32 schreef RensAjacied het volgende:
Politie met de wapenstok aan het rondzwaaien bij de arena.![]()
Dit is dus ook weer de laatste keer ooit dat uitsupporters op eigen vervoer mogen komen.quote:AFCA!![]()
Vast niet hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is dus ook weer de laatste keer ooit dat uitsupporters op eigen vervoer mogen komen.![]()
Ik kijk er weer naar uit om Kishna te zien spelen. Echt een goeie speler vind ik dat, heerlijk om naar te kijken![]()
![]()
Lekker fappen op acties van Kishna. Wat een baasquote:Op zondag 9 maart 2014 15:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik kijk er weer naar uit om Kishna te zien spelen. Echt een goeie speler vind ik dat, heerlijk om naar te kijken
AFCA!![]()
Dan zal het vast een flinke zaadwedstrijd wordenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
Mooi weertje, lekker tijdstip. Matige tegenstander. Thuiswedstrijd. Dit moet wel 5-0 worden.
Laten we hopen dat we snel kunnen scoren![]()
![]()
Dat denk ik ook. De boys doen het rustig aan en gaan vanavond lekker met z'n allen een biertje drinken bij de Bubblesquote:![]()
Al hoop ik natuurlijk dat ze eens 90 minuten gas gaan geven en een keer veel scoren.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De boys doen het rustig aan en gaan vanavond lekker met z'n allen een biertje drinken bij de BubblesOh.![]()
Wat was eigenlijk de laatste echt grote uitslag ? Dan heb ik het over minimaal 5 goalsquote:Op zondag 9 maart 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al hoop ik natuurlijk dat ze eens 90 minuten gas gaan geven en een keer veel scoren.![]()
Go Ahead thuis dacht ikquote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de laatste echt grote uitslag ? Dan heb ik het over minimaal 5 goals![]()
6-0 tegen GAE volgens mij. Met die 4 goals in 4 minutenquote:Op zondag 9 maart 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de laatste echt grote uitslag ? Dan heb ik het over minimaal 5 goals
Oh.![]()
Och ja dat was een pareltjequote:Op zondag 9 maart 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6-0 tegen GAE volgens mij. Met die 4 goals in 4 minutenWedstrijd duurde toen net iets te lang voor GAE
![]()
Nou jongens veel plezier ik ga lekker voetbal kijken bij mijn Pa ik zal jullie vanavond even een uitgebreide en scherpe analyse geven![]()
net te lang? Was vlak na rustquote:Op zondag 9 maart 2014 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Och ja dat was een pareltjeWedstrijd duurde toen net iets te lang voor GAE
![]()
We kijken er massaal naar uitquote:Op zondag 9 maart 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou jongens veel plezier ik ga lekker voetbal kijken bij mijn Pa ik zal jullie vanavond even een uitgebreide en scherpe analyse geven![]()
Hopelijk valt Bojan niet in, anders zal hij 3/4 van die analyse bevatten.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou jongens veel plezier ik ga lekker voetbal kijken bij mijn Pa ik zal jullie vanavond even een uitgebreide en scherpe analyse gevenOh.![]()
Ja een minuut of 40-45 te lang.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Och ja dat was een pareltjeWedstrijd duurde toen net iets te lang voor GAE
Oh.![]()
Zozo kishna en siemHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Het is hier in Nederland gewoon een Schotse competitie geworden met elk jaar Ajax ipv Celtic. Daarom moet Ajax ook niet te veel waarde aan de titels hechten, de Eredivisie is gewoon failliet.quote:Land of the free. Home of the brave.![]()
met toch wel een ander verschil in punten tussen de nr1 en 2quote:Op zondag 9 maart 2014 17:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het is hier in Nederland gewoon een Schotse competitie geworden met elk jaar Ajax ipv Celtic.![]()
Ik voorspel je dat het gat elk jaar groter zal worden. Ajax heeft een flink banksaldo terwijl de andere clubs financieel niks kunnen.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
met toch wel een ander verschil in punten tussen de nr1 en 2Land of the free. Home of the brave.![]()
staat ie nu ookquote:Op zondag 9 maart 2014 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Klassieke buitenspelers.![]()
Doe Kishna eens naar rechts.![]()
Kishna geblesseerd. Ai.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Normaal moet Serero toch juist tegen de paal staan? Hij moest nu nog naar de paal toe....Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
De eredivisie. Ergens zou ik het wel grappig vinden als PSV alsnog kampioen wordt, gewoon om de pure kansloosheid te van deze competitie te illustreren.
![]()
Ik kon niet echt zien of het een pingel was van Sigi.... wat vonden jullie? Zelf had ik het idee van vrij makkelijk liggen, maar ik kan de diepte/dimensies niet goed zien...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Zit ik me de tering te haasten om de 2e helft te kijken.
Krijg ik dit voorgeschoteld 😒👎Ik ben inmiddels overleden![]()
hahaquote:Op zondag 9 maart 2014 18:01 schreef Enchanter het volgende:
Zit ik me de tering te haasten om de 2e helft te kijken.
Krijg ik dit voorgeschoteld 😒👎![]()
Echt he, niveau wordt met de week slechterquote:Op zondag 9 maart 2014 18:00 schreef CaasS het volgende:
De eredivisie. Ergens zou ik het wel grappig vinden als PSV alsnog kampioen wordt, gewoon om de pure kansloosheid te van deze competitie te illustreren.
![]()
Nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:10 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die helemaal klaar is met Bojan?![]()
Een geblesseerde Kishna heeft meer dreiging dan een fitte Bojan. Dat is toch een pijnlijke constatering![]()
Omdat we een hele matige selectie hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 18:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Godverdomme manwaarom is het zo enorm wisselvallig
![]()
Komt door Salzburg.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:19 schreef wieisboos het volgende:
Er wordt ook veel te snel voor de lange bal gekozen. Daar hebben we de spelers helemaal niet voorAFCA!![]()
Wat een mongolen, gelijk spelen tegen fucking Cambuur, terwijl je godverdomme vol voor het kampioenschap gaat en nog uit naar Vitesse moet en thuis tegen Twente![]()
![]()
![]()
![]()
Beide juist.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan zal het vast een flinke zaadwedstrijd worden
Laten we hopen dat we snel kunnen scorenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Bojan en De Jong kunnen echt niet meer
De jong verdient natuurlijk krediet, maar op een gegeven moment is het klaar![]()
Wat een drama joh. Geen enkele, maar dan ook geen enkele bal goed aangenomen.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Echt ongelooflijk hoe slecht hij is.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:23 schreef Gruisman het volgende:
Ik denk dat het voor Bojan nu wel redelijk over is, no way dat ze hem nog een jaar nemen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
6 met Vitesse en 9 met Twente, mag toch hopen dat ze dat nog wel voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:23 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Eerst maar eens van Vitesse en Twente winnen![]()
als dat nou de slechtste van t veld was. schone duidelijk niet fit, bojan om te janken.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Bojan trollt ons allemaalquote:Op zondag 9 maart 2014 18:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
als dat nou de slechtste van t veld was. schone duidelijk niet fit, bojan om te janken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zien.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:24 schreef Devv het volgende:
[..]
Wat een gejank. De voorsprong is volgende week weer minimaal 8 punten.
Met dit belabberde kutspel moet je niet eens staan te kijken als je straks gewoon vierde bent en Vitesse lekker kampioen is![]()
![]()
Je gaat het gewoon heel moeilijk nog krijgen, zo onnodig. Teringmongolen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een mongolen, gelijk spelen tegen fucking Cambuur, terwijl je godverdomme vol voor het kampioenschap gaat en nog uit naar Vitesse moet en thuis tegen Twente![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Zien.
Met dit belabberde kutspel moet je niet eens staan te kijken als je straks gewoon vierde bent en Vitesse lekker kampioen is![]()
![]()
quote:Op zondag 9 maart 2014 18:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat het gewoon heel moeilijk nog krijgen, zo onnodig. Teringmongolen.![]()
![]()
Waarom zitten er altijd dit soort wedstrijden tussen?
Je moet gewoon met 4-0 rusten, laat je Lukoki er nog 3 maken win je met 4-3.
Het is dat Twente verloren heeft...![]()
Volgende week verliest Vitesse van PSV en speelt Twente gelijk tegen AZ. Ajax wint met 0-5 (3x Bojan en 2x de Jong).
Niks aan de hand![]()
Overwinning op Feyenoord weer zo goed als teniet gedaan
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nee, want Feyenoord heb je nu sowieso afgeschud.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Overwinning op Feyenoord weer zo goed als teniet gedaanOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gebrek aan motivatie en inzet. Dit heeft niets te maken met pech, ongelukkige wedstrijd, Cambuur dat zo goed was, de arbitrage of wat dan ook. Cambuur heeft extreem slecht gespeeld. Maar Ajax was zo mogelijk nog slechter. Misschien kun je dit soort wedstrijden beter spelen met spelers die zich nog moeten bewijzen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:29 schreef DenXD het volgende:
Waarom zitten er altijd dit soort wedstrijden tussen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maximaal aantal punten dat we nog kunnen halen dit seizoen is 79
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kishna,Bojan,Riedewald en Siggy speelden allemaal meequote:Op zondag 9 maart 2014 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien kun je dit soort wedstrijden beter spelen met spelers die zich nog moeten bewijzen.![]()
Solide puntje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Kishna was de beste man op het veld, helaas moest hij vroegtijdig gewisseld worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:34 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kishna,Bojan,Riedewald en Siggy speelden allemaal mee
Bojan denkt dat hij de vedette is want hij heeft bij Barcelona en Milan gespeeld
Sigthorsson op rechts werkt niet. Bovendien moet hij goede voorzetten krijgen en dat lukt niet als je met Bojan en Schöne speelt. Riedewald deed het best aardig.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Frank de Boer niet omheen, hij heeft afspraken gemaakt met Barcelonaquote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
Bojan nooit meer laten spelen aub.
Wat een drama.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
11 punten verliezen jullie nog welquote:
PSV kampioen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Bron?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan Frank de Boer niet omheen, hij heeft afspraken gemaakt met Barcelona![]()
Leuke opsomming maar het zijn allemaal spelers die het nog moeten zien (en dus volgens jou opgesteld moesten worden) die allemaal door het ijs zijn gezakt. Op Kishna na dan.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kishna was de beste man op het veld, helaas moest hij vroegtijdig gewisseld worden.
Bojan denkt dat hij de vedette is want hij heeft bij Barcelona en Milan gespeeld
Sigthorsson op rechts werkt niet. Bovendien moet hij goede voorzetten krijgen en dat lukt niet als je met Bojan en Schöne speelt. Riedewald deed het best aardig.
De vaste basis 11 is gewoon te matig om een positiespel van hoog niveau constant vast te kunnen houden![]()
Vooral Blind en Serero zijn echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:37 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Leuke opsomming maar het zijn allemaal spelers die het nog moeten zien (en dus volgens jou opgesteld moesten worden) die allemaal door het ijs zijn gezakt. Op Kishna na dan.
De vaste basis 11 is gewoon te matig om een positiespel van hoog niveau constant vast te kunnen houden![]()
Gadverdamme
SIGTHORSSON![]()
![]()
DE JONG![]()
![]()
BOJAN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat we het godverdomme uiteindelijk nog moeten doen met die drie prutsers voorin. Niet te geloven.![]()
Van Rhijn stond te slapen bij de tegengoalquote:Op zondag 9 maart 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Gadverdamme
SIGTHORSSON![]()
![]()
DE JONG![]()
![]()
BOJAN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat we het godverdomme uiteindelijk nog moeten doen met die drie prutsers voorin. Niet te geloven.RED ONS HENNIEGOD![]()
als je die baggerstroom aan lange ballen ziet, moet ik gelijk terugdenken aan PEC v Ajax. Kwam ook niets goeds uit.![]()
Van Rhijn slaapt altijd.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn stond te slapen bij de tegengoal![]()
Bij Fischer heb ik het gevoel dat hij zelf ook wel weet dat die ontzettend klote staat te spelen en dat vind die erg vervelend. Bojan vind het volgens niet zo erg om matig te spelen.![]()
Waarom staat Sigthorsson in dit rijtje?quote:Op zondag 9 maart 2014 18:40 schreef Heeinz het volgende:
Gadverdamme
SIGTHORSSON![]()
![]()
DE JONG![]()
![]()
BOJAN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat we het godverdomme uiteindelijk nog moeten doen met die drie prutsers voorin. Niet te geloven.![]()
Klopt, vervelend voor hem want hij speelde opnieuw niet zo heel slecht.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn stond te slapen bij de tegengoal![]()
Omdat hij niks met een bal kan.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat Sigthorsson in dit rijtje?![]()
Omdat hij er geen klote van kanquote:Op zondag 9 maart 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom staat Sigthorsson in dit rijtje?![]()
Hoezo vervelend ? is elke keer weerquote:Op zondag 9 maart 2014 18:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klopt, vervelend voor hem want hij speelde opnieuw niet zo heel slecht.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb hem anders een Messi waardige dribbel zien maken. De Jong struikelde gewoon al bij het aanzien ervan.quote:Doe maar gewoon normaal. Er waren genoeg dramatische spelers vandaag zonder extreem te hoeven zoeken.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
Die kopbal van Sigthorsson ook op een gegeven moment na die kans.![]()
Oh ja, vervolgens gaf hij een pass 2 meter achter de man.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem anders een Messi waardige dribbel zien maken. De Jong struikelde gewoon al bij het aanzien ervan.![]()
Nee hoor. Hij bracht de bal hoog in.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, vervolgens gaf hij een pass 2 meter achter de man.![]()
Vervelend omdat hij blijkbaar niet de kwaliteit heeft om de hele wedstrijd een beetje fatsoenlijk te verdedigen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoezo vervelend ? is elke keer weer![]()
Dan hebben we een andere dribbel gezienquote:Op zondag 9 maart 2014 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij bracht de bal hoog in.![]()
Rot op met die idioot. Wat kots ik hem uit zeg. Laat helemaal niks zien en loopt nog zo arrogant als wat over het veld.quote:
Bah![]()
![]()
Dus hij heeft 2 geniale dribbels achter zijn naam in een redelijk korte invalbeurt en jij durft te stellen dat hij weinig met een bal kan?quote:![]()
Dat dit team kampioen gaat worden.
Wat is die Bojan een uitermate abominabele aidsvoetballer zeg. Hij doet werkelijk nooit iets goeds met de bal en ligt de helft van de tijd op de grond
.
De Jong was ook pure aids buiten zijn goal, zoals altijd
Oh.![]()
Geen kloot idd. Als je dat niet inziet snap je er niks van. Hij wordt vaak onterecht afgekraakt maar vandaag was hij gewoon slecht.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus hij heeft 2 geniale dribbels achter zijn naam in een redelijk korte invalbeurt en jij durft te stellen dat hij weinig met een bal kan?![]()
Twee 100% kansen volgens mij in de eerste helft nog en naast misschien drie keer goed kaatsen bakte hij er ook echt weer helemaal geen klap van.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Jong was ook pure aids buiten zijn goal, zoals altijd![]()
Iedereen was slecht. Ik vroeg mij enkel af waarom hij weer speciaal werd benoemd.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen kloot idd. Als je dat niet inziet snap je er niks van. Hij wordt vaak onterecht afgekraakt maar vandaag was hij gewoon slecht.![]()
Al was Bojan "ik ga elke keer als ik een duel verlies gewoon liggen" Krkic wel het absolute dieptepunt.![]()
![]()
Alle spitsen die we nu hebben gewoon verkopen in de zomer. Het is echt belabberd.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Twee 100% kansen volgens mij in de eerste helft nog en naast misschien drie keer goed kaatsen bakte hij er ook echt weer helemaal geen klap van.
Ja, en ik ben teleurgesteld
Oh.![]()
Messi zou ook niet kunnen renderen met Sigi/De Jong/Bojan om hem heen. Alle drie zijn gewoon bij lange na niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen kloot idd. Als je dat niet inziet snap je er niks van. Hij wordt vaak onterecht afgekraakt maar vandaag was hij gewoon slecht.![]()
Dat we daar blij mee waren in de zomerquote:Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
Als was Bojan "ik ga elke keer als ik een duel verlies gewoon liggen" Krkic wel het absolute dieptepunt.![]()
Oh.![]()
Had niet verwacht dat die zo slecht wasquote:Op zondag 9 maart 2014 18:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat we daar blij mee waren in de zomer![]()
![]()
Ik zie nog liever Klaassen in de spits (ik denk overigens serieus dat hij dat best goed zou invullen) dan dat zooitje wat vandaag in de aanval stond.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle spitsen die we nu hebben gewoon verkopen in de zomer. Het is echt belabberd.
Ja, en ik ben teleurgesteld![]()
Dit had niemand verwacht, behalve Litmanen.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat die zo slecht was![]()
Dat roep ik al sinds het begin.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
Al was Bojan "ik ga elke keer als ik een duel verlies gewoon liggen" Krkic wel het absolute dieptepunt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: