SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Daar is over nagedachtquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://www.at5.nl/tv/dit-is-mijn-club/aflevering/14946
Weer een Chinees die aan de poort stond te wachten. Nederlands geleerd in China om Bergkamp te kunnen bedanken.![]()
![]()
![]()
Zag het net op TV, respect voor die jongenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer een Chinees die aan de poort stond te wachten. Nederlands geleerd in China om Bergkamp te kunnen bedanken.![]()
![]()
![]()
quote:Van Rhijn (22) tekent bij
Ajax staat op het punt zich ook voor de komende jaren te verzekeren van de diensten van Ricardo van Rhijn (22). „Er zijn gesprekken aan de gang en Ajax sprak het vertrouwen in me uit. De club heeft me aanbiedingen tot de zomer van 2017 én 2018 gedaan, waar waardering uit spreekt. En dat wil ik terugbetalen. Zij willen graag dat ik verleng en ik wil hier blijven, dus daar komen we uit. Dat mag geen probleem opleveren”, aldus Van Rhijn.
Als de puntjes op de i zijn gezet, is het de vraag wanneer de contractverlenging wereldkundig wordt gemaakt. „Bij het officiële tekenen zal niet heel veel haast zijn, omdat het nu een heel belangrijke periode in het seizoen is. Ik wil me focussen op Ajax en mijn eigen spel. Ik heb bij Ajax nog veel te leren, wil zorgen dat ik een onmisbare kracht word en de komende tijd kan ik dat bewerkstelligen”, aldus de verdediger, die zich na een moeizame start van het seizoen, waarbij hij zijn plek in Oranje verloor, opricht en tegen AZ en Feyenoord bij vlagen weer de ’oude’ Ricardo liet zien.
„Ik denk dat ik in de winterstop weer fris in mijn kop ben geworden. Ik had een lekkere vakantie en speelde goed tegen PSV en in de beker tegen Feyenoord. Het lukte het goede gevoel vast te houden, hoewel er nog een aantal wedstrijden is geweest dat het wisselvallig was. En nu de laatste weken tegen AZ en Feyenoord speel ik weer met vertrouwen. Verdedigend voel ik me sterk en hopelijk kan ik deze stijgende lijn doortrekken.”![]()
Mooi dat hij het zelf ook onderkent dat hij slecht speelde. Nu gaat het iets beter ja.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
Hahaha wat een heldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 04:16 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
![]()
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 14:06:47Moisander is ziek en daarom zit Van der Hoorn uit voorzorg bij de selectie. Morgen wordt duidelijk of de Fin kan spelen. #ajacam reageer retweet
![]()
![]()
Gewoon Denswil laten starten ipv de Mois.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dat sowieso, niet v/d Hoorn maar Moisander is toch nog iets te belangrijk voor de rust achterinquote:![]()
Jong Ajax om 16:30 op FOX. Almere City tegenstander.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 15:18:21Line-up Jong Ajax (vs Almere City) Van der Hart; Ligeon, Tete, Kuipers, Martina; Lobotka, Andersen, El Hasnaoui; Becker, Meleg, Sana #almaja reageer retweet
![]()
Sanaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Jong Ajax om 16:30 op FOX. Almere City tegenstander.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 15:18:21Line-up Jong Ajax (vs Almere City) Van der Hart; Ligeon, Tete, Kuipers, Martina; Lobotka, Andersen, El Hasnaoui; Becker, Meleg, Sana #almaja reageer retweet
Oh.![]()
Meleg maait finaal over een bal heen, Becker paal. Spelen best leuk.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nou.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 16:55 schreef Tyron het volgende:
jordi verklaar eens waarom de B1 van de mat is getikt in eigen huis door psv
Nouri, Dekker, van de Beek, Bay, van Zweeden en El Idrissi deden niet mee. Leyder zou er ook nog kunnen spelen.
Daardoor stonden ze met 5 eerste jaar B junioren in de basis en miste ze teveel kwaliteit. Savastano ging er nog vroeg geblesseerd uit waardoor middenvelder Kurban op linksback moest spelen en Walian, Cerny en Dilrosun waren gewoon niet goed genoeg vandaag om PSV kapot te spelen.
PSV liet Ajax aan de bal en op de eerste gol van Paal na waren het allemaal omschakelmomenten of cadeautjes van Ajax. Ajax miste een grote kans op de 1-2, een minuut later viel de 0-3 en toen werden ze weggecounterd naar 0-5.
PSV dik verdiend gewonnen en Cerny de beste man bij Ajax.![]()
Ligeon verhuren of verkopen na dit seizoen, Tete is veel beter... speelt weer heerlijk vandaag en niet eens op zijn positie.![]()
Speelt al het hele seizoen op 6 in de A2. Goeie voetballer, of hij verdedigend & lichamelijk goed genoeg als centrale verdediger(zijn normale positie) is weet ik niet. Zie ze niet zo vaak spelen..quote:![]()
Dacht dat hij meer een creatieve speler was eigenlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Speelt al het hele seizoen op 6 in de A2. Goeie voetballer, of hij verdedigend & lichamelijk goed genoeg als centrale verdediger(zijn normale positie) is weet ik niet. Zie ze niet zo vaak spelen..![]()
Is er eigenlijk al wat meer bekend over jeugdaankopen voor volgend seizoen, op die Jamaicanen na dan?Oh.![]()
Frivool middenveld met Andersen, Lobotka en El Hasnaoui. Mag ook wel iets vaker in het eerste, drie voetballers.
Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered![]()
Buiten het nieuws dat ze wat spelers volgen komt er nooit zoveel van naar buiten...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over jeugdaankopen voor volgend seizoen, op die Jamaicanen na dan?
Laursen, Larsen, Anocic en Muric worden gevolgd. Maar zo zullen er nog genoeg zijn waar we (nog) niks van weten.
Leyder en El-Ghazi wisten we ook niks van totdat ze ineens tekenden.![]()
Hmm hopen dat er weer een paar toppertjes richting Amsterdam komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Buiten het nieuws dat ze wat spelers volgen komt er nooit zoveel van naar buiten...
Laursen, Larsen, Anocic en Muric worden gevolgd. Maar zo zullen er nog genoeg zijn waar we (nog) niks van weten.
Leyder en El-Ghazi wisten we ook niks van totdat ze ineens tekenden.
Oh.![]()
Dat mag zeker ja. Maar dat kan opzich ook wel met Serero-Blind-Klaassen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:16 schreef Saawan het volgende:
Frivool middenveld met Andersen, Lobotka en El Hasnaoui. Mag ook wel iets vaker in het eerste, drie voetballers.Oh.![]()
Uiteraard, en daar ben ik heel blij mee. Daarom ergerde ik me ook zo aan het middenveld de Jong-Poulsen-Klaassen....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat mag zeker ja. Maar dat kan opzich ook wel met Serero-Blind-Klaassen.
Our mind is truer than any other religion, because it is never conquered![]()
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen volgens mij niet eens op de bank bij Spurs vandaag is hij blessa?![]()
Ja, vorige week ook al. Bespaar je de domme uitspraken dus maar.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eriksen volgens mij niet eens op de bank bij Spurs vandaag is hij blessa?![]()
![]()
Dat middenveld was pure oogaids. Maar Poulsen en de Jong zullen volgend jaar wel vertrekken en dan komt er hopelijk een plek vrij voor voetballers als Andersen en Lobotka en misschien aankoop (Ziyech?).quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:25 schreef Saawan het volgende:
[..]
Uiteraard, en daar ben ik heel blij mee. Daarom ergerde ik me ook zo aan het middenveld de Jong-Poulsen-Klaassen....Oh.![]()
Vroeg me alleen af of hij geblesseerd was knulquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, vorige week ook al. Bespaar je de domme uitspraken dus maar.![]()
Voor je het weet ga je weer zeggen dat hij door de mand is gezakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vroeg me alleen af of hij geblesseerd was knulOh.![]()
Een echt succes verhaal is het ook nog nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet ga je weer zeggen dat hij door de mand is gezakt.![]()
Omdat hij best vaak geblesseerd is dit seizoen. Maar als hij speelt doet hij het gewoon goed.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een echt succes verhaal is het ook nog nietOh.![]()
We zullen het zien, als hij volgend seizoen weer zo vaak geblesseerd is kan hij het vergetenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij best vaak geblesseerd is dit seizoen. Maar als hij speelt doet hij het gewoon goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: