SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 29 maart Rotterdam-Maastricht 170km en 30 maart Ivo's 200km.
MarcoD
Kanoboy
Kaasplank
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga morgen bier drinken met m'n collega's.
In een kroeg waar 2 ploegmakkers van me werken. Zal morgen ff goed op die zin studeren.![]()
Goeftedoeme:
Dan sta je aan den toog, met een bier in je hand, en dan zeg je tegen je maten: "Als ik dees op heb ga ik plat want ik moet morgen trainen goeftedoeme! En dan sla je met vlakke hand op de toog om je woorden kracht bij te zetten![]()
Ik hoor het al, dat gaat niet werken
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
ja tog jongesquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:54 schreef Tommeke het volgende:
Goeftedoeme:
Dan sta je aan den toog, met een bier in je hand, en dan zeg je tegen je maten: "Als ik dees op heb ga ik plat want ik moet morgen trainen goeftedoeme! En dan sla je met vlakke hand op de toog om je woorden kracht bij te zetten
mooien fiets dxx![]()
Sorry dxx, zeer mooie materialen, en goed spul, maar vind de fiets niet mooi. Mis wat, vind t niet helemaal passend bij elkaar, ofzo.![]()
Ik ben het een keertje eens met okselquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:19 schreef Oksel het volgende:
Sorry dxx, zeer mooie materialen, en goed spul, maar vind de fiets niet mooi. Mis wat, vind t niet helemaal passend bij elkaar, ofzo.
.![]()
Gelukkig niet nee, dan zouden we allemaal op zo'n vouwfiets rijdenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:27 schreef ddx het volgende:
Geen probleem hoor, gelukkig hebben we niet allemaal zelfde smaak.![]()
Tijd heelt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Niet gelukt.
2 black IPA á 10%, een stout van 7,5 en een st. bernardus abt 12. Met wat oude kaas. Redelijk lam.
Morgen gewoon trainen. Zondag ook. Morgen wel keihard party in den haag omdat promoveren van een vriend.
Toch twee hobbies die lastig te combineren zijn. Als morgen niet minstens 70k op strava staat ben ik goeftedoeme gewoon enne HOMO![]()
quote:[/1/999#137501155]vrijdag 7 maart 2014 22:54[/url] schreef Tommeke het volgende:[/b]
Goeftedoeme:
Dan sta je aan den toog, met een bier in je hand, en dan zeg je tegen je maten: "Als ik dees op heb ga ik plat want ik moet morgen trainen goeftedoeme! En dan sla je met vlakke hand op de toog om je woorden kracht bij te zetten![]()
Mislukt!eten!!!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 01:52 schreef muzas het volgende:
Niet gelukt.
2 black IPA á 10%, een stout van 7,5 en een st. bernardus abt 12. Met wat oude kaas. Redelijk lam.
Morgen gewoon trainen. Zondag ook. Morgen wel keihard party in den haag omdat promoveren van een vriend.
Toch twee hobbies die lastig te combineren zijn. Als morgen niet minstens 70k op strava staat ben ik goeftedoeme gewoon enne HOMONog weten wat je gedronken hebt en dan redelijk lam zijn...
eten!!!![]()
En dat van vier bier....Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Untapp'd.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 03:17 schreef janatwork het volgende:
[..]Nog weten wat je gedronken hebt en dan redelijk lam zijn...
Of gewoon pure intelligentie. Maar jah, speciaalbier proeven doe je iets bewuster dan gewoon lallend pils achter je huig mikken. Maakt het niet minder dat je ze wel degelijk voelt zitten. Zeker deze units. Qua volume meer dan en qua sterkte bijna even sterk als een fles wijn.
Nu dorst
[ Bericht 4% gewijzigd door muzas op 08-03-2014 07:32:36 ]![]()
Goeftedoeme jongens! Het is veel te mooi weer om brak te zijn.
Ik laat m'n vrije zondag niet verpesten door een brak hoofd en ga het rustig aan doen vanavond.![]()
Speciale bieren zijn af en toe lekker. Maar je wordt er een ontzettende papzak van als je er elk weekend mee bezat.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Hollandia drinken. Is dat ok?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:53 schreef muzas het volgende:
Valt reuze mee. Hangt er vanaf wat je de rest van de week doet.![]()
Je mag hem wel een keer lenen! Maar je jaloezie vind ik wel lief hoor. Het is geen afgunst, dat merk ik wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:29 schreef Yankee het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, dan zouden we allemaal op zo'n vouwfiets rijden![]()
Kijkend naar dag-tv met de hand in de broekquote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:59 schreef muzas het volgende:
Mits rechtstreeks uit blik. In een badjas op slippers![]()
Wat een plaat om mee wakker te worden![]()
![]()
Ontbijttip van de dag:
- Havermout met amandelmelk (wtf, bestaat dat? Ja!), geprakte banaan, hand nootjes, handje rozijn, kaneel. En als je wilt nog even een kwakje om 't af te toppen. Heb ik niet gedaan, vond 't al machtig genoeg.
Als je dat op hebt, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |