oh dat lijkt me leuk om te zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zij moet wel zorgen dat ze de goede kant op draait, want anders kan hij lelijk vallen volgens mij.
Volgens mij is dat ook zo. Maar degene in de rolstoel krijgt alle credits, want rolstoel....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
Bij rolstoel dansen heb ik altijd het idee dat de leider de stoel draait en beweegt.. en de ander niks doet
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw sorry. Ik ging door het slotje inderdaad. Dacht dat ik de laatste was.
Welke titel wil je?
Blauw eigen he....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke titel wil je?
Ging haar hele familie ook janken omdat haar broer dat vertelde?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:57 schreef Stickertje het volgende:
Oh dat weet ik nog van de vakantieman met frits bom... is al een aantal jaartjes geleden..
werd het volkslied gezongen en een vrouw hield haar hand aan de andere kant van daar borst omdat haar hart ook aan de andere kant zat..
Nutteloze dingen die ik onthou
Nee, was zo lang geleden, toen was het concept zielig verhaal nog niet uitgevondenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ging haar hele familie ook janken omdat haar broer dat vertelde?
Ik ken het welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, was zo lang geleden, toen was het concept zielig verhaal nog niet uitgevonden
Kan wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik hoorde het ineens
volgens mij heb ik dat al weleens gezien
Mislukt engels-nederlands.quote:
Heb je niet zo'n kekke witte lippenstift in je bezit?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
Ow fucking please.. ze gaan de gay community vertegenwoordigen... Mag ik hierbij VOLLEDIG AFSTAND NEMEN!!!! van dit iets....
Jawel, vastgeplakt aan een honkbalknuppelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kekke witte lippenstift in je bezit?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Ik moet toegeven, ik vind het wel wat hebben...
Nee, principieel niet. Als ze het deden als crew, ok. Maar dat ze nu vinden dat ze de gay-community vertegenwoordigen... nee...quote:
gelukkig de rest van de make up welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:05 schreef iBenny het volgende:
Alleen die lippenstift kan gewoon niet. Nooit. Nu ook niet.
Nee iddquote:
Die meisjes kennen hem wel...quote:
Helemaal zonder make-up ja...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het een beetje een vies raar mannetje ofzo
De meisjes vinden het wel lekker, anders mogen ze niet meedoenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef iBenny het volgende:
Met z'n corrigerende tik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:07 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht hetzelfdequote:
Die bekende kerel heeft nu een leuke avond.. zijn meisjes straffen...quote:
En waarschijnlijk beterquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zulke dansjes deden wij vroeger op de basisschool
Idd, was klap stap niveauquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zulke dansjes deden wij vroeger op de basisschool
20 jaar geleden![]()
Dat was ook echt moeilijk....quote:
Waarom? Dit lijkt in de verte niet op een scquote:
Grootste vraag is: is die meid bij hem een "vriendin" of begeleidster?quote:
Omdat......quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom? Dit lijkt in de verte niet op een sc
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke titel wil je?
quote:
nee, dat snap ik, maar na een half uur.. hoeft het ook niet meerquote:
Dat was meteen doorgevoerd hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, dat snap ik, maar na een half uur.. hoeft het ook niet meerWel leuk voor de ts
Ow, naja, ik let niet echt op TT's:+quote:
Zo danst ze ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:29 schreef iBenny het volgende:
Dat meisje ziet eruit en praat als een vrouw van begin 20
Ik las dit 5x en begrijp er nog niks vanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
ballroom dansen, dat vind ik van die goedkope amerikaanse oranje kaas plakjes die individueel verpakt zijn in een plasticje en je kunt kopen bij aldi
wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
ballroom dansen, dat vind ik van die goedkope amerikaanse oranje kaas plakjes die individueel verpakt zijn in een plasticje en je kunt kopen bij aldi
ik ook niet toen ik terug las..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las dit 5x en begrijp er nog niks van
Vaker Euvgenia luisterenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las dit 5x en begrijp er nog niks van
Ik vind van die Latindansers (met make-up enzo) er altijd uitzien alsof ze uit zo'n Amerikaanse zigeunerfamilie komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
#zieligverhaal maar eens trending makenquote:
Gimme oil in me lamp... ow nee, verkeerde topicquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gimme oil in me lamp... ow nee, verkeerde topic
het ding is 18... nu trots dat ze clean is en zo... euhm, ouders/familie/vrienden die ff haar tegen de grond slaan en zeggen: doe eens fucking normaal??quote:
idd.. en pubers die achterlijk doen is niet eens een zielig verhaal.. weinig pubers doen alleen goed uitgedachte dingenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het ding is 18... nu trots dat ze clean is en zo... euhm, ouders/familie/vrienden die ff haar tegen de grond slaan en zeggen: doe eens fucking normaal??
En Lieke ziet dat niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ze doet bewegingen waar ze niet lenig genoeg voor is.
naja, dat dus...Ik vind dat al die kutkoters op tv iets te weinig opvoeding gehad hebben... Ik ben nog niet zo oud.. maar ja... ik zat wel strak in het gareel.. (zonder fysieke dwangquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd.. en pubers die achterlijk doen is niet eens een zielig verhaal.. weinig pubers doen alleen goed uitgedachte dingen
Uhuquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:42 schreef Stickertje het volgende:
is dat een direct naar de finale kaart/bord?
Koomeennn verderrr ook niet uit het zuiduh of soh he...quote:
Niet gewoon aanpassen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:52 schreef Stickertje het volgende:
een neger met witte make up is racistisch!!11!11!11
Ja. Nu je het zegtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
moordvrouwen promo's zijn altijd leuk.. wendy van dijk speelt erin mee maar ze laten nooit stukjes zien waar wendy daadwerkelijk tekst heeft![]()
alsof ze het proberen te maskeren dat ze geen acteer talent heeft
Als Ushi is ze anders wel goed...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
moordvrouwen promo's zijn altijd leuk.. wendy van dijk speelt erin mee maar ze laten nooit stukjes zien waar wendy daadwerkelijk tekst heeft![]()
alsof ze het proberen te maskeren dat ze geen acteer talent heeft
Andreaquote:
In hindoestianiequote:
Cher zou dit leuker kunnen maken iddquote:
Vind je?quote:
Zulke mensen krijgen pas bescherming als ze zoiets doen... Dus het is niet zielig..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in zekere zin wel, zulke mensen moet je tegen zichzelf beschermen
Ik weet aan wie jij denktquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zulke mensen krijgen pas bescherming als ze zoiets doen... Dus het is niet zielig..
Ruudquote:
Oh, ik vond het leuker dan de vorige keer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
Ruud heeft een berg engeltjes op zijn schouders.... Die zijn niet te tellen..
Ontpic.. best saai dus vandaag..
Geen gemekker, alles dat van Burner komt, is lekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik vond het leuker dan de vorige keer.
Tot volgende week
Ja schat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen gemekker, alles dat van Burner komt, is lekker
quote:
meer dan vorige week?quote:
En een Utopia feessie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
Vanavond weer
...dan staan ze tegenover Flikken Maastricht, dus dan zal het nog wel minder zijn
Kung-fu en dans ligt heel dicht bij elkaar.. Bij Kung-fu leer je alles heel langzaam maar heel goed..zelfde als met dans. Alleen is dans dan gericht op leuk en mooi en als je kungfu snel doet , je een paar mensen heel ongelukkig maakt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ok, wel gaaf, maar kan iedereen nou kung-fu of alleen dat kleine groepje?
Drank, drugs en alcoholquote:
Zag ik 'm nou ook een paar keer in z'n kruis grijpen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
Hij heeft nog steeds een beetje die MJ 'moves'
Ja, en het was wel meer dan een paar keerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Zag ik 'm nou ook een paar keer in z'n kruis grijpen?
Spray tan, hoort zo....quote:
Het oranje van de jongens is niet blijven plakken op hun oogleden, stukje waar de wimpers zitten... dat is gewoon witquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:55 schreef Aspergermeisje het volgende:
De oogschaduw van de meiden is echt mislukt voor tv. Soort schijnende plekken boven hun jukbeenderen.
Och, na het douchen wil ik wel een leuke kerel uitzoeken, dat dan weer wel.. verder, nah...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
afschuwelijke dansstijl.. dit is dinnershow niveau
Ik zou het neppe oranje gezicht elke keer voor me zien, ook na het douchenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, na het douchen wil ik wel een leuke kerel uitzoeken, dat dan weer wel.. verder, nah...
Nee, zal ik geen last van hebben... Dat valt gewoon onder het werk, tsja, dan is meestal iemand wel andersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik zou het neppe oranje gezicht elke keer voor me zien, ook na het douchen
Ja, erg overdreven... kungfu clubje was beter geweest voor de live showsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:59 schreef MissJ het volgende:
nou dat vind ik nou echt belachelijk overdreven, gelijk door naar de liveshow
Alweer... dadelijk breek ik nog van al dat gejank op tv....quote:
echt hequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alweer... dadelijk breek ik nog van al dat gejank op tv....![]()
Yup. Al was die allereerste wel een beetje dom. Die hadden gewoon 99 procentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Heb het idee dat ze die greencards geven aan groepen die technisch heel goed zijn, maar minder kans maken bij het publiek.
Een gelijkgestemdequote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
Ze hebben betere carrière mogelijkheden op het criminele pad, want dit is niks.. Erg rommelig
Huilen? ik ga een grote haak in het plafond slaan, touw zoeken, of veters desnoods...quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Huilen? ik ga een grote haak in het plafond slaan, touw zoeken, of veters desnoods...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |