Omdat......quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom? Dit lijkt in de verte niet op een sc
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw sorry. Ik ging door het slotje inderdaad. Dacht dat ik de laatste was.
Welke titel wil je?
quote:
nee, dat snap ik, maar na een half uur.. hoeft het ook niet meerquote:
Dat was meteen doorgevoerd hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, dat snap ik, maar na een half uur.. hoeft het ook niet meerWel leuk voor de ts
Ow, naja, ik let niet echt op TT's:+quote:
Zo danst ze ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:29 schreef iBenny het volgende:
Dat meisje ziet eruit en praat als een vrouw van begin 20
Ik las dit 5x en begrijp er nog niks vanquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
ballroom dansen, dat vind ik van die goedkope amerikaanse oranje kaas plakjes die individueel verpakt zijn in een plasticje en je kunt kopen bij aldi
wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
ballroom dansen, dat vind ik van die goedkope amerikaanse oranje kaas plakjes die individueel verpakt zijn in een plasticje en je kunt kopen bij aldi
ik ook niet toen ik terug las..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las dit 5x en begrijp er nog niks van
Vaker Euvgenia luisterenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las dit 5x en begrijp er nog niks van
Ik vind van die Latindansers (met make-up enzo) er altijd uitzien alsof ze uit zo'n Amerikaanse zigeunerfamilie komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:30 schreef Stickertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |