Ja. Nu je het zegtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
moordvrouwen promo's zijn altijd leuk.. wendy van dijk speelt erin mee maar ze laten nooit stukjes zien waar wendy daadwerkelijk tekst heeft![]()
alsof ze het proberen te maskeren dat ze geen acteer talent heeft
Als Ushi is ze anders wel goed...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
moordvrouwen promo's zijn altijd leuk.. wendy van dijk speelt erin mee maar ze laten nooit stukjes zien waar wendy daadwerkelijk tekst heeft![]()
alsof ze het proberen te maskeren dat ze geen acteer talent heeft
Andreaquote:
In hindoestianiequote:
Cher zou dit leuker kunnen maken iddquote:
Vind je?quote:
Zulke mensen krijgen pas bescherming als ze zoiets doen... Dus het is niet zielig..quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in zekere zin wel, zulke mensen moet je tegen zichzelf beschermen
Ik weet aan wie jij denktquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zulke mensen krijgen pas bescherming als ze zoiets doen... Dus het is niet zielig..
Ruudquote:
Oh, ik vond het leuker dan de vorige keer.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:29 schreef Burner82 het volgende:
Ruud heeft een berg engeltjes op zijn schouders.... Die zijn niet te tellen..
Ontpic.. best saai dus vandaag..
Geen gemekker, alles dat van Burner komt, is lekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik vond het leuker dan de vorige keer.
Tot volgende week
Ja schat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen gemekker, alles dat van Burner komt, is lekker
quote:
meer dan vorige week?quote:
En een Utopia feessie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
Vanavond weer
...dan staan ze tegenover Flikken Maastricht, dus dan zal het nog wel minder zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |