oh dat lijkt me leuk om te zienquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:53 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zij moet wel zorgen dat ze de goede kant op draait, want anders kan hij lelijk vallen volgens mij.
Volgens mij is dat ook zo. Maar degene in de rolstoel krijgt alle credits, want rolstoel....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
Bij rolstoel dansen heb ik altijd het idee dat de leider de stoel draait en beweegt.. en de ander niks doet
Maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw sorry. Ik ging door het slotje inderdaad. Dacht dat ik de laatste was.
Welke titel wil je?
Blauw eigen he....quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw sorry. Ik ging door het slotje inderdaad. Dacht dat ik de laatste was.
Welke titel wil je?
Ging haar hele familie ook janken omdat haar broer dat vertelde?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:57 schreef Stickertje het volgende:
Oh dat weet ik nog van de vakantieman met frits bom... is al een aantal jaartjes geleden..
werd het volkslied gezongen en een vrouw hield haar hand aan de andere kant van daar borst omdat haar hart ook aan de andere kant zat..
Nutteloze dingen die ik onthou
Nee, was zo lang geleden, toen was het concept zielig verhaal nog niet uitgevondenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ging haar hele familie ook janken omdat haar broer dat vertelde?
Ik ken het welquote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee, was zo lang geleden, toen was het concept zielig verhaal nog niet uitgevonden
Kan wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik hoorde het ineens
volgens mij heb ik dat al weleens gezien
Mislukt engels-nederlands.quote:
Heb je niet zo'n kekke witte lippenstift in je bezit?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
Ow fucking please.. ze gaan de gay community vertegenwoordigen... Mag ik hierbij VOLLEDIG AFSTAND NEMEN!!!! van dit iets....
Jawel, vastgeplakt aan een honkbalknuppelquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kekke witte lippenstift in je bezit?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:03 schreef PinkLow het volgende:
Ik moet toegeven, ik vind het wel wat hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |