Die heb ik ook nog ergens staan! Maar heb nog een hardloopschema tot 13 april, dus die moet ik eerst maar eens afmakenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:53 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ga morgen de racefiets weer uit het vet halen!
Ik ga de mountainbike naar Deurne slepen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:53 schreef Sjouveur het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nog 16 dagen en dan ben ik ambtenaar
ben al druk weer aan het biken.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:53 schreef Sjouveur het volgende:
De bossen in manquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ben al druk weer aan het biken.wil de afstand + het gemiddelde omhoog halen. gister 35km gereden met 20.5 km/u avg. morgen wil ik 40 km doen.
Ik rijd dan wel op een mountainbike, dus *iets* zwaarder en meer rolweerstand.
Vanochtend trouwens heen geweest voor lenzen, 1 oog kreeg ik makkelijk in en uit, andere oog lukte het maar niet om de lens in te krijgen.
nee, dan moet ik eerst minstens 45 minuten met de auto. En dan ben ik bij Appelscha, Zuidlaren of Veendam. Appelscha is op dit moment boskap op de route, Zuidlaren is een route van 7 km en Veendam heeft haast geen routepaaltjes meer waardoor die niet zo leuk is. (ik ken de route er niet goed genoeg.)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De bossen in man
Galgenberg bij Liessel is mijn vaste route. Of het Zandbos in Deurne
Ik bedoelde gewicht van de bike. Dat ding van mij is 14kg, wat flink zwaar is voor een hardtail.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:43 schreef Solidberg het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige hier die z'n gewicht niet zo boeit? Zelf fiets ik overal heen, en doe 1-2x week aan fitness maar meer ook niet
Hoeveel weeg je dan, als ik zo vrij mag wezen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:51 schreef Sarasi het volgende:
Lenzen is gewoon oefenen, komt vanzelf goed.
En ik ben een vrouw, dus ik zal die laatste vraag maar even negeren.Al sport ik omdat ik het leuk vind en omdat ik me er goed van voel, niet om af te vallen. Dat is een bonus.
Dit aan een vrouw vragenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je dan, als ik zo vrij mag wezen?
Wie zegt dat ik dat een probleem vind?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit anno 2014 nog een probleem vinden.
We zien de bikini foto's gaarne tegemoet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:35 schreef Sarasi het volgende:
Ja maar m'n gewicht is toch wel een beetje gevoelig.Ik weeg al een halfjaar tussen de 60-62kg (afhankelijk van waar in de maand ik zit), maar daar mag van mij nog wel vijf vanaf eigenlijk. Dus ik ben ook net weer begonnen met echt goed op mijn eten letten en in combinatie met het weer oppakken van hardlopen zal ik van de zomer wel netjes rond de 54kg zitten.
![]()
Overigens voel ik me verder zo ook niet dik ofzo hoor, maar er mag van sommige gedeeltes nog wel een laagje af en dan voel ik me gewoon net iets prettiger.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:45 schreef Kiprollade het volgende:
Na veel gekloot eindelijk m'n subwoofer in m'n auto weer werkend gekregen. Eerst kraakte die heel erg, en nu deed die het niet meer. Kraakoorzaak was een los contactje, soldeertin was losgelaten. En bij het terug aansluiten kwam ik opeens een kapotte zekering tegen![]()
En nu ga ik stuiterend door het dorp een staatslot halen, jahooeee
Riem staat gewoon leuk dus dat is niet erg.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:42 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb ook wel afgenomen, moet nu standaard riem dragen en broek is nu veels te wijdWacht wel weer tot er gaten inkomen
Dieetquote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Riem staat gewoon leuk dus dat is niet erg.![]()
Overigens ben ik best een relaxte dieter. Voor mij is dat vooral geen dag overslaan met eten, maar echt vasthouden aan die drie/vier maaltijden en aardappels aan mijn vriend voeren en zelf de groente inpikken. En dan 1 koekje ipv 4, een halve donut ipv een hele, geen tweede bakje chips etc. Maar ik blijf wel gewoon alles eten en op brood en vlees wordt ook niet geminderd.Maar vooral de regelmaat terug vinden zorgt eigenlijk automatisch al voor gewichtsverlies.
Ik wacht nog steeds op mijn eerste Volvo.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:55 schreef Solidberg het volgende:
Geef mij maar liever een mooie auto ipv een stomme riem![]()
Maandag moet ik een S40 D2 uit 2012 rijden, zijn die beetje fijn? Vind die dingen maar beetje als de downer van de volvo-familie uitzien
Volvo S60quote:Op zaterdag 8 maart 2014 15:55 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op mijn eerste Volvo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |