Mij. Ik kon met 22 net meer aangenomen worden omdat Hiker een doorgroei functie wasquote:
quote:Ik kreeg als antwoord op m'n her-sollicitatie:
Beste Fiorano,
Leuk dat je weer aan ons denkt!
Zoals je misschien hebt vernomen is Easy Way onlangs veranderd van eigenaar.
Omdat de functie hiker een doorgroeifunctie betreft willen we deze functie aanbieden aan studenten, die nog niet langer dan 2 jaar in het bezit zijn van het rijbewijs.
Wel zou je eventueel in aanmerking komen voor de bijbaan als privé- chauffeur. Mocht je daar interesse in hebben verneem ik dit graag van je.
Oh, lekker dan. Privéchauffeur is niks voor mij.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mij. Ik kon met 22 net meer aangenomen worden omdat Hiker een doorgroei functie was O
Deze week nog ergens om huilen nadat je een XJ hebt mogen rijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:21 schreef CitroenFrance het volgende:
Moet zo in Dordrecht een Clio RS van mijn baas ophalen! Altijd leuk wagens wisselen tussen vestigingen :-)! Tis alleen jammer dat ik een kater heb.
Hersenen zijn nog in opstart fase.. Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Deze week nog ergens om huilen nadat je een XJ hebt mogen rijden.
Je kater…quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:42 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Hersenen zijn nog in opstart fase.. Hoe bedoel je?
Lol, ook niks voor mij. Maar toen ik werd aangenomen had ik al >2 jaar een rijbewijs, dus ik maak me er bij AR niet zo druk om.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:37 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Oh, lekker dan. Privéchauffeur is niks voor mij.
Ik denk dat dit is sinds ze zijn overgenomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:33 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Mij. Ik kon met 22 net meer aangenomen worden omdat Hiker een doorgroei functie was
[..]
Achgut.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik denk dat dit is sinds ze zijn overgenomen.
Maar ik mag nog niet klagen, heb er ng steeds een prima baan aanWerk er hoogstens nog tot en met de zomer, daarna half jaar buitenland, half jaar stage en dan word ik een arbeider
Ik wil hem anders ook wel voor je wegbrengen hoor, ben zo in Dordtquote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:21 schreef CitroenFrance het volgende:
Moet zo in Dordrecht een Clio RS van mijn baas ophalen! Altijd leuk wagens wisselen tussen vestigingen :-)! Tis alleen jammer dat ik een kater heb.
Nog 16 dagen en dan ben ik ambtenaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 10:16 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik denk dat dit is sinds ze zijn overgenomen.
Maar ik mag nog niet klagen, heb er ng steeds een prima baan aanWerk er hoogstens nog tot en met de zomer, daarna half jaar buitenland, half jaar stage en dan word ik een arbeider
Ik heb er iets meer dan 4 jaar aaneen gesloten gewerkt. Bovendien is het toch op oproepbasis, dus ze hoeven je in principe geen werk te geven ook al sta je onder contract.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 11:35 schreef nuckythompson het volgende:
Hoe werkt het eigenlijk met contracten etc? Is het gewoon net zo als bij werkgevers als AH, 3 tijdelijke contracten en dan als je weer terug wil 3 maanden wachten? Werk er nu een half jaar
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef BlackLining het volgende:
Eindelijk mijn motorblok kunnen repareren en starten![]()
![]()
Geheel tegen verwachting in loopt ie nog perfect. En dat geluid van een écht motorblok is toch wel weer eens lekker na dat begrensde stofzuigergeluid van gemiddelde auto
Goed bezig!!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef BlackLining het volgende:
![]()
Geheel tegen verwachting in loopt ie nog perfect. En dat geluid van een écht motorblok is toch wel weer eens lekker na dat begrensde stofzuigergeluid van gemiddelde auto
Topper!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 12:47 schreef BlackLining het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |