Waarin ging het verder dan? De NAVO greep in toen het leger een aanval deed op de leden van de KLA (was een terroristische organisatie volgens de VS).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
servie ging (zover ik weet) wel iets verder en daar was al sprake van een burgeroorlog voordat het westen ingreep.
Ik ga daar niet over discussieren daar is dit topic niet voor, dat is niet van belang om de legitimiteit van dit verbod te toetsen.quote:
Dat er een daadwerkelijke aanval bezig wasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarin ging het verder dan? De NAVO greep in toen het leger een aanval deed op de leden van de KLA (was een terroristische organisatie volgens de VS).
Maar daar gaat het niet om, het gaat om de hypocrisie. Als de Krim niet mag, mag Kosovo al helemaal niet.
Typisch dat ze daarna een interview doet bij CNN en dan ook nog liegt dat RT een deel van het interview met Ron Paul zou censureren.quote:
Dat snap ik, maar hij ging in vijf seconden van de huidige situatie naar het binnenvallen van NAVO landen. Dat lijkt me, zelfs voor Poetin, erg onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Je moet er toch niet al te luchtig over doen, anders lopen ze over je heen
en dat andere filmpje met de reactie.quote:
Oftewel de VS mag het wel en Rusland niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:43 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik ga daar niet over discussieren daar is dit topic niet voor, dat is niet van belang om de legitimiteit van dit verbod te toetsen.
Wat is daar typisch aan? Het opstappen van haar heeft een zekere nieuwswaarde en jij had geen inzicht in de plannen van het RT op dat moment dus je kan niet stellen dat ze liegt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:43 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Typisch dat ze daarna een interview doet bij CNN en dan ook nog liegt dat RT een deel van het interview met Ron Paul zou censureren.
Dat maak jij ervan, maar daar heb je wel vaker last van als je geen gelijk hebt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Oftewel de VS mag het wel en Rusland niet.
Wat moet ik hier zien? Tweet dan nietstwitter:ForeignCorresp twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 21:49:33Grainy photo of Russian trucks in position @ missile base- hostile crowd - arms - ak47/rpkGates still on at base http://t.co/nm3TBKWzjP reageer retweet
Poetin is gestoord, ik zie hem daar toe wel in staatquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar hij ging in vijf seconden van de huidige situatie naar het binnenvallen van NAVO landen. Dat lijkt me, zelfs voor Poetin, erg onwaarschijnlijk.
Zelfs Poetin weet dat hij dat niet wint, maar alles is uiteindelijk mogelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Poetin is gestoord, ik zie hem daar toe wel in staat
Wat denk je dat er was gebeurd als Rusland paramilitaire organisaties had gesteund met wapens die aanvallen doet op het leger van Oekraïne enz. in de Krim? Waarna het leger van Oekraïne terugslaat. Vervolgens bezet Rusland de Krim. Dan is het ongeveer zoals in Kosovo. Hoe het nu is gegaan in de Krim is een stuk beter.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat er een daadwerkelijke aanval bezig was.
Jawel, Ron Paul zegt zelf dat hij niet gecensureerd was. En de boodschap die hij wou meegeven in het filmpje meekwam.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:45 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Wat is daar typisch aan? Het opstappen van haar heeft een zekere nieuwswaarde en jij had geen inzicht in de plannen van het RT op dat moment dus je kan niet stellen dat ze liegt.
Dus de NAVO actie in 1999 was fout, ja of nee. Ben benieuwd of je hypocriet bent.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:46 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, maar daar heb je wel vaker last van als je geen gelijk hebt.
Als jij daar beter van slaapt: volgens de geldende regels van het Internationaal recht mocht Kosovo zich niet afscheiden. Waarom daar nu anders mee omgegaan wordt is een lang en genuanceerd verhaal dat hier off-topic is. Uit die nuance blijkt wel dat een vergelijking met de Krim mank gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Oftewel de VS mag het wel en Rusland niet.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Poet Staliin is gestoord, ik zie hem daar toe wel in staat
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Poetin is gestoord, ik zie hem daar toe wel in staat
Waarom het anders mee omgegaan wordt is omdat het de VS betreft en niet Rusland.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:50 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Als jij daar beter van slaapt: volgens de geldende regels van het Internationaal recht mocht Kosovo zich niet afscheiden. Waarom daar nu anders mee omgegaan wordt is een lang en genuanceerd verhaal dat hier off-topic is. Uit die nuance blijkt wel dat een vergelijking met de Krim mank gaat.
Je hebt zelf dit gezegd:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel, Ron Paul zegt zelf dat hij niet gecensureerd was. En de boodschap die hij wou meegeven in het filmpje meekwam.
Als ze de woorden 'heeft gecensureerd' heeft gebruikt, dan heeft ze een onjuistheid uitgesproken dan nog weet je niet of het liegen was of gewoon onwetendheid van haar kant. Echter heb je gezegd 'zou censureren' wat een indicatie is dat het RT dat op het moment van haar opstappen dit van plan was. Ik heb haar interview niet gezien dus ga ik af op wat jij hier schrijft, mocht het anders zijn dan verwijs ik je naar mijn eerste zin.quote:en dan ook nog liegt dat RT een deel van het interview met Ron Paul zou censureren
De NAVO interventie in Kosovo was niet in lijn met het geldende Internationale recht. Het is ook geldend internationaal recht dat een illegale interventie niet gerechtvaardigd mag worden met een verwijzing naar een andere illegale interventie... Met andere woorden " whataboutism" is geen excuus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus de NAVO actie in 1999 was fout, ja of nee. Ben benieuwd of je hypocriet bent.
Nee dat heeft te maken met het lange pad dat Kosovo bewandeld heeft om met Servië tot een oplossing te komen...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:52 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom het anders mee omgegaan wordt is omdat het de VS betreft en niet Rusland.
Ik zei 'zou' maar dat bedoelde ik niet, ze zei dat het interview gecensureerd wasquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:52 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Je hebt zelf dit gezegd:
[..]
Als ze de woorden 'heeft gecensureerd' heeft gebruikt, dan heeft ze een onjuistheid uitgesproken dan nog weet je niet of het liegen was of gewoon onwetendheid van haar kant. Echter heb je gezegd 'zou censureren' wat een indicatie is dat het RT dat op het moment van haar opstappen dit van plan was. Ik heb haar interview niet gezien dus ga ik af op wat jij hier schrijft, mocht het anders zijn dan verwijs ik je naar mijn eerste zin.
Ik was toen 14, ik heb dat niet meegemaakt op een leeftijd dat ik daar een fatsoenlijk oordeel over kan vellen (wellicht dat iemand anders dat wel kan) en heb me op latere leeftijd daar ook niet in verdiept.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus de NAVO actie in 1999 was fout, ja of nee. Ben benieuwd of je hypocriet bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |