Zo te lezen zijn het soldaten van het krim inclusief kozakken, wie zegt dat dit ----russen---- waren dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat de Russen nu de Oekrainse basissen aan het binnentrekken is.
Iemand anders ideeën over het waarom?
Op de beelden die zojuist op tv kwamen waren ook alleen Kozakken te zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn het soldaten van het krim inclusief kozakken, wie zegt dat dit ----russen---- waren dan?
Heeft rusland zelf al iets gezegd erover? Weer heleboel heisa om weinig.
link naar beelden trouwens? ik zit te black flaggen atm.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
Op de beelden die zojuist op tv kwamen waren ook alleen Kozakken te zien.
Was op het NOS journaal. Verder één of ander interview met Krim-Tataren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
link naar beelden trouwens? ik zit te black flaggen atm.
oh dat kijk ik bijna nooitquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:14 schreef Voszje het volgende:
[..]
Was op het NOS journaal. Verder één of ander interview met Krim-Tataren.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:08 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zo te lezen zijn het soldaten van het krim inclusief kozakken, wie zegt dat dit ----russen---- waren dan?
Heeft rusland zelf al iets gezegd erover? Weer heleboel heisa om weinig.
Hierzo:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:10 schreef Voszje het volgende:
[..]
Op de beelden die zojuist op tv kwamen waren ook alleen Kozakken te zien.
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:48 schreef RVer het volgende:
Russian Market @russian_market · 20 min
Russian troops allegedly broke the gates of the Crimean military base AK2355 with a Kamaz truck; over 1'000 Ukrainian soldiers there
Jij kent Rver nog niet zolang he.quote:
Niemand ging er tegenin (ook jij niet).quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij kent Rver nog niet zolang he.
Of is hij volgens jou ook niet te vertrouwen?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
twitter:shustry twitterde op vrijdag 07-03-2014 om 20:53:20Ukraine air force Colonel tells to TIME that Russian commander in charge of siege now demanding Ukraine forces lay down arms and surrender reageer retweet
Omdat mensen met verstand hem en zn nep twitter berichtjes negeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand ging er tegenin (ook jij niet).
En idd, ik ken verder in dit topic bijna niemand.
Het stond toevallig aan, vandaar. De Krim-Tataren waren bang, voelden zich bedreigd en wensten niet in een dictatuur te moeten leven.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
oh dat kijk ik bijna nooit
Wat zeiden de krim tataren dan.
Hoe kan ik hier nu op zeggen dat we hem moeten vertrouwen, ten eerste werkt hij voor Time en ten tweede is het nogal een tendens geweest om alle troepen die ook maar een ledemaat bewegen in het krim russisch te noemen in de westerse media.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
En deze dan?
[..]
Of is hij volgens jou ook niet te vertrouwen?
Met verstand zeg je? En ik had dat moeten weten hoe precies?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat mensen met verstand hem en zn nep twitter berichtjes negeren.
Dan moeten ze snel oekraine uitvluchten, mischien zijn er nog wel wat asiel plaatsen hier in nederland met de open grenzen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Het stond toevallig aan, vandaar. De Krim-Tataren waren bang, voelden zich bedreigd en wensten niet in een dictatuur te moeten leven.
Ik had het over de userquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe kan ik hier nu op zeggen dat we hem moeten vertrouwen, ten eerste werkt hij voor Time en ten tweede is het nogal een tendens geweest om alle troepen die ook maar een ledemaat bewegen in het krim russisch te noemen in de westerse media.
Je kunt hier dus niks over zeggen.
Lijkt me logisch, stel dat er bvb gevechten aan de grens uitbreken, dan wil je geen 1000 gewapende troepen onder bevel van Kiev op je grondgebied hebben zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verbaast me niks dat de Russen nu de Oekrainse basissen aan het binnentrekken is.
Iemand anders ideeën over het waarom?
Nou ik weet niet of je hier al langer lurkte maar de reeks staat nogal vol met posts van hem met de wildste verslagen die zou er ook maar één van waar zijn meteen de 3e wereld oorlog uit zou breken, daarnaast heeft hij nog geen 2 maand zijn account en post hij uitsluitend in UTO (een enkele reeks daar) en de oekraine reeks.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met verstand zeg je? En ik had dat moeten weten hoe precies?
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan moeten ze snel oekraine uitvluchten, mischien zijn er nog wel wat asiel plaatsen hier in nederland met de open grenzen.
Het lijkt wel alsof dit goed gepland is. Alle Oekrainse troepen en basissen waren gelijktijdig omsingeld, heel strak getimed blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:20 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Lijkt me logisch, stel dat er bvb gevechten aan de grens uitbreken, dan wil je geen 1000 gewapende troepen onder bevel van Kiev op je grondgebied hebben zitten.
quote:Russisch staatsgasbedrijf eist 1,3 miljard euro
Gazprom dreigt Oekraïne
Eerste winstdaling Gazprom in ruim 10 jaar
De Russische energiegigant Gazprom dreigt te stoppen met gasleveranties aan Oekraïne als dat land niet snel achterstallige rekeningen betaa
Oke en Scrummie dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je hier al langer lurkte maar de reeks staat nogal vol met posts van hem met de wildste verslagen die zou er ook maar één van waar zijn meteen de 3e wereld oorlog uit zou breken, daarnaast heeft hij nog geen 2 maand zijn account en post hij uitsluitend in UTO (een enkele reeks daar) en de oekraine reeks.
-
De 'user' post uitsluitend dat type "nieuws".
Mijn originele account is ouder dan die van jou hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je hier al langer lurkte maar de reeks staat nogal vol met posts van hem met de wildste verslagen die zou er ook maar één van waar zijn meteen de 3e wereld oorlog uit zou breken, daarnaast heeft hij nog geen 2 maand zijn account en post hij uitsluitend in UTO (een enkele reeks daar) en de oekraine reeks.
-
De 'user' post uitsluitend dat type "nieuws".
Gezien de russen al terplaatse waren en niet hoefden te 'invaden' en daarna een verbond hebben gesloten met de authoriteiten van het krim is het logisch dat het zo snel gaat dat alles wat op orders uit kiev zou reageren ontwapend wordt, om een bloedbad te voorkomen. Enige wat dan nog problemen kan brengen is dit onvolk:quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof dit goed gepland is. Alle Oekrainse troepen en basissen waren gelijktijdig omsingeld, heel strak getimed blijkbaar.
Dit alles (icm de snelle afscheiding van Oekraine en toetreding tot Rusland) kan toch niet toevallig zo gegaan zijn?
Normaalgesproken gaan over dit soort dingen veel meer tijd overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |