Hij had wel lopen spreiden volgens mij.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Xummon het volgende:
Zat Tygo niet op Susan bij zijn excecutie? Zo ja dan moet Sofie wel de mol zijn.....
Waarom zou een mol 2 van de 3 strandopdrachten goed doen terwijl er nog een stuk of 5 kandidaten waren ? Sofie deed -weer- niks goed, die opdracht leverde mede dankzij Susan 2000 Euro op, wel een beetje veelquote:
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar Suus is niet de winnaar, dat zei Art toch?
Waarom zou een mol Jan-Willem herkennen tijdens die parade? Al weet ik niet meer wat voor geldbedrag daarmee werd binnengehaald.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef TLC het volgende:
[..]
Waarom zou een mol 2 van de 3 strandopdrachten goed doen terwijl er nog een stuk of 5 kandidaten waren ? Sofie deed -weer- niks goed, die opdracht leverde mede dankzij Susan 2000 Euro op, wel een beetje veel
Freek op Sofiequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij had wel lopen spreiden volgens mij.
Niet echt een valide conclusie aan de hand van jouw genoemde argumenten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
Freek op Sofie
Susan op Sofie
Sofie op Susan
Tygo op Susan (met sofie als 2e)
Sofie is dus de mol
Dat weer welquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De afleveringtitels kunnen ook later bedacht zijn toch
Als Susan de Mol is, hadden Sofie en Tygo het beide goed, maar er moest er toch eentje uit. Freek heeft het dan fout, maar hij ging door naar de finale door de vrijstelling. Dus Susan kan het ook nog zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef Xummon het volgende:
[..]
Tygo klikte bij wie is de mol Susan aan.
Lijkt mij de belangrijkste vraag, als er 2 overblijven en die je aanklikt is niet de mol,moet het toch wel de ander zijn. Toch, of ben ik nou gek.
ja was te snel,daarom mijn edit...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Als Susan de Mol is, hadden Sofie en Tygo het beide goed, maar er moest er toch eentje uit. Freek heeft het dan fout, maar hij ging door naar de finale door de vrijstelling. Dus Susan kan het ook nog zijn.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:34 schreef Cee het volgende:
Ik zit te kloten met die titels die vast niks betekenen, maar ach...
Vindingrijk
Jennifer
Schijnbeweging
5 op een [1/2]
Een heilige aanwijzing
Rij [2/2] > 'Rij' stond in de titel met een hoofdletter
De lachende derde
Een zware keuze
...moet je zien![]()
quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:38 schreef Xummon het volgende:
[..]
Visser de mol, kun je eruit halen met een beetje fantasie
ligt dan wel aan de volgende titels
Vindingrijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:54 schreef Xummon het volgende:
volgende aflevering hoeft idd geen O te zijn, met
een iets wat lijkt op een o, i of l, zou de theorie wel bevestigen
meet beetje fantasie kun je namelijk in de J ook weer een L zien
quote:Links van de tafel:
Afvallers eerdere afleveringen
Freek
Susan
Je gaat niet de mol of de winnaar niet direct bij Art zetten, dus Freek verliest.quote:Rechts van de tafel:
Afvallers, met Tycho
Sofie
Nee want meer molens over des te meer keuze voor JW, die niet wist welke toren hij precies moest hebben (ja de meest linkse maar welke ?)quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waarom zou een mol Jan-Willem herkennen tijdens die parade? Al weet ik niet meer wat voor geldbedrag daarmee werd binnengehaald.
Maar okay. Zonder Susan had Jan-Willem dat geld ook gepakt, die was zeker van zijn zaak. En die opdrachten waren wel zo makkelijk trouwens, die gehele opdracht sloeg naar mijn mening echt nergens op. Beetje tot 70 tellen enzo.
Alleen bij Tygo en Sofie tochquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef TheVulture het volgende:
Kut, zat ik er toch naast
Wel balen dat De Mol zo duidelijk in de picture was bij andere kandidaten
Zowel Susan als Sophie waren toch wel nadrukkelijk in beeld bij kandidatenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alleen bij Tygo en Sofie toch
Vergeet niet dat Susan best een goede actrice is he...quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:24 schreef TLC het volgende:
In de 'lopen naar de hotelkamer van Aaf en Daphne' opdracht ;
JW zegt dat ineens het telefoonnummer van Daphne is gewist, hij was samen met Sofie en Freek.
En Freek is de mol niet.
Verder is ook de lichamelijke emotie van Susan te oprecht, Sofie is na het mislukken van deze opdracht veel afstandelijker.
Ja maar gecombineerd met een lichamelijk zware inspanning geloof ik niet dat ze hier zat te acteren, verder viel het me op dat Sofie zich sterk bezighoudt met het verdelen van de groepjes in de stad bij deze opdracht (waar Susan zich niet mee bemoeit) en dat Sofie meteen gebruikt maakt van omgekeerde psychologie bij de keuze van de lichte koffer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Susan best een goede actrice is he...
Dat is waar, als je het bij elkaar optelt. Wat ik niet snap is dat er zoveel kandidaten op Aaf zaten als mol. En blijkbaar vonden de kandidaten Freek en JW (terecht) totaal niet verdacht, wat natuurlijk opvallend is aangezien ze door het publiek wel erg verdacht waren (wat ik bij Freek nog steeds niet snap).quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zowel Susan als Sophie waren toch wel nadrukkelijk in beeld bij kandidaten
Suus kan de verliezer zijn, Freek de winnaar en Sofie de mol.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar Suus is niet de winnaar, dat zei Art toch?
Dit. Ook alle getallen in de tweets. Omdat Rekenkamer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:28 schreef Xummon het volgende:
Sofie is de mol, vandaar al die getallen in het begin en dat rekensommetje als aanwijzing bij de strandbuggy/bootsleep opdracht
Sofie kan en mag de mol gewoon niet zijn na dat moment dat ze JW in die optocht spotte. Dat KAN gewoon niet als mol. Núl incentive ooooit om dat te doen. Toch? Toch?!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Xummon het volgende:
[..]
Freek op Sofie
Susan op Sofie
Sofie op Susan
Tygo op Susan (met sofie als 2e)
Sofie is dus de mol
Dat valt nog mee dan mocht Susan de mol zijn, die heeft veel meer bijgedragen aan de pot (in goede zin dan)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sofie kan en mag de mol gewoon niet zijn na dat moment dat ze JW in die optocht spotte. Dat KAN gewoon niet als mol. Núl incentive ooooit om dat te doen. Toch? Toch?!
Qua mol is dit zeker niet het beste seizoen van WIDM. Al moeten we de mol filmpjes volgende week nog maar afwachten, misschien was het wel briljant.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat valt nog mee dan mocht Susan de mol zijn, die heeft veel meer bijgedragen aan de pot (in goede zin dan)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:10 schreef TLC het volgende:
Sofie schreef op de envelop de naam Jennifer, een aflevering later was de titel Jennifer (eerste zin in die aflevering kwam ook van Sofie 'heb je een broodje pastrami... Jennifer ?') en toen Freek bij de tafelopdracht de vrijstelling kreeg (die Sofie wel moest ruilen omdat Freek 1500 Euro had) ging ze tegen Freek liegen dat JW de zwarte vrijstelling had maar dat hij deze niet zou gebruiken zodat Freek zijn vrijstelling wel zou inzetten.
Maar Tygo had die zwarte vrijstelling (gekregen bij die dam op aanraden van Sofie die blijkbaar wist dat die daar lag) en hij gebruikte deze ook wat de groene vrijstelling van Freek ongedaan maakte.
Hiermee had Sofie weer de kans opengelaten dat Jennifer uit het spel geknikkert kon worden, ze mocht immers niet de finale halen.
En zo geschiedde ; Jennifer kreeg het rode scherm en Sofie had haar zin gekregen
Dat spreekt wel heel erg tegen haar ja, het was totaal niet nodig om JW daar te spottenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Sofie kan en mag de mol gewoon niet zijn na dat moment dat ze JW in die optocht spotte. Dat KAN gewoon niet als mol. Núl incentive ooooit om dat te doen. Toch? Toch?!
maar waarom mocht Jennifer de finale niet halen? Waarom moest zij eruit en niet bv een van de mannen of Aaf of wie dan ook?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:10 schreef TLC het volgende:
Sofie schreef op de envelop de naam Jennifer, een aflevering later was de titel Jennifer (eerste zin in die aflevering kwam ook van Sofie 'heb je een broodje pastrami... Jennifer ?') en toen Freek bij de tafelopdracht de vrijstelling kreeg (die Sofie wel moest ruilen omdat Freek 1500 Euro had) ging ze tegen Freek liegen dat JW de zwarte vrijstelling had maar dat hij deze niet zou gebruiken zodat Freek zijn vrijstelling wel zou inzetten.
Maar Tygo had die zwarte vrijstelling (gekregen bij die dam op aanraden van Sofie die blijkbaar wist dat die daar lag) en hij gebruikte deze ook wat de groene vrijstelling van Freek ongedaan maakte.
Hiermee had Sofie weer de kans opengelaten dat Jennifer uit het spel geknikkert kon worden, ze mocht immers niet de finale halen.
En zo geschiedde ; Jennifer kreeg het rode scherm en Sofie had haar zin gekregen
Omdat er dan geen rente op het geld in die envelop kwam. De naam die de mol op die envelop had genoteerd moest er vervolgens worden uitgewerkt om minder geld in de pot te krijgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:55 schreef kvd het volgende:
[..]
maar waarom mocht Jennifer de finale niet halen? Waarom moest zij eruit en niet bv een van de mannen of Aaf of wie dan ook?
Yep, iets dat ik ook al meerdere malen heb aangekaart. Ze was de enige. Dat doe je niet als je de mol bent. Vertrouwen wekken, jezelf minder verdacht maken? Tja.. zeg het maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat spreekt wel heel erg tegen haar ja, het was totaal niet nodig om JW daar te spotten
oke, alleen klopt er dan iets niet in die redenatie. Juist doordat de vrijstelling van Freek dan niet meer doorging, was er een extra persoonom mogelijkerwijs uit het spel te worden ggeknikkert, namelijk Freek. Procentueel gezien zou de kans dat Jennifer eruit zou gaan dan juist kleiner zijn gewordenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:55 schreef Smeich het volgende:
[..]
Omdat er dan geen rente op het geld in die envelop kwam. De naam die de mol op die envelop had genoteerd moest er vervolgens worden uitgewerkt om minder geld in de pot te krijgen.
[..]
Yep, iets dat ik ook al meerdere malen heb aangekaart. Ze was de enige. Dat doe je niet als je de mol bent. Vertrouwen wekken, jezelf minder verdacht maken? Tja.. zeg het maar.
Er bleek gisteren wel zo'n 2k minder in de pot te zitten. Even los van de ontbrekende envelop. Dat compenseert ook weer geld wat de mol ergens anders verdient kan hebben, om minder verdacht te worden. Of was de oorzaak van dat ontbrekende geld al bekend?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:55 schreef Smeich het volgende:
Yep, iets dat ik ook al meerdere malen heb aangekaart. Ze was de enige. Dat doe je niet als je de mol bent. Vertrouwen wekken, jezelf minder verdacht maken? Tja.. zeg het maar.
Daar verdacht ik Freek van als Mol/penningmeester... maar dat kan dus niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef eborn het volgende:
[..]
Er bleek gisteren wel zo'n 2k minder in de pot te zitten. Even los van de ontbrekende envelop. Dat compenseert ook weer geld wat de mol ergens anders verdient kan hebben, om minder verdacht te worden. Of was de oorzaak van dat ontbrekende geld al bekend?
De oorzaak is toch dat ze niet alle enveloppen hebben opgehaald?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef eborn het volgende:
[..]
Er bleek gisteren wel zo'n 2k minder in de pot te zitten. Even los van de ontbrekende envelop. Dat compenseert ook weer geld wat de mol ergens anders verdient kan hebben, om minder verdacht te worden. Of was de oorzaak van dat ontbrekende geld al bekend?
Nee, want daarna gingen ze het geld nog eens natellen en ontbrak er plots een bedrag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:18 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
De oorzaak is toch dat ze niet alle enveloppen hebben opgehaald?
Dat viel mijn ook al op. Molletje Sofie? Aangezien zij aan het tellen wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Nee, want daarna gingen ze het geld nog eens natellen en ontbrak er plots een bedrag.
Goed punt inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:10 schreef kvd het volgende:
[..]
oke, alleen klopt er dan iets niet in die redenatie. Juist doordat de vrijstelling van Freek dan niet meer doorging, was er een extra persoonom mogelijkerwijs uit het spel te worden ggeknikkert, namelijk Freek. Procentueel gezien zou de kans dat Jennifer eruit zou gaan dan juist kleiner zijn geworden
Dat was het enige moment dat het geld nog in beeld kwam, en bleek er minder geld in de pot geteld te worden dan nadat Art de enveloppen had geopend.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat viel mijn ook al op. Molletje Sofie? Aangezien zij aan het tellen was
Vertel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Xummon het volgende:
Muzikale aanwijzing die naar de mol leidt.
The police - roxanne
Liedje is geschreven in oktober 1977.... en wie is er toen toevallig geboren?????????
Toch iets minder dan Kolarov en Milner.quote:
Weet je wie ook van muziek hield?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Xummon het volgende:
The police - roxanne
Liedje is geschreven in oktober 1977.... en wie is er toen toevallig geboren?????????
1 - Dwight Phillips, Amerikaans atleetquote:
Ik ook, überhaupt wie het is. Ik heb echt geen idee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Ben idd heel benieuwd naar de molacties van Susan als zij het is.
Freek is niet de molquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:33 schreef Poesliefje het volgende:
Freek betrapt .. !
Art zegt tegen Freek in aflevering 9: jij bent niet de mol. Hij zegt er (nog) niet bij volgens wie. Freek is niet de mol volgens de twee overgebleven kandidaten, die verdenken elkaar. Maar is hij ook in werkelijkheid niet de mol? Dacht het niet.
In aflevering 1 wordt een deel van de brievenbezorging getoond en in twee brievenbussen worden twee enveloppen gestopt. Bij een van die bezorgingen is de brief aan Daphne de bovenste van de twee enveloppen, met andere woorden: in de brievenbus waar de enige brief aan Daphne lag, lag nog een tweede enveloppe. En wie leegt de brievenbus met de brief aan Daphne en pakt maar één envelop? Juist ja, Freek.
Al in aflevering 1 molde Freek: hij seinde naar Aaf en Jennifer eerst een 3, daarna een 4. In verwarring gaven de dames het getal 7 op. Goed gedaan Freek. Ander voorbeeld dat nog niet gegeven is: bij de snake-opdracht leidde Freek het team Susan en Jennifer eerst goed, maar ineens stonden ze dik op de route van het andere team (de regie toont kaartjes, maar niet hoe dat heeft kunnen gebeuren). Goed gedaan Freek.
Als klap op de vuurpijl blijkt geld uit de pot verdwenen. Wie was ook alweer de penningmeester?
Geen van de mollen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Xummon het volgende:
The police - roxanne
Susan werd wel genoemd als hoofdrolspeler van de tv serie: achter het raam.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:19 schreef Xummon het volgende:
The police - roxanne
Niets is wat het lijkt bij de mol, dus ook de uitspraak van Art niet.quote:[..] Art zegt tegen Freek in aflevering 9: jij bent niet de mol. Hij zegt er (nog) niet bij volgens wie. Freek is niet de mol volgens de twee overgebleven kandidaten, die verdenken elkaar. Maar is hij ook in werkelijkheid niet de mol? Dacht het niet.
[..]
Reactie van Amarantha:
Freek is niet de mol![]()
Ik denk niet dat Art zegt 'Freek is niet de mol' om vervolgens volgende week te zeggen 'Grapje. Freek is wel de mol'quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:53 schreef Poesliefje het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt bij de mol, dus ook de uitspraak van Art niet.
Ik zou het geniaal vinden maar ik denk dat ze niet zo ver gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:53 schreef Poesliefje het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt bij de mol, dus ook de uitspraak van Art niet.
Aflevering 5: Voordat we het shot van de gemanipuleerde wolk zagen zei Tygo in de biecht: “quote:
Dit is wel een post om in te lijsten voor het geval iemand volgend jaar vraagt wat 'Tunnelvisie' nu eigenlijk inhoudt. Art zei niet "Freek, jij bent niet de mol *richting kijkers* Tot volgende week dames en heren!" Art maakte eerst dat stuk af en vroeg toen "Wie is de mol?" En daarna pas het stuk over dat je het volgende week ziet. Freek is echt niet de mol. 100% zeker.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:19 schreef Poesliefje het volgende:
[..]
Aflevering 5: Voordat we het shot van de gemanipuleerde wolk zagen zei Tygo in de biecht: “
Freek: good luck babes…. good luck”. En vervolgens verschijnt dus die heiligenkrans van een wolk in beeld. Freek wordt daarmee als heilige neergezet.
In aflevering zes bij het invullen van de test zegt Sofie in de voice-over dat ze wil versmallen naar twee verdachten en dat Tygo en Susan daarvoor de twee aangewezen personen zijn. Onmiddellijk daarop komt met het geluid van een klap een boze heilige in beeld. Is de heilige (Freek) daardoor ontstemd?
Freek is toch mijn mol ..
Klopt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef PicoMMP het volgende:
Men vergeet even dat Art dus vraagt aan de drie finalisten wie de mol is. Wij zien het pas volgende week, maar de opname ging toen verder. Sofie of Susan zegt na dat shot dat ze de mol is. Net als bij de vorige seizoenen.
Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Art tegen Freek zegt: "jij bent niet de Mol".. en dat Freek zegt: "Maar oh jawel!! (dans-huppeltje)"quote:
Je tweet met je hint wordt in de NRC genoemd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Cee het volgende:
Je kan er ook uiteindelijk
V1S5ER I[S] DE ... uit halen (waarbij de 's' nog ontbreekt). Dus de puntjes van '...moet je zien' op het laatst en de 'i' van vandaag wordt de 'is'. Dus de laatste aflevering moet met een s beginnen. Of een 5. Of een Z, als je uit moet gaan van een zelfde rare schrijfwijze als op de enveloppen die naar Ellis Island gingen.
Het zou wel heel leuk zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Art tegen Freek zegt: "jij bent niet de Mol".. en dat Freek zegt: "Maar oh jawel!! (dans-huppeltje)"
Ze moest wel even diep zuchten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:19 schreef PicoMMP het volgende:
Heb niet teruggekeken, maar voor mijn gevoel was Susans reactie op "Jij bent niet de winnaar" vrij neutraal. Als je dat hoort als kandidaat baal je toch enorm?
Daar waren wij het altijd al over eens volgens mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat Art tegen Freek zegt: "jij bent niet de Mol".. en dat Freek zegt: "Maar oh jawel!! (dans-huppeltje)"
Ja leuk voor Cee dat ze in nrc staat..Wie is Frank en Peter?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:15 schreef jcdragon het volgende:
Je tweet met je hint wordt in de NRC genoemd.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-idyllische-finale/
Staat in de tekstquote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja leuk voor Cee dat ze in nrc staat..Wie is Frank en Peter?
quote:Gisteravond was de finale van het veertiende seizoen van Wie is de Mol?. Frank Huiskamp en Peter Zantingh, redacteuren van nrc.nl en vaste kijkers, bespraken na de uitzending wederom hun ideeën en theorieën via de chat. Is de Mol nu ontmaskerd?
Wat is er zo bijzonder aan het schoppen-teken dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:45 schreef Minimunt het volgende:
oke ik heb nog iets opvallends gezien.
Tijdens het 'in de toekomst kijken zie je bij susan het molteken - deze hint was al bekend.
Maar kijk eens links op de muur. Daar staat nogmaals een figuur van een schoppen (kaartspel).
[ afbeelding ]
Zie je ook in de leader bij Susan in de achtergrond.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan het schoppen-teken dan?
Ze wilt niet laten weten aan Tygo dat zij op Susan zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef TLC het volgende:
Waarom liegt Sofie toen ze tegen Tygo zei dat ze niet wist wie de envelop met de naam van Jennifer erop heeft verstuurd ? terwijl zij dat toch echt zelf gedaan heeft in een hotelkamer met Freek erbij.
Dat zat Tygo ook, maar dat verklaart niet waarom ze daarover loogquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ze wilt niet laten weten aan Tygo dat zij op Susan zit.
Het is toch strategische informatie.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat zat Tygo ook, maar dat verklaart niet waarom ze daarover loog
Naam van Jennifer? Sofie had hem toch naar Susan (haar mol) gestuurd?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:31 schreef TLC het volgende:
Waarom loog Sofie toen ze tegen Tygo zei dat ze niet wist wie de envelop met de naam van Jennifer erop heeft verstuurd ? terwijl zij dat toch echt zelf gedaan heeft in een hotelkamer met Freek erbij.
Ja, Sofie stuurde een envelop met Jennifer erop, is gewoon terug te zienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naam van Jennifer? Sofie had hem toch naar Susan (haar mol) gestuurd?
En ondanks dat Tygo ook op Susan zat, zou Sofie daar nooit 100% vanuit kunnen/mogen gaan, en het zou toch wel heel dom zijn als je op dit punt van het spel nog aan je medekandidaten laat weten wie jouw mol is.
Logisch dus dat ze deed alsof ze niet wist van wie dat handschrift was.
Aight aightquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja, Sofie stuurde een envelop met Jennifer erop, is gewoon terug te zien
Wat een ondeugend lachjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:30 schreef Moira. het volgende:
Overigens, als Susan de mol nou blijkt te zijn, hè..
Dan is het shot vanaf 5:28 (incl. 'lichtflits-achtige montage') toch wel prachtig geweest (zowel van haar als de regie)
Hebben we gewoon een sneak peak gekregen van de edittors
Eerlijk gezegd was dat het moment dat ik écht in Susan als mol ging geloven en tegelijkertijd ook weer juist niet.. Want het was ZO opvallend dat het zelfs mij niet kon ontgaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:30 schreef Moira. het volgende:
Overigens, als Susan de mol nou blijkt te zijn, hè..
Dan is het shot vanaf 5:28 (incl. 'lichtflits-achtige montage') toch wel prachtig geweest (zowel van haar als de regie)
Hebben we gewoon een sneak peak gekregen van de edittors
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |