Lijkt me hoe dan ook lastig, ze is altijd afhankelijk geweest van Susan om dat besluit te nemen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik las ergens dat Sofie bij elke executie als er iemand naar huis ging groen droeg. En als er niemand naar huis ging, droeg ze geen groen. Maar ik kan dat niet controleren. Iemand hier misschien wel?
1 keer Susan en 1 keer Daphnequote:Op zondag 16 maart 2014 16:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lijkt me hoe dan ook lastig, ze is altijd afhankelijk geweest van Susan om dat besluit te nemen.
Oh verhip!quote:
via http://avro.nl/wieisdemol/ kun je alles gewoon terug kijken. opnemen is dus niet nodig....quote:Op maandag 17 maart 2014 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
ik ga het opnemen donderdag en ook kijkenKan ik vaker terug kijken als ik wil.
Echt? Was aan het twijfelen om het nog terug te gaan kijken, maar dacht dat er niet zo veel aan zou zijn...quote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef TLC het volgende:
Dat WIDM junior is best leuk eigenlijkik denk dat dat kleine meiske met de oranje broek daar de mol is
Ja het is gewoon WIDM alleen met kinderen en het is in Nederland, volgende keer gaan ze op bezoek bij de burgemeester van Maastricht bv voor een opdrachtquote:Op maandag 17 maart 2014 16:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Echt? Was aan het twijfelen om het nog terug te gaan kijken, maar dacht dat er niet zo veel aan zou zijn...
Oh, het is wel moeilijk daar geen foute grappen over te maken zegquote:Op maandag 17 maart 2014 16:13 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja het is gewoon WIDM alleen met kinderen en het is in Nederland, volgende keer gaan ze op bezoek bij de burgemeester van Maastricht bv voor een opdracht
En het duurt wat korter maar verder is alles hetzelfde, inclusief test en executie
Art : "alle jongetjes moeten zich met de burgemeester verstoppen in de kast, diegene die er het langst in kan blijven zitten zonder te ontsnappen krijgt 1500 Euro voor de pot'quote:Op maandag 17 maart 2014 16:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh, het is wel moeilijk daar geen foute grappen over te maken zeg
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:22 schreef TLC het volgende:
[..]
Art : "alle jongetjes moeten zich met de burgemeester verstoppen in de kast, diegene die er het langst in kan blijven zitten zonder te ontsnappen krijgt 1500 Euro voor de pot'
![]()
Zeker leuk om te zienquote:Op zondag 16 maart 2014 19:58 schreef TLC het volgende:
Dat WIDM junior is best leuk eigenlijkik denk dat dat kleine meiske met de oranje broek daar de mol is
JW-tunnel ingestort ?quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het heel stom dat het me eigenlijk helemaal niet meer interesseert? Vond de finale matig en dat wekt amper de drang om te weten wie nu de Mol is.
Nee, zit al best lang op Susan eigenlijk, maar het is wat mij betreft gewoon niet echt een sterk Mol seizoen geweest. Weinig goed speurwerk naar de Mol kunnen verrichten.quote:
Ik vond de groep van dit jaar juist leuker. Maar de opdrachten waren vorig jaar wel veel toffer. Dit jaar zijn de meeste opdrachten hele rustige of zelfs passieve opdrachten. Hopen dat het volgend jaar wat beter wordt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het ook geen topseizoen geweest. Het begint meer en meer te steunen op de mooie beelden. Vorig jaar was dat al zo, maar toen was de groep leuker. Ook de opdrachten waren toen leuker vond ik. Verder het al eerder gegeven kritiekpunt met betrekking tot de regie. Zij bepalen steeds meer het seizoen en dat is jammer.
Artquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:26 schreef RoelerMF het volgende:
Kennis maakte dit screenshot gisteravond toen er een landelijk gekozen kon worden wie de mol zou zijn![]()
[ afbeelding ]
Tygo maakte dit seizoenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Vind het ook geen topseizoen geweest. Het begint meer en meer te steunen op de mooie beelden. Vorig jaar was dat al zo, maar toen was de groep leuker. Ook de opdrachten waren toen leuker vond ik. Verder het al eerder gegeven kritiekpunt met betrekking tot de regie. Zij bepalen steeds meer het seizoen en dat is jammer.
Helemaal mee eens. Vorig jaar had ik ook zoiets van "Bah Kees, dat is toch helemaal niet leuk geweest" . Maar zijn molacties waren echt heel erg goed en dat maakt dan toch alles weer goed.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:59 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat de uiteindelijke molacties voor mij het seizoen ook wel bepalen hoor.. Als 't vanavond een Anne-Marietje blijkt met 'ja ik hoefde niet te mollen want de groep deed al genoeg', vind ik 't seizoen een stuk minder leuk dan als de mol een Keesje blijkt die écht lef heeft getoond tijdens het mollen
http://www.televizier.nl/nieuws/wie-is-de-mol-susan-visser!.3143518.lynkxquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Cee het volgende:
Je kan er ook uiteindelijk
V1S5ER I[S] DE ... uit halen (waarbij de 's' nog ontbreekt). Dus de puntjes van '...moet je zien' op het laatst en de 'i' van vandaag wordt de 'is'. Dus de laatste aflevering moet met een s beginnen. Of een 5. Of een Z, als je uit moet gaan van een zelfde rare schrijfwijze als op de enveloppen die naar Ellis Island gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |