quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Paul het volgende:
dus ik moet ff littlebrownie meeten en Bart en welke beroempte fokkers gaan er nog meer hee
Ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Paul het volgende:
dus ik moet ff littlebrownie meeten en Bart en welke beroempte fokkers gaan er nog meer hee
ff onthouden heequote:
Fobo...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:37 schreef Paul het volgende:
[..]
ff onthouden hee
Edit: geen idee hoe je eruit ziet
Fotoboek van Userquote:
Oh dan heeft ze die weggehaald, stonden een paar mooie exemplaren inquote:
Ja sommige fokkers konden er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dan heeft ze die weggehaald, stonden een paar mooie exemplaren in.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja sommige fokkers konden er niet mee omgaan
Ohquote:
Ik ookquote:
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Och jeetje, kan je dan wel slapen vanacht?
Aan mijn FOK!shirt onder mijn overhemd.quote:
Z'n blije kopquote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:31 schreef haan33 het volgende:
Ik, durrr, wickedmen en dima zijn van de partij
zullen we meetenquote:
hoe kom jij aan een fokshirt?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:12 schreef Paul het volgende:
JONGENS IK HEB FOK SHIRT AAN MET ROOD TRAININGSJACKJE EROVERHEEN!!!!
Dan zit je dus niet in deze trein, want die is vrij rustigquote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef Bart het volgende:
17,60 voor een treinkaartje, en dan zit ik ook nog eens in een volle trein. Volgende keer ga ik wel met de auto.
uiteraard hou ik de stoel naast mij vrij voor jouquote:Op zondag 16 maart 2014 13:39 schreef SiIk het volgende:
Kan iemand het beste plekje voor mij bezet houden? Gr gr uit de bus.
Mag je vrouw dan wel ook naast je zitten? Want vorige keer toen je voorstelde dat ik tussen jullie in kwam zitten vond ze dat niet zo lief.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
uiteraard hou ik de stoel naast mij vrij voor jou
die is thuisquote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mag je vrouw dan wel ook naast je zitten? Want vorige keer toen je voorstelde dat ik tussen jullie in kwam zitten vond ze dat niet zo lief.
quote:
ze gunde jou de stoel naast mijquote:
Hebben ze wel een kaartje gekocht die honden?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef Bart het volgende:
Wtf, iemand met 4 honden in de trein. Tyf op met die stinkbeesten
.
Is niet zo moeilijk, bus richting de Neude nemen, dan de richting in lopen waar de bus vandaan kwam. Dan zie je op een gegeven moment aan je linkerhand een AH to go. Dan sta je bij de oudegracht. Als je dan naar rechts gaat (na je de brug over bent) kom je bij de bios.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef DaMart het volgende:
Utrecht Centraal bereikt... nu eens kijken of ik die bioscoop nog weet te vinden.
Bus?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, bus richting de Neude nemen, dan de richting in lopen waar de bus vandaan kwam. Dan zie je op een gegeven moment aan je linkerhand een AH to go. Dan sta je bij de oudegracht. Als je dan naar rechts gaat (na je de brug over bent) kom je bij de bios.
Ach, als je toch al geld uitgeeft aan de trein kan die euro voor de bus er ook wel bijquote:
Bus? Ik ga gewoon lopen. Ben er al bijna volgens mijquote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, bus richting de Neude nemen, dan de richting in lopen waar de bus vandaan kwam. Dan zie je op een gegeven moment aan je linkerhand een AH to go. Dan sta je bij de oudegracht. Als je dan naar rechts gaat (na je de brug over bent) kom je bij de bios.
Ik heb niks betaald voor de trein hoor. Ik heb boekenweekgeschenk bij me.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, als je toch al geld uitgeeft aan de trein kan die euro voor de bus er ook wel bij
En lopen is wss wel snellerVoor je met die bus het stationsgebied uit bent duurt behoorlijk lang met die verbouwingen
![]()
Klopt. Ben er nu ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef Paul het volgende:
Het is 1 minuut lopen naar Pathé, vanaf station
ik wil best even teruglopen hoor. Hoe laat ben je er?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:09 schreef SiIk het volgende:
Kan iemand mij op komen halen van spoor 5a? Ik mag niet alleen in Utrecht lopen van mijn mama![]()
10 minuten. Ik denk dat Bart er ook is dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik wil best even teruglopen hoor. Hoe laat ben je er?
quote:
Dat zou best kunnen ja. Zal ik jullie dan maar een momentje alleen gunnen?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
10 minuten. Ik denk dat Bart er ook is dan.
Jij bent altijd welkom.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja. Zal ik jullie dan maar een momentje alleen gunnen?
ik geef je een knuffel, stinken we samenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef SiIk het volgende:
Sowieso stinkt Bart naar honten hoor ik net.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:17 schreef SiIk het volgende:
Sowieso stinkt Bart naar honten hoor ik net.
een van die kutbeesten ging net op mijn voet liggenquote:
Moest je deo op ze spuitenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:21 schreef Bart het volgende:
[..]
een van die kutbeesten ging net op mijn voet liggen
trap geven werkt beterquote:
quote:
M'n trein heeft 1 minuut vertraging, jaquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef haan33 het volgende:
Kanonvinnie mooie kuif man
bart was best intimiterend
ja ik ga dinsdag weer onder de schaarquote:Op zondag 16 maart 2014 17:11 schreef haan33 het volgende:
Kanonvinnie mooie kuif man
bart was best intimiterend
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |