Hebben ze wel een kaartje gekocht die honden?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef Bart het volgende:
Wtf, iemand met 4 honden in de trein. Tyf op met die stinkbeesten
.
Is niet zo moeilijk, bus richting de Neude nemen, dan de richting in lopen waar de bus vandaan kwam. Dan zie je op een gegeven moment aan je linkerhand een AH to go. Dan sta je bij de oudegracht. Als je dan naar rechts gaat (na je de brug over bent) kom je bij de bios.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef DaMart het volgende:
Utrecht Centraal bereikt... nu eens kijken of ik die bioscoop nog weet te vinden.
Bus?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, bus richting de Neude nemen, dan de richting in lopen waar de bus vandaan kwam. Dan zie je op een gegeven moment aan je linkerhand een AH to go. Dan sta je bij de oudegracht. Als je dan naar rechts gaat (na je de brug over bent) kom je bij de bios.
Ach, als je toch al geld uitgeeft aan de trein kan die euro voor de bus er ook wel bijquote:
Bus? Ik ga gewoon lopen. Ben er al bijna volgens mijquote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk, bus richting de Neude nemen, dan de richting in lopen waar de bus vandaan kwam. Dan zie je op een gegeven moment aan je linkerhand een AH to go. Dan sta je bij de oudegracht. Als je dan naar rechts gaat (na je de brug over bent) kom je bij de bios.
Ik heb niks betaald voor de trein hoor. Ik heb boekenweekgeschenk bij me.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ach, als je toch al geld uitgeeft aan de trein kan die euro voor de bus er ook wel bij
En lopen is wss wel snellerVoor je met die bus het stationsgebied uit bent duurt behoorlijk lang met die verbouwingen
![]()
Klopt. Ben er nu ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:05 schreef Paul het volgende:
Het is 1 minuut lopen naar Pathé, vanaf station
ik wil best even teruglopen hoor. Hoe laat ben je er?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:09 schreef SiIk het volgende:
Kan iemand mij op komen halen van spoor 5a? Ik mag niet alleen in Utrecht lopen van mijn mama![]()
10 minuten. Ik denk dat Bart er ook is dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik wil best even teruglopen hoor. Hoe laat ben je er?
quote:
Dat zou best kunnen ja. Zal ik jullie dan maar een momentje alleen gunnen?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
10 minuten. Ik denk dat Bart er ook is dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |